Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето оттук само ми тече антифриза :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ето оттук само ми тече антифриза :(

    Колеги,от много време ето от това място ми изтича антифриза.Става дума по-точно за там,където тази тръба влиза в тялото на водната помпа (показано е на снимката).Това място разчита само на една гумичка (при мен е малко позаминала) която обаче не се продава нито с тръбата,нито с помпата камоли отделно .Мисълта ми е да ми дадета някакъв съвет с какво да намажа там за да спре - пробвал съм с :1.Тефлонова лента за газови уредби - намотах и набутах тръбата,известно време нямаше проблеми и след това пак започна.....2.силикон двигателен (от скъпию черния) - протече буквално след 1 минута работа на двигателя.3.силикон за баня - същото като при горния силикон.....Чудя се вече и аз какво да го правя - един познат каза да го омажа с Poxypol защото той така бил направил на неговата кола (някаква Kia) ама каза че 2 тубички бил изхабил....Исках да попитам за вашето мнение преди да го бетонирам с лепилото Благодаря предварително
    Прикачени файлове
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    Ако има големи луфтове опитай с тефлонова лента повечко намотана +силикон отгоре. Ако е по-малък би трябвало със силикон само да стане, но изчакай хубаво да стегне преди да запалиш двигателя. Аз и с червен, и черен съм правил чудеса по двигателите така, че ме съмнява да не действа и при теб!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Vladim написа:
      Ако има големи луфтове опитай с тефлонова лента повечко намотана +силикон отгоре. Ако е по-малък би трябвало със силикон само да стане, но изчакай хубаво да стегне преди да запалиш двигателя. Аз и с червен, и черен съм правил чудеса по двигателите така, че ме съмнява да не действа и при теб!
      Напълно съгласен с колегата Vladim !Проблема вероятно да не стане със силиконите,е че не си изчакал да стегне-мин 1 час,след това се налива,пали и пр...Освен това повърхностите трябва да са абсолютно сухи и обезмаслени...С Poxipol също ще стане,но го" бетонираш" и следващо разглобяване на възела е изкл.трудно,да не кажа на практика невъзможно,без да играе флекса и подобни инструменти...Уплътнителни гумени"О" пръстени/най-различни размери/ се произвеждат и продават,от фирмите,занимаващи се с хидравлика,това е варианта най-близо до оригиналното решение,при желание пробвай и това...Успех !
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        Има специални силикони на Sika за втърдяване във вода. Водата действа като катализатор на процеса на втърдвяване, и се ускорява при по-високи температури.

        Коментар


          #5
          Най-лесно става с добро почистване на тръбата и отвора и ново О пръстенче, ще спре гарантирано. Всякакви други опити не дават резултат. За по лесно поставяне намажи О пръстенчето и отвора с малко грес, че то без смазка нищо не става

          Коментар


            #6
            а да го има случайно тоя вариант да тече при пунто ?
            Madness Motorsport
            (\__/)
            (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
            (")_(") signature to help him gain world domination.

            Коментар


              #7
              Да при всички модели с FIRE мотор Пунто 1 - 55, 60 и 75

              Коментар


                #8
                stenli написа:
                Най-лесно става с добро почистване на тръбата и отвора и ново О пръстенче, ще спре гарантирано. Всякакви други опити не дават резултат. За по лесно поставяне намажи О пръстенчето и отвора с малко грес, че то без смазка нищо не става
                Съгласен съм с колегата.Аз така направих на една с една ДЖИП-ка(УАЗ) Имаше теч при маркуча,който свързваше блока с радиатора. Само че не го намазах малко,а го "наплесках" здраво със грес,защото от температурата греста "спичала" Така ми казаха. Следващите 8 месеца нямаше и капка.Какво е станало после-не знам.

                Коментар


                  #9
                  пунтото ми е 1.2 16v спортинг или 85 при него има ли го този вариант защото ми губи по мъничко антофриз а ми се стори че има засъхнал антифриз по долната лява част на мотора утре мога да снимам за по сигурно
                  Madness Motorsport
                  (\__/)
                  (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
                  (")_(") signature to help him gain world domination.

                  Коментар


                    #10
                    И аз имах същия проблем,но си купих О-пръстен от първия магазин на Фиат и досега нямам проблем.

                    Коментар


                      #11
                      Ами аз питах ж поне 10 магазина на Фиат ама нямат да му се не знае......Проверих и това не го предлагат нито с помпата нито с тръбата.......Аз го намазах със силикон и го оставих 2-3 дни (докато сглобя главата и я сложа) така че надали е от водата....също бех и обезмаслил и т.н. ама явно нещо има.Предполагам че тече под пръстенчето защото върху него е силикон и не остава друга вероятност.Проблема е че си ползвам колата ежедневно и не мога да го сваля и до обикалям да си търся.Някой има ли идея разберите какви са му за да обесянавам какво ми трябва без да го показвам .Все пак благодаря много на всички за мненията аз ще се заема да го сборя тези дни да спре да тече.
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #12
                        Предлагат се нови тръби с пръстенчето за около 15 лв. Аз съм купувал пръстен от магазин за лагери семеринги и тем подобни имат комплекти с всякакъв размер пръстени леко се наложи както е сложен на тръбата да го търна на шмиргел внимателно докато започне стегнато да влиза в отвора.

                        Коментар

                        Working...
                        X