Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След като позагрее понякога не пали. Браво 1.4 - 12 клапана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След като позагрее понякога не пали. Браво 1.4 - 12 клапана

    Здравейте.Скоро в семейството ми влезе и едно Браво 1.4 - 12 клапана.Двигателчето си работи добре/равноменрно. Катоп цяло за сега нямам съществени проблеми освен:Когато е студена може да се каже, че винаги си пали от раз, но понякога.. отбелязвам понякога защото може да го направи през интервал от 3-4-5-10 дни, когато позагрее спира да пали. Стартера е като фурия, акумолатора има ток да те утрепе, помпата бълва гориво като откачена, но .. въртиш и няма палене. Изчакваш 10-20 сек., пробваш и.. отново не ще. След като и се помолиш още 30 сек-минута-две.. си пали от раз.. все едно не е било нищо.И всичко това не го прави постоянно.. а мн. рядко. Не мога да го задеча с диагностика, защото.. може да не го направи и седмица. На мен ме навежда мисълта, че може да е комутатора/къде се намира той, под бубината или.../.От форума разбирам, че има някакъв датчик за запалването/къде се намира той/... да не прави той парчета.Споделете: От къде може да идва проблема и как да го отстраня, както и някакви цени за частите.Нивомера на бензина. Показва си нормално и в един момент лампата светка и стрелакта забива долу.. при положение, че резервоарът е почти пълен. Някъде слаба връзка или.. Къде е проблема и как да го отстраня.Благодаря Ви предварително.
    BRAVO 1.4, 12 V

    #2
    Колега, добре дошъл във форума! Пожелавам ти много безаварийни километри с колата. Разгледай тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...817&highlight=
    Fiat Marea 1.8 16V ELX

    Коментар


      #3
      Когато двигателя е износен,т.е. компресията е ниска започва колата да пали трудна когато е загляла.Продавай!
      Petar

      Коментар


        #4
        petar55 написа:
        Когато двигателя е износен,т.е. компресията е ниска започва колата да пали трудна когато е загляла.Продавай!
        Много смел съвет. И каква компетенция само ....
        Fiat Marea 1.8 16V ELX

        Коментар


          #5
          petar55 написа:
          Когато двигателя е износен,т.е. компресията е ниска започва колата да пали трудна когато е загляла.Продавай!
          Колега изби рибата.по темата: може да е от доста работи,сменил ли си нещо след покупката ?
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            Тя компресия по принцип си се мери на студен двигател, ама щом колегата е казал продавай Почвай от евтините неща - свещи, кабели, акумулатор на заем, температурен датчик, датчик запалване (на маховика), бобина.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Относно изказването на колегата, че когато загрее започва трудно да пали..... абре колега, това да не е скутер. Не съм толкова лаик в тази сфера.Значи.. сменени са: Акумулатор, кабели, всещи... с 2 думи останаха да се сменят датчика за температурата и датчика на запалването/ХОЛ/.Едно от двете ще е.Някой може ли да сподели, как мога да проверя кое е дефектирало и кое трябва да сменя???Моля за вашите компетентни мнения.
              BRAVO 1.4, 12 V

              Коментар


                #8
                nikibol написа:
                Относно изказването на колегата, че когато загрее започва трудно да пали..... абре колега, това да не е скутер. Не съм толкова лаик в тази сфера.Значи.. сменени са: Акумулатор, кабели, всещи... с 2 думи останаха да се сменят датчика за температурата и датчика на запалването/ХОЛ/.Едно от двете ще е.Някой може ли да сподели, как мога да проверя кое е дефектирало и кое трябва да сменя???Моля за вашите компетентни мнения.
                Колега начините за проверка са два или смяна с работещ датчик или диагностика да проследи какво "вижда" компютъра за температура на двигателя но аз залагам на датчик на хол
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #9
                  Колега,не знам защо бързаш да сменяш каквото и да е, когато не си сигурен, че проблема е точно в него. Не случайно горе ти постнах линк към тема в която се дискутира аналогичен казус - там съм написал и последователност за елементарна диагностика. Наистина, датчик колянов вал е най-вероятния виновник. Аз лично съм борил този проблем, но в моя случай грижата беше в инжектора.PS: датчика за температурата се измерва с мултицет. Стойности за съпротивлението може да видиш в сервизното ръководство.
                  Fiat Marea 1.8 16V ELX

                  Коментар


                    #10
                    Извесно време и моята кола правеше такива магарии като загрее и неще да пали докато един ден не спря напълно.Оказа се датчик на ХОЛ закарай я в някой читав сервиз и им кажи да ти го замерят.Според мен 85% е от там проблема ти.Но не 100% за това ходи да я видят.Поздрави!
                    Fiat Punto 1.2 75 hp

                    Коментар


                      #11
                      Имах същия проблем, оказа се датчика на запалването, като загрее и прекъсва, някъде има пробив в намотката му и на студено дава контакт, а като загрее прекъсва.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм с Fiat Stilo и бях със същия проблем като твоя, като загрее мотора и отказваше да пали. След като си смених сам датчика на Коляновият вал или датчика на запалването (crankshaft sensor), вече няколко месеца нямам никакви проблеми. Намира се от дясната страна отдолу и забелязах, че този номер го прави най - вече когато я паркирам близо до някоя стена или близо до бордюра и по този начин го запушвам, неможе да се охлажда и дава отклонения. Иначе на диагностика в сервизите неможаха да го засекът понеже там като за беля винаги си палеше перфектно. Опитай първо с него, че не е скъп, малко под 50 лева беше моя. Успех

                        Коментар


                          #13
                          Моето типо беше така , после започна когато си иска и студена и топла ... и накрая отказа напълно и се оказа датчик запалване (намира се на маховика) ...
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #14
                            Re: След като позагрее понякога не пали. Браво 1.4 - 12 клап

                            nikibol написа:
                            Здравейте.Скоро в семейството ми влезе и едно Браво 1.4 - 12 клапана.Двигателчето си работи добре/равноменрно. Катоп цяло за сега нямам съществени проблеми освен:Когато е студена може да се каже, че винаги си пали от раз, но понякога.. отбелязвам понякога защото може да го направи през интервал от 3-4-5-10 дни, когато позагрее спира да пали. Стартера е като фурия, акумолатора има ток да те утрепе, помпата бълва гориво като откачена, но .. въртиш и няма палене. Изчакваш 10-20 сек., пробваш и.. отново не ще. След като и се помолиш още 30 сек-минута-две.. си пали от раз.. все едно не е било нищо.И всичко това не го прави постоянно.. а мн. рядко. Не мога да го задеча с диагностика, защото.. може да не го направи и седмица. На мен ме навежда мисълта, че може да е комутатора/къде се намира той, под бубината или.../.От форума разбирам, че има някакъв датчик за запалването/къде се намира той/... да не прави той парчета.Споделете: От къде може да идва проблема и как да го отстраня, както и някакви цени за частите.Нивомера на бензина. Показва си нормално и в един момент лампата светка и стрелакта забива долу.. при положение, че резервоарът е почти пълен. Някъде слаба връзка или.. Къде е проблема и как да го отстраня.Благодаря Ви предварително.
                            След като ми направи проблема пробвах първа свещ.. имаше ток към нея. Това не значи ли, че не е датчика на запалването???Откачих синият датчик находящ се в близост до термостата, при откачане и закачане си променя оборотите... т.е. .. работи.Проверих сензора находящ се под шофьорската седалка... работи.Абре.... от къде идва тогава проблема?????
                            BRAVO 1.4, 12 V

                            Коментар


                              #15
                              Re: След като позагрее понякога не пали. Браво 1.4 - 12 клап

                              nikibol написа:
                              nikibol написа:
                              Здравейте.Скоро в семейството ми влезе и едно Браво 1.4 - 12 клапана.Двигателчето си работи добре/равноменрно. Катоп цяло за сега нямам съществени проблеми освен:Когато е студена може да се каже, че винаги си пали от раз, но понякога.. отбелязвам понякога защото може да го направи през интервал от 3-4-5-10 дни, когато позагрее спира да пали. Стартера е като фурия, акумолатора има ток да те утрепе, помпата бълва гориво като откачена, но .. въртиш и няма палене. Изчакваш 10-20 сек., пробваш и.. отново не ще. След като и се помолиш още 30 сек-минута-две.. си пали от раз.. все едно не е било нищо.И всичко това не го прави постоянно.. а мн. рядко. Не мога да го задеча с диагностика, защото.. може да не го направи и седмица. На мен ме навежда мисълта, че може да е комутатора/къде се намира той, под бубината или.../.От форума разбирам, че има някакъв датчик за запалването/къде се намира той/... да не прави той парчета.Споделете: От къде може да идва проблема и как да го отстраня, както и някакви цени за частите.Нивомера на бензина. Показва си нормално и в един момент лампата светка и стрелакта забива долу.. при положение, че резервоарът е почти пълен. Някъде слаба връзка или.. Къде е проблема и как да го отстраня.Благодаря Ви предварително.
                              След като ми направи проблема пробвах първа свещ.. имаше ток към нея. Това не значи ли, че не е датчика на запалването???Откачих синият датчик находящ се в близост до термостата, при откачане и закачане си променя оборотите... т.е. .. работи.Проверих сензора находящ се под шофьорската седалка... работи.Абре.... от къде идва тогава проблема?????
                              Щом има искра, значи датчика на запалването работи. Трябва да провериш има ли налягане на бензина, както и изправността на инжектора. Аз имах наналогичен проблем и виновника се оказа инжектора - колкото и да беше странно когато колата е загряла намотката му се прекъсваше. Лесно се проверява - трябва ти само мултицет. Куплунгът е на удобно място - точно в тялото на моноинжекциона.
                              Fiat Marea 1.8 16V ELX

                              Коментар

                              Working...
                              X