Здравейте колеги! От скоро ми се появи теч на хидравлично масло от моята Брава 1.9 JTD.Омаслява ми около кулера.Доливам постоянно.Как да си реша проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло от хидравликата .
Collapse
X
-
Re: Теч на масло от хидравликата .
petar55 написа:Здравейте колеги! От скоро ми се появи теч на хидравлично масло от моята Брава 1.9 JTD.Омаслява ми около кулера.Доливам постоянно.Как да си реша проблема?
-
Ако става въпрос наистина за кулера, то иде реч за масло от мотора, който стига до него през луфтове в турбото. Общо взето въпросното турбо е започнало да си отива... Ремонтирай го, или по-скоро търси втора употреба. Моят съвет обаче е, ако не ти харчи много масло да ги караш докато не стане по-зле!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: Теч на масло от хидравликата .
Airfan написа:petar55 написа:Здравейте колеги! От скоро ми се появи теч на хидравлично масло от моята Брава 1.9 JTD.Омаслява ми около кулера.Доливам постоянно.Как да си реша проблема?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Маслото,което ми тече е червено на цвят-хидравлично.От възд.струя е опръскана и предната броня под кулера и 1 метър след него.Губи се само хидравлично масло.Двигателно масло въобще не доливам и колата си върви отлично.То е черно на цвят и вече наближава да го сменям.Има 2 алуминиеви тръбички,които отиват пред радиатора.Може би за охлаждане на хидравликата и от там да тече.Ако някой знае действието на тази система да обясни и дали не е срещал този проблем.Petar
Коментар
-
petar55 написа:Маслото,което ми тече е червено на цвят-хидравлично.От възд.струя е опръскана и предната броня под кулера и 1 метър след него.Губи се само хидравлично масло.Двигателно масло въобще не доливам и колата си върви отлично.То е черно на цвят и вече наближава да го сменям.Има 2 алуминиеви тръбички,които отиват пред радиатора.Може би за охлаждане на хидравликата и от там да тече.Ако някой знае действието на тази система да обясни и дали не е срещал този проблем.
Коментар
-
Точно пред радиатора има 2 тръби от хидравликата.Те се съединяват с 2 маркуча до кулера с други 2 тръби идващи от рейката.Изглежда ,че хидр.масло се подава тук за охлаждане.Маркучите са стегнати с някакви звездообразни скоби.Може би от тук тече.От къде да намеря такъв инструмент да ги стегна,или нови да сложа?Налягането в тази система било много високо-60 бара,или бъркам.Petar
Коментар
-
petar55 написа:Точно пред радиатора има 2 тръби от хидравликата.Те се съединяват с 2 маркуча до кулера с други 2 тръби идващи от рейката.Изглежда ,че хидр.масло се подава тук за охлаждане.Маркучите са стегнати с някакви звездообразни скоби.Може би от тук тече.От къде да намеря такъв инструмент да ги стегна,или нови да сложа?Налягането в тази система било много високо-60 бара,или бъркам.
Коментар
-
За сега доливам по малко масло.Като имам време мисля да изолирам тази витка тръба,която е пред радиатора за охлахдане на хидравличното масло.Изглежда,че може и без нея след като други колеги я нямат в колите си.Претеснява ме налягането ако е много високо с какви скоби да направя стягането на маркучето за байпаса.Нямам с какво да я снимам.Местото е завряно и тъмно и GSM-а няма да свърши работа.Фиата няма климатик.Мой приятел смени подобна алум.тръба на Лагуната си.Беше се появила шупла и му течеше масло.Petar
Коментар
-
Преди малко си взех колата от сервиза!Същият проблем имам като автора на темата!Оказа се сериозен понеже двете алуминиеви тръбички на много места са прогнили и са се появили малки дупчици!Временното решение беше да се заварят.Предупредиха ме,че скоро пак може да се появи теч.Трябва да си купя нови или да търся от някоя морга.Нека колегите с JTD да искажат мнение и дали са имали подобен проблем!Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
i4kin написа:Преди малко си взех колата от сервиза!Същият проблем имам като автора на темата!Оказа се сериозен понеже двете алуминиеви тръбички на много места са прогнили и са се появили малки дупчици!Временното решение беше да се заварят.Предупредиха ме,че скоро пак може да се появи теч.Трябва да си купя нови или да търся от някоя морга.Нека колегите с JTD да искажат мнение и дали са имали подобен проблем!FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Tornado написа:petar55 написа:Налягането в тази система било много високо-60 бара,или бъркам.slavy_ivanov написа:Брех как така алуминия прогни бе колега? Много странно!!FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар