Здравейте.Скоро в семейството ми влезе и едно Браво 1.4 - 12 клапана.Двигателчето си работи добре/равноменрно. Катоп цяло за сега нямам съществени проблеми освен:Когато е студена може да се каже, че винаги си пали от раз, но понякога.. отбелязвам понякога защото може да го направи през интервал от 3-4-5-10 дни, когато позагрее спира да пали. Стартера е като фурия, акумолатора има ток да те утрепе, помпата бълва гориво като откачена, но .. въртиш и няма палене. Изчакваш 10-20 сек., пробваш и.. отново не ще. След като и се помолиш още 30 сек-минута-две.. си пали от раз.. все едно не е било нищо.И всичко това не го прави постоянно.. а мн. рядко. Не мога да го задеча с диагностика, защото.. може да не го направи и седмица. На мен ме навежда мисълта, че може да е комутатора/къде се намира той, под бубината или.../.От форума разбирам, че има някакъв датчик за запалването/къде се намира той/... да не прави той парчета.Споделете: От къде може да идва проблема и как да го отстраня, както и някакви цени за частите.Нивомера на бензина. Показва си нормално и в един момент лампата светка и стрелакта забива долу.. при положение, че резервоарът е почти пълен. Някъде слаба връзка или.. Къде е проблема и как да го отстраня.Благодаря Ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След като позагрее понякога не пали. Браво 1.4 - 12 клапана
Collapse
X
-
Колега, добре дошъл във форума! Пожелавам ти много безаварийни километри с колата. Разгледай тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...817&highlight=Fiat Marea 1.8 16V ELX
-
Относно изказването на колегата, че когато загрее започва трудно да пали..... абре колега, това да не е скутер. Не съм толкова лаик в тази сфера.Значи.. сменени са: Акумулатор, кабели, всещи... с 2 думи останаха да се сменят датчика за температурата и датчика на запалването/ХОЛ/.Едно от двете ще е.Някой може ли да сподели, как мога да проверя кое е дефектирало и кое трябва да сменя???Моля за вашите компетентни мнения.BRAVO 1.4, 12 V
Коментар
-
nikibol написа:Относно изказването на колегата, че когато загрее започва трудно да пали..... абре колега, това да не е скутер. Не съм толкова лаик в тази сфера.Значи.. сменени са: Акумулатор, кабели, всещи... с 2 думи останаха да се сменят датчика за температурата и датчика на запалването/ХОЛ/.Едно от двете ще е.Някой може ли да сподели, как мога да проверя кое е дефектирало и кое трябва да сменя???Моля за вашите компетентни мнения.
Коментар
-
Колега,не знам защо бързаш да сменяш каквото и да е, когато не си сигурен, че проблема е точно в него. Не случайно горе ти постнах линк към тема в която се дискутира аналогичен казус - там съм написал и последователност за елементарна диагностика. Наистина, датчик колянов вал е най-вероятния виновник. Аз лично съм борил този проблем, но в моя случай грижата беше в инжектора.PS: датчика за температурата се измерва с мултицет. Стойности за съпротивлението може да видиш в сервизното ръководство.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Извесно време и моята кола правеше такива магарии като загрее и неще да пали докато един ден не спря напълно.Оказа се датчик на ХОЛ закарай я в някой читав сервиз и им кажи да ти го замерят.Според мен 85% е от там проблема ти.Но не 100% за това ходи да я видят.Поздрави!Fiat Punto 1.2 75 hp
Коментар
-
Имах същия проблем, оказа се датчика на запалването, като загрее и прекъсва, някъде има пробив в намотката му и на студено дава контакт, а като загрее прекъсва.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Аз съм с Fiat Stilo и бях със същия проблем като твоя, като загрее мотора и отказваше да пали. След като си смених сам датчика на Коляновият вал или датчика на запалването (crankshaft sensor), вече няколко месеца нямам никакви проблеми. Намира се от дясната страна отдолу и забелязах, че този номер го прави най - вече когато я паркирам близо до някоя стена или близо до бордюра и по този начин го запушвам, неможе да се охлажда и дава отклонения. Иначе на диагностика в сервизите неможаха да го засекът понеже там като за беля винаги си палеше перфектно. Опитай първо с него, че не е скъп, малко под 50 лева беше моя. Успех
Коментар
-
Re: След като позагрее понякога не пали. Браво 1.4 - 12 клап
nikibol написа:Здравейте.Скоро в семейството ми влезе и едно Браво 1.4 - 12 клапана.Двигателчето си работи добре/равноменрно. Катоп цяло за сега нямам съществени проблеми освен:Когато е студена може да се каже, че винаги си пали от раз, но понякога.. отбелязвам понякога защото може да го направи през интервал от 3-4-5-10 дни, когато позагрее спира да пали. Стартера е като фурия, акумолатора има ток да те утрепе, помпата бълва гориво като откачена, но .. въртиш и няма палене. Изчакваш 10-20 сек., пробваш и.. отново не ще. След като и се помолиш още 30 сек-минута-две.. си пали от раз.. все едно не е било нищо.И всичко това не го прави постоянно.. а мн. рядко. Не мога да го задеча с диагностика, защото.. може да не го направи и седмица. На мен ме навежда мисълта, че може да е комутатора/къде се намира той, под бубината или.../.От форума разбирам, че има някакъв датчик за запалването/къде се намира той/... да не прави той парчета.Споделете: От къде може да идва проблема и как да го отстраня, както и някакви цени за частите.Нивомера на бензина. Показва си нормално и в един момент лампата светка и стрелакта забива долу.. при положение, че резервоарът е почти пълен. Някъде слаба връзка или.. Къде е проблема и как да го отстраня.Благодаря Ви предварително.BRAVO 1.4, 12 V
Коментар
-
Re: След като позагрее понякога не пали. Браво 1.4 - 12 клап
nikibol написа:nikibol написа:Здравейте.Скоро в семейството ми влезе и едно Браво 1.4 - 12 клапана.Двигателчето си работи добре/равноменрно. Катоп цяло за сега нямам съществени проблеми освен:Когато е студена може да се каже, че винаги си пали от раз, но понякога.. отбелязвам понякога защото може да го направи през интервал от 3-4-5-10 дни, когато позагрее спира да пали. Стартера е като фурия, акумолатора има ток да те утрепе, помпата бълва гориво като откачена, но .. въртиш и няма палене. Изчакваш 10-20 сек., пробваш и.. отново не ще. След като и се помолиш още 30 сек-минута-две.. си пали от раз.. все едно не е било нищо.И всичко това не го прави постоянно.. а мн. рядко. Не мога да го задеча с диагностика, защото.. може да не го направи и седмица. На мен ме навежда мисълта, че може да е комутатора/къде се намира той, под бубината или.../.От форума разбирам, че има някакъв датчик за запалването/къде се намира той/... да не прави той парчета.Споделете: От къде може да идва проблема и как да го отстраня, както и някакви цени за частите.Нивомера на бензина. Показва си нормално и в един момент лампата светка и стрелакта забива долу.. при положение, че резервоарът е почти пълен. Някъде слаба връзка или.. Къде е проблема и как да го отстраня.Благодаря Ви предварително.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар