Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от хидравликата .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло от хидравликата .

    Здравейте колеги! От скоро ми се появи теч на хидравлично масло от моята Брава 1.9 JTD.Омаслява ми около кулера.Доливам постоянно.Как да си реша проблема?
    Petar

    #2
    Re: Теч на масло от хидравликата .

    petar55 написа:
    Здравейте колеги! От скоро ми се появи теч на хидравлично масло от моята Брава 1.9 JTD.Омаслява ми около кулера.Доливам постоянно.Как да си реша проблема?
    Около кулера няма как да ти омаслява с хидравлично масло при JTD. Може би имаш предвид, че ти омаслява с нормално масло?

    Коментар


      #3
      Ако става въпрос наистина за кулера, то иде реч за масло от мотора, който стига до него през луфтове в турбото. Общо взето въпросното турбо е започнало да си отива... Ремонтирай го, или по-скоро търси втора употреба. Моят съвет обаче е, ако не ти харчи много масло да ги караш докато не стане по-зле!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Re: Теч на масло от хидравликата .

        Airfan написа:
        petar55 написа:
        Здравейте колеги! От скоро ми се появи теч на хидравлично масло от моята Брава 1.9 JTD.Омаслява ми около кулера.Доливам постоянно.Как да си реша проблема?
        Около кулера няма как да ти омаслява с хидравлично масло при JTD. Може би имаш предвид, че ти омаслява с нормално масло?
        Няма как да има там хидравлично масло.Колегата със следващия пост е посочил причинителя на омасляването.Автомобил втора употреба с турбина която не пръска поне малко масълце се среща рядко.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Маслото,което ми тече е червено на цвят-хидравлично.От възд.струя е опръскана и предната броня под кулера и 1 метър след него.Губи се само хидравлично масло.Двигателно масло въобще не доливам и колата си върви отлично.То е черно на цвят и вече наближава да го сменям.Има 2 алуминиеви тръбички,които отиват пред радиатора.Може би за охлаждане на хидравликата и от там да тече.Ако някой знае действието на тази система да обясни и дали не е срещал този проблем.
          Petar

          Коментар


            #6
            petar55 написа:
            Маслото,което ми тече е червено на цвят-хидравлично.От възд.струя е опръскана и предната броня под кулера и 1 метър след него.Губи се само хидравлично масло.Двигателно масло въобще не доливам и колата си върви отлично.То е черно на цвят и вече наближава да го сменям.Има 2 алуминиеви тръбички,които отиват пред радиатора.Може би за охлаждане на хидравликата и от там да тече.Ако някой знае действието на тази система да обясни и дали не е срещал този проблем.
            Тръби на хидравликата няма пред двигателя, те са зад него. Моля, пусни снимки, за да видим за какво става въпрос.

            Коментар


              #7
              Точно пред радиатора има 2 тръби от хидравликата.Те се съединяват с 2 маркуча до кулера с други 2 тръби идващи от рейката.Изглежда ,че хидр.масло се подава тук за охлаждане.Маркучите са стегнати с някакви звездообразни скоби.Може би от тук тече.От къде да намеря такъв инструмент да ги стегна,или нови да сложа?Налягането в тази система било много високо-60 бара,или бъркам.
              Petar

              Коментар


                #8
                petar55 написа:
                Налягането в тази система било много високо-60 бара,или бъркам.
                Няма такова налягане в тази система 1 БАР 0,99 АТМОСФЕРИ
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  petar55 написа:
                  Точно пред радиатора има 2 тръби от хидравликата.Те се съединяват с 2 маркуча до кулера с други 2 тръби идващи от рейката.Изглежда ,че хидр.масло се подава тук за охлаждане.Маркучите са стегнати с някакви звездообразни скоби.Може би от тук тече.От къде да намеря такъв инструмент да ги стегна,или нови да сложа?Налягането в тази система било много високо-60 бара,или бъркам.
                  Колега, 10 пъти си гледам в двигателния отсег и не виждам да минават тръби на хидравликата там. Умолявам те, снимай ги с нещо и пусни снимките, че ми се чини, че говориш за тръбите на климатика май. Хидравличната помпа е в задната част на двигателя току под щангичката, която държи двигателя към ботуша на амортисьора.

                  Коментар


                    #10
                    Колега имам абсолютно същия проблем с Фиат Мареа, но още не съм го решил, при теб има ли развитие? Успя ли да спреш теча и ако си кажи как го направи?

                    Коментар


                      #11
                      За сега доливам по малко масло.Като имам време мисля да изолирам тази витка тръба,която е пред радиатора за охлахдане на хидравличното масло.Изглежда,че може и без нея след като други колеги я нямат в колите си.Претеснява ме налягането ако е много високо с какви скоби да направя стягането на маркучето за байпаса.Нямам с какво да я снимам.Местото е завряно и тъмно и GSM-а няма да свърши работа.Фиата няма климатик.Мой приятел смени подобна алум.тръба на Лагуната си.Беше се появила шупла и му течеше масло.
                      Petar

                      Коментар


                        #12
                        Аз имах подобен проблем. Моят теч беше около левия носач (не мога да кажа с точност къде но там беше най-много омаслено) и след като я закарах на сервиз ми казаха, че е спукана трабата за ниското налягане. Смениха я и се оправи.
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp

                        Коментар


                          #13
                          Преди малко си взех колата от сервиза!Същият проблем имам като автора на темата!Оказа се сериозен понеже двете алуминиеви тръбички на много места са прогнили и са се появили малки дупчици!Временното решение беше да се заварят.Предупредиха ме,че скоро пак може да се появи теч.Трябва да си купя нови или да търся от някоя морга.Нека колегите с JTD да искажат мнение и дали са имали подобен проблем!
                          Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                          Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                          Коментар


                            #14
                            i4kin написа:
                            Преди малко си взех колата от сервиза!Същият проблем имам като автора на темата!Оказа се сериозен понеже двете алуминиеви тръбички на много места са прогнили и са се появили малки дупчици!Временното решение беше да се заварят.Предупредиха ме,че скоро пак може да се появи теч.Трябва да си купя нови или да търся от някоя морга.Нека колегите с JTD да искажат мнение и дали са имали подобен проблем!
                            Брех как така алуминия прогни бе колега? Много странно!!Относно към автора на темата - проблема може да ти идва от къде ли не, въобще не е задължително да е това което си мислиш. Моята мареа течеше и един куп майстори ми отказваха да се занимават с хидравличния теч, понеже трябва да се търси проблема по цялата система. Може да подлизва някъде от зад двигателя и от там да ти се стича накъде ли не. Лошото е че цялата система е трудно достъпна а именно е между двг и купето. Та при мен се оказа уплътнение на хидр. помпа. при теб може да е къде ли не. Като за начало гледай маркучи, които вече са тръгнали да се износват или пък не ти харесват на външен вид - сменяй, карай и така едно по едно ще започнеш сам да отхвърляш вероятностите успех...
                            FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              petar55 написа:
                              Налягането в тази система било много високо-60 бара,или бъркам.
                              Няма такова налягане в тази система 1 БАР 0,99 АТМОСФЕРИ
                              Да прав си, няма такова налягане, по-точно е 55-57 бара или атмосфери както искаш така си го смятай.Що се отнася за трабичката, виждал съм на някои коли (не се сещам за марката май беше фолксваген) през която минава маслото за охлаждане след помпата, и се намира в маската на автомобила, около радиотора.
                              slavy_ivanov написа:
                              Брех как така алуминия прогни бе колега? Много странно!!
                              Никак не е странно колега, алуминия си гние много бързо от сол, дори и от прекалено силен антифриз колкото и странно да звучи.
                              FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                              Коментар

                              Working...
                              X