В UK форума има един guide,но не ми стана ясно нещо.На снимката с маркер са очертани няколко поп нита, които там са ги разпробили, но май защото са искали да сменят механизма за стъклото.Аз просто искам да сваля ламарината и да облепя вратата.Та там пише, че стъклото се сваля наполовина, докато се появи през черните гумени маншони.Аз съм пробвал преди време да развия болтовете, но не пада ламарината. Нещо я държеше и това нещо или са поп нитовете или самото стъкло.Някой свалял ли е въпросната ламарина и дали се сваля на цяло стъклото ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разглобяване на предна врата - Стило
Collapse
X
-
Аз исках да свалям ламарината, защото ми беше леко вдлъбната дясната врата. В момента, в който видях колко дълъг и скучен е филма, в който искам да участвам се отказах и набързо намерих начин да провра Г-образ и изправих вдлъбнатината посредством него.Иначе отсега ти казвам, че без да разпробиеш нитовете няма да стане. А машинката се разглобява на две и може да се смени само тя без да се пипа ламарината изобщо. Знам, защото я бях свалил и нея във въпросния ден.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
врата
в епера има това и май трябва да се откачи механизма за дигане на прозореца от машинката и тези двете пласмасови тапи и те да се махнат май там имаше нещо да се развива тук има и снимки http://www.fiatforum.com/stilo-guide...smantling.htmlEper
Коментар
-
Според мен стъклото трябва да е напълно спуснато, за да излезе заедно с ламарината. Ако искаш да остане на вратата ще трябва да разпробиеш нитовете на механизма.Основната причина да се откажа от махането на ламарината беше в това, че се притесних да не счупя стъклото, а никак не ми се искаше да разпробивам нитовете, защото после си е разправия да ги възстановиш. Ако ти се рискува свали стъклото и дърпай, защото доколкото съм информиран има и щипки освен болтовете, които разбира се ще махнеш. :PП.П. - Гледам, че и ключаря се е включил. Само да вметна, че за петвратите бирата е съвсем друга (за задните врати). Линка от епера обаче дава някаква представа за нещата== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Намерих малко снимки в руски форум, но не бяха разпробивали нитовете, но не се и виждаше дали стъклото е свалено, после ще ги кача.А според мен стъклото остава във вратата, защото задното не се спуска до долу, а предното мисля пада само няколко милиметра под кората, т.е. няма да е достатъчно, за да се свали диретно.@kluchar - сега, като се загледах е ясно за задното поне, че не се вади.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ето снимките от руския форум: Ако разбирам правилно, стъклото се държи, за белите пластмаси, които се виждат от дупките:или нещо такова:като се натискат червените щифтове, за да се освободи стъклото и се вади свободно през горната част на вратата.И като гледам снимките, нитовете не са разпробивани.Само това тук не мога да разбера:F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Та ето как:Първо се свалят гумените капачета 4 и се пуска стъклото надолу, докато се появат двете бели пластмаси държащи прозореца:Натискат се двете "пъпки" навътре, за да освободят стъклото и някой го дърпа нагоре - вади се много лесно.След това се вади моторчето за стъклото - 5.Сваля се и компютъра - 6 и се разкачата всички кабели към него.След това вкарвате двата гумени маншона - 3 навътре, за да се движат свободно кабелите и жилото за отваряне на вратата.На местата 1 и 2 има пластмасови щифтчета, които се малки клещи се дърпат НАВЪН !Накрая развивате болтовете - 7 , дърпате металната кора леко към вас, колкото да отлепи гуменото уплътнение - изключително добро уплътнение ! Евала на инжинерите !След като отлепи, кората се дърпа леко към вас в горния край и чак тогава се мести цялата нагоре.Това е необходимо, за да излезе механизма за прозореца.Препоръчително е всички кабели да се разкачат, за да не пречат, но аз само я килнах на една страна и си свърших работата Ами това е, не е много сложно, но не е много приятно. Благодаря на Наско още вендъж за помощта.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Наистина разглобяването на предната врата на стилото е приключение. Нищо не се разпробива. Емо го е обяснил много добре. И без снимките се оправих.При мен някак си беше излезнало жилото на външната дръжка и отвън не можех да отварям вратата.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар