Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След като позагрее понякога не пали. Браво 1.4 - 12 клапана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Фиат Браво 1.4; 12 клапана - автомобил с претенций за палене

    Здравейте.Извинявам се, че чускам нова тема, но.. не мога да направя корекций в старописаното, а излезоха нови факти.Скоро в семейството ми влезе и едно Браво 1.4 - 12 клапана.Двигателчето си работи добре/равноменрно, но май ще излезе и достамнително.До преди 2-3 дни, като позагрее и след това спира да пали. След проверка на 1-ва свещ .... ток си има. Това показва ли, че трябва да изключа като евентуална повреда датчика на запалването/коляновия вал???? Това е нещото към което ме упътихте за смяна и за оправяне на проблема.Стартера върти отлично /смених четкодържател/четки/.Акумулатор БОШ ... отличен.От преди 2.3 дни спря да пали като студена. Като се позатопли времето по обед .. е чатмак.Завчера се хванах а видя да проверя това/онова както споделихте във мненията си във форума, но.. взе, че си запали от раз.Дано да е оправя вече, че май.. вече ще заповам да си скубя косите, че е купих.Благодаря на отзовалите се.Двете теми са обединени. Колега, престани да пускаш нови теми за един и същ проблем.Модераторски екип на fiat-bg.org
    BRAVO 1.4, 12 V

    Коментар


      #17
      Колега, защо пак нова тема? Станах вече 3 :D Писал съм в една от тях - провери ли съпротивлението на инжектора, когато не иска да запали?
      Fiat Marea 1.8 16V ELX

      Коментар


        #18
        tedynaidenov написа:
        Колега, защо пак нова тема? Станах вече 3 :D Писал съм в една от тях - провери ли съпротивлението на инжектора, когато не иска да запали?
        Колега.Днес палеше.Сега на вечерта не щя, но вече стана късно и няма как да направя проверката.Между другото взех данните за съпротивленията на инжектора и др., та утре ако направи проблема да го измеря с мултицета,Иначе.... чува се че работи, но все още не го е направила в подходящо време за да гроверя връзката.Би ли споделил: Според теб как да проверя инжектора... на кои крачета.. и какво трябва да покаже.Утре.. дано имам късмет да го направи и започвам да меря усилено.. и дано излезе нещо.Иначе.. и според теб: Ако дава искра на цилиндъра не е от датчика на коляновит вал.. така ли???Надявам се скоро да решим проблема заедно.....
        BRAVO 1.4, 12 V

        Коментар


          #19
          99% колега е от датчика на коляновия вал.Ако имаш едни 40-50 лв прежалими - смени го и гледай какво ще стане.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #20
            Моята не палеше всеки път , когато е загряла , купих си нов акумулатор и от тогава нямам този проблем.

            Коментар


              #21
              nikibol написа:
              tedynaidenov написа:
              Колега, защо пак нова тема? Станах вече 3 :D Писал съм в една от тях - провери ли съпротивлението на инжектора, когато не иска да запали?
              Колега.Днес палеше.Сега на вечерта не щя, но вече стана късно и няма как да направя проверката.Между другото взех данните за съпротивленията на инжектора и др., та утре ако направи проблема да го измеря с мултицета,Иначе.... чува се че работи, но все още не го е направила в подходящо време за да гроверя връзката.Би ли споделил: Според теб как да проверя инжектора... на кои крачета.. и какво трябва да покаже.Утре.. дано имам късмет да го направи и започвам да меря усилено.. и дано излезе нещо.Иначе.. и според теб: Ако дава искра на цилиндъра не е от датчика на коляновит вал.. така ли???Надявам се скоро да решим проблема заедно.....
              Предполагам вече си намерил конектора. Когато ти направи беля, го откачаш и измерваш съпротивлението между крачета 3 и 4. В моя случай намотката беше прекъсната и съпротивлението беше безкрайно голямо. По спомени при изправен ижектор трябва да е 5-7 ома. Що се отнася до датчика на коляновия вал и искрата ... не бих си заложил главата, но смятам, че щом има искра, не е от дачика. Успех
              Прикачени файлове
              Fiat Marea 1.8 16V ELX

              Коментар


                #22
                Ако температурата падне под 0 градуса и пали без проблем, много е възможно да образува конденз в някой от куплунзите. При отрицателни температури проблема може да изчезне, защото ледът е изолатор.
                Няма начин да няма начин!

                Коментар

                Working...
                X