Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с бензинова помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с бензинова помпа

    Здравейте, от известно време колата ми не върви на бензин, имаше си бензин, долях още , но не заработи, скоро отново зареждах бензин и ми направи впечатление, че не показа стрелката да се покача, дали е някакъв проблем с нивомера и кошницата, или е самата бензинова помпа, сменях я веднъж и сега я чувам да нагнетва при контакт, е, знам че и предишната ми въртеше, но не подкачваше, ама Това, че нивомера не е в ред може да подсказва нещо на който разбира. Чудя се и дали нещо от нещата за газовата уредба не я е изключило по някакъв начин, ама така се чудих и предния път и както се чудих я сменихме, де
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    #2
    помпа

    Да не си е оставал без бензин -можеда е глъднала въздух и трябва да обезвъздушиш. като с един прозрачен маркуч/ около1м/ смукнеш от към изхода и даваш на контакт и веднага го слагаш в едни прозрачно шишетрябва да тръгне в първите секунди после пак спира Може първо да провериш дали стига до отпред при двигателя като леко разваъртиш някой удобен щуцер.Някой модели имат и вентил за тая работа .А иначе и старата помпа може да си работи
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не написах, че колата е браво, 1.6, 16 в 93 конски сили, има я в подписа. Ами най-вероятно в началото ще съм бил без бензин, понеже винаги ми палеше на бензин и при около 3000 оборота минава на газ, все си гореше по малко бензинец и като свършеше бензина веднага отивах да заредя, за да не стои без бензин помпата и да грее, обаче последния път след такова зареждане не поиска да работи на бензин повече. Може и да е засмукала въздух, ако го правят бензиновите, аз досега си мислих, че само дизелите дърпат въздух и не работят без обезвъздушаване. Иначе веднъж ми дойде музата да развия маркуча и да видя дали ще качи бензин, нищо не се получи, никакъв бензин не подкачи, знам ли, може и да го е изгорила по малко, като карам на газ май си ми дърпа и по малко бензин, иначе не знам къде се изпариха 10 литра бензин от предното зареждане, та стрелката ми бе отишла чак под нулата а сега с 20 лева не се е показала над нулата пак... Та затова се съмнявам и в нивомера. Ама пък и 8 литра не са кой знае колко
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #4
        Нивомера ти прави магарии!Понякога се оправя с почистване на пистите и леко закривяване на пластините към самите писти. Това съм го правил на бившето си Типо и имаше ефект. В краен случай ефект може да няма, тоест пистите да са износени много. Вариантът е нов или втора ръка нивомер.
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Ами ще я награбчвам тия дни... Ей, тва бутилката да ти е над горивната помпа си е голяма тъпня, ама... Втори път няма да се повтори!
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #6
            помпа

            ми май трябва да отвориш капака където е помпата и да видиш дали ще има бензин по описания начин по горе например ако нямаш такъв вентил на маркуча на входа към рейката щото от там е по лесно
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Горивото охлажда помпата и поради тази пречина трябва да имаш поне 15л Винаги гориво. Като остане на сухо и тя прегрява и се топи. Принципно си огледай инсталацията 20 см от куплонга кам двигателя и самата кошница, предимн о става окис и се прекъсва контакта. помпата не я върти на сухо а както ти каза колегата дръпни с прозрачно маркуче докато я напълниш. Ако е дала фира вземи нова и наливайте гориво да се охлажда и резервоара да е чист. Всеки ден това казвам по 10 пъти поне на клиентите.
              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
              харчи: DOSTA

              Коментар


                #8
                Re: помпа

                kluchar написа:
                ми май трябва да отвориш капака където е помпата и да видиш дали ще има бензин по описания начин по горе например ако нямаш такъв вентил на маркуча на входа към рейката щото от там е по лесно
                Докато мернах помпата в дупката и... Половината ми помпа я нямаше бре... Направо се стопила - виждат се разни ротори-статори и намотки вътре! Не бях виждал такова нещо. да взема да монтирам един термометър ли в тоя резервоар, то страшна гледка на тия намотки там при бензина?! Както и да е, сега я подкарах на бензин, придърпва нещо, след цяло лято каране на газ, ама с всеки километър изминат се отпушва, не, че на газ не се дави нещо, де, няма мощност на ниските обороти и това е, иначе като е в обороти яко скубва като я изфорсирам.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #9
                  Пич, има добавки за това, хакни и една и си готов. Така е станало защото е трябвало да наливаш бенизинец от време на време, тя е прегряла от малкото което е било в резервуара или липсата му. Минимум 15л. трябва да имаш при условие че не палиш на бензин а палиш само на газ. Ако палиш на бензин поне 20л. и да не минаваш ПОД 17литра иначе пак ще се стопи. На ден при нас носят поне по 7 такива.
                  Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                  харчи: DOSTA

                  Коментар


                    #10
                    avent написа:
                    На ден при нас носят поне по 7 такива.
                    Е това ме поуспокои малко, чудно как не се е запалил бензина при такова нагряване, направо пластмасата се е смъкнала надолу в кошницата?
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #11
                      Там е затворен съд/почти/ и няма от къде да лумне. А ако ти кажа че бензина минава директно през четките на статорчето.
                      Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                      харчи: DOSTA

                      Коментар


                        #12
                        avent написа:
                        Там е затворен съд/почти/ и няма от къде да лумне. А ако ти кажа че бензина минава директно през четките на статорчето.
                        Това конструктивно ли колега? Т.е. така е проектирано да си работи от производителя? Бензина върви сред намотки, ротор, статор и четки? Да не заприличам на някой, дето е във възторг от това, че човек е стъпвал на луната, ама... Ми се струва опасничко, при по-малко количество на гориво или въздух отнякъде в резервоара знае ли човек. Ама пък няма случаи на подобно запалване, де.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #13
                          avent написа:
                          Там е затворен съд/почти/ и няма от къде да лумне. А ако ти кажа че бензина минава директно през четките на статорчето.
                          Това конструктивно ли колега? Т.е. така е проектирано да си работи от производителя? Бензина върви сред намотки, ротор, статор и четки? Да не заприличам на някой, дето е във възторг от това, че човек е стъпвал на луната, ама... Ми се струва опасничко, при по-малко количество на гориво или въздух отнякъде в резервоара знае ли човек. Ама пък няма случаи на подобно запалване, де.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                          Коментар


                            #14
                            Абсолютно конструктивно е това. Предвидено е да работи при наличие на бензин... :P . Когато има бензин, няма въздух. Тогава и няма опасност от запалване. Оттам идват и повечето грешки при автомобили работещи на газ. Понеже си пали "отраз" на фаз, хората се улисват, и забравят да сложат бензин. И става като в твоят случай.... Глътва въздух, и ..освен изгоряла помпа има реална опасност от нещо друго ...
                            FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                            Коментар


                              #15
                              Карах 2 броя типо и един еспас и мисля, че помпите им все са били в резервоара, но след втора сменена на браво мисля, че при браво наистина си трябва повечко бензин в резервоара, досега нямах такива проблеми. Може и да греша, първата помпа на бравото може и даи бе дошъл реда просто, тя си бе напълно здрава, че и въртеше, просто не засмукваше гориво. А втората не я смених цяло лято след като баталяса, премного време за нагряване и топене, след като и сложих само 5 л бензин и като видях, че не потегля, не сложих нито капка повече.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                              Коментар

                              Working...
                              X