Здравейте колеги .Имам въпрос. FIAT BRAVA 1.6/16 V - На какво се дължи При палене студен двигател - пали и изгасва не може да задържи оборотите от начало.След като загрее пали нормално и не изгасва.Прави го само на студен двигател.През лятото палеше нормално .Автомобила има и Газов инжекцион на BIGAS. Смених свещите NGK не е от тях , може ли да е от кабелите.Благодаря предварително, ако някой е имал такъв проблем моля да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при студен двигател
Collapse
X
-
и аз имам същия проблем от известно време само при студен двигател брава 1.6 16v въртя и вече имам чуството че е запалил мотора но като пусна ключа и гасне неможе да качи обороти имам чуството че се чуди дали да изгасне дали да запали и така я пробвам няколко пъти 3-4 докато запали,ако запаля и дори 1 минутка да поработи след това няма проблем.Казаха ми че може така студена компютъра да не прави добра смес да запали,или ижекцията да не може добре да впръска,или пък дюзите.За разлика от колегата обаче мойта е само на бензин нямам газово.Бихте ли ми казали като на колегата ли е проблема нещо и какви мерки да взема.Казаха ми да я кача на компютър там ще си покаже и ако може да ми кажете къде мога в София да направя това нещо защотот по принцип не съм от София и нямам връзки с автосервизи и на каква цена долу горе а също така като качество на сервиза
Коментар
-
Ламбда сондата работи на около 300 градуса и има реотан който я загрява. При първо палене на студен двигател още не е загряла и компютърът не отчита сигнала от нея. За да загрее и влезе в режим трябват минута -две. Това важи ако палиш колата на бензин. Ако палиш на газ ламбда сондата въобще не се взема предвид защото може да отчита само за бензин. Освен ако не си си сложил втора сонда за газ или някаква комбинирана - за газ и бензин.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888 написа:Ламбда сондата работи на около 300 градуса и има реотан който я загрява. При първо палене на студен двигател още не е загряла и компютърът не отчита сигнала от нея. За да загрее и влезе в режим трябват минута -две. Това важи ако палиш колата на бензин. Ако палиш на газ ламбда сондата въобще не се взема предвид защото може да отчита само за бензин. Освен ако не си си сложил втора сонда за газ или някаква комбинирана - за газ и бензин.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
tedynaidenov написа:Една хубава диагностика при правилен човек, ще спести време и пари.Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
Re: Проблем при студен двигател
isabgcc написа:Здравейте колеги .Имам въпрос. FIAT BRAVA 1.6/16 V - На какво се дължи При палене студен двигател - пали и изгасва не може да задържи оборотите от начало.След като загрее пали нормално и не изгасва.Прави го само на студен двигател.През лятото палеше нормално .Автомобила има и Газов инжекцион на BIGAS. Смених свещите NGK не е от тях , може ли да е от кабелите.Благодаря предварително, ако някой е имал такъв проблем моля да сподели.Конкретно в моя случаи проблема се реши с регулиране на налягането (темпрата е с механичен бензинов регулатор) и каране постоянно с над 20л. бензин.Браво/брава/мареа/купе са с автоматични бензинови регулатори които не подлежат на настройка!
Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
Re: Проблем при студен двигател
Backo написа:isabgcc написа:Здравейте колеги .Имам въпрос. FIAT BRAVA 1.6/16 V - На какво се дължи При палене студен двигател - пали и изгасва не може да задържи оборотите от начало.След като загрее пали нормално и не изгасва.Прави го само на студен двигател.През лятото палеше нормално .Автомобила има и Газов инжекцион на BIGAS. Смених свещите NGK не е от тях , може ли да е от кабелите.Благодаря предварително, ако някой е имал такъв проблем моля да сподели.Конкретно в моя случаи проблема се реши с регулиране на налягането (темпрата е с механичен бензинов регулатор) и каране постоянно с над 20л. бензин.Браво/брава/мареа/купе са с автоматични бензинови регулатори които не подлежат на настройка!
Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
По-правилно е всички с този проблем да си разкачат акумулатора за една вечер. На сутринта да го закачат и да карат 1 ден на бензин.След това да кажат какво е положението на другата сутрин като палят. В 99% от случаите тези неща се дължат на адаптация при работа на газ. Разбира се въпреки че не пали няма да има грешка в компа. Пробвайте преди да ходите да си давате парите. Поне е безплатноHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Забравих да пиша...ВАСКО, проблемът с поемането сутрин не е толкова елементарен. При темпрата може и да е така но при по-новите не е. Като купих фиат-а и сложих газ имаше същите симптоми. Майсторите блажено и надменно казаха....от бензинова помпа...смених я, но не се оправи. После всички други пак казваха бензинова помпа, а като кажех че е сменена...отговора беше регулатор на налягането....после станаха инжектори....после и ламбда сонда...после на едно място ми заразправяха, че компа се е сдухал.....Добре че се регнах във форума и един колега ме посъветва да си откача акумулатора. (ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ). След откачането и регулатора се оправи и дюзите се изчистиаха...разбира се до следващите 2-3 дни на газ. Но поне знех къде е проблема и след настройка се минимизара поне. През годините не съм виждал фиат без проблем на бензин, ако има газ. Малко са газаджиите които могат да настройват тези колиHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар