Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся информация за Fiat Punto mk2 (1999-2003)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся информация за Fiat Punto mk2 (1999-2003)

    искам да си взема колица, нещо малко по ново и здраво.нацелил съм си като вариант Fiat Punto 2.Доколкото съм запознат с модела е простичак и лесен за поддръжка но след като ще копувам кола втора ръка идва вапроса за ремонтите след покупката ако се налагат по сериозни такива разбирасе.Въпроса ми е като си избера някои екземпляр за какво трябва да внимавам по колата и да си държа очите отворени освен разбирасе задължителните неща за всяка кола? Какви са и типичните слабости и с кое по точно от самата кола може да бера ядове като се има в предвид ,че е все пак 2ра ръка.Визирам предимно моделите 1.2 и 1.2-16v .Ще бъда много благодарен на каквато и да е помощ по тази тема .Мерси предварителноДопълнено заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Типичните слаби места са електроусилвателя при всички пунто мк2 и при 1.2 бензина - компютъра. Доста често се скапва и работи на 2-3 цилиндъра.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      spark написа:
      Типичните слаби места са електроусилвателя при всички пунто мк2 и при 1.2 бензина - компютъра. Доста често се скапва и работи на 2-3 цилиндъра.
      относно компютъра предполагам ако има проблем решението е замяна с нов или греша.има ли друго решение? Други слабости, разкривеми поне на пръв поглед???

      Коментар


        #4
        кола

        ако ти се дават пари и си навин на дизел JTD ако ли не поне 1.2-16v иначе електро усилвателя се прави а и ECU също
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ами смяна с нов или от морга (който и той ще се скапе) или някой много добър електричар да отстрани проблема. Проблема с компа го има при 1.2 8-клапановото, за 16 не знам.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            ако ти се дават пари и си навин на дизел JTD ако ли не поне 1.2-16v иначе електро усилвателя се прави а и ECU също
            и тия варианти обмислях дори за 1.2 16 клапана бях доста навид но като се има в предвид обслужването и почнах да се разобеждавам.някои има ли си на идея ролките и ремаците за пунтото на какви пари стъпват,дочух че не са евтини а ако е 8 клапана цялата работа илиза 70-80 лева

            Коментар


              #7
              ПУНТО

              е вярно че 1.2 8 е почти като старото и частите неса толкова различни само окачването ама нали да е нещо по така
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                ееее да де ама се пак нали као се копува се мисли и за след купуването.... та мисълта ми в случая е дали разликата в цените за обслужването е голяма, че пък и нали си е 16в после идва и други трудности.Знам ли, заслужава ли си да взимам 16в

                Коментар


                  #9
                  Можеш да разгледаш тук техническите характеристики: http://punto.hit.bg/teh.htmlА тук може да сравниш цени на консумативи: http://www.axm-auto.com
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    гледах, търсих ама никаде не отктих книжка за сервизно обслужване на 1.2 16в че да видя какви ролки и какви ремъци се сменят при обслужването, някои ако има пердстава да каже да видя после какви пари излиза че не съм много запознат

                    Коментар


                      #11
                      Здравей колега, аз съм с 1.2 8V (60кс.) Какво мога да ти кажа..............??? Като се замисля май единственото хубаво нещо в тези модели е визията 1. Взимай 16V защото после ще те е яд ако вземеш 8V, в града е добре но щом излезеш навън и настъпиш педала няма да ти е хубаво.2. Слаби места си има всяка кола, колегите по горе са споменали някои от тях а аз ще допълня още едно........кормилната рейка. Почти няма пунто МК2 което да не тропа както и моето, има и изключения но като следя темите във форума виждам че са доста. Хубавото е че поне не е скъпа но не съм сменял още и не знам що за стока ще е.3. При покупката колкото и да я гледате винаги ще има нещо което не се вижда, единствения ми съвет тук е ако намериш такава която да не е внесена от Италия, ще си спестиш доста главоболия. Моята я гледахме трима човека и всичко беше перфектно, имаше само буксуващ съединител но тои не е скъп и не ме уплаши. В последствие излязоха доста неща и за няколко месеца ми глътна около хилядарка, и още има неща за дооправяне 4. За 16V не знам но при 8V обслужването не е скъпо, дори е учудващо евтино в сравнение с другите модели. За друго не се сещам в момента, надявам се да съм помогнал и най важното запомни, да не е внос от Италия там не си обслужват колите

                      Коментар


                        #12
                        мерси, ще имам в предвид всяка забележка и съвет, то винаги ще остане нещо скрито но поне ми се иска изненадите да са сведени до минимум.За 8v съм напълно съгласен и както и да го погледнеш 60 кончета са си малко по всякакви стандарти, но единственото което ме кара да се замисля негативно към 16v е просто по-скъпото (предполагам) обслужване и като цяло по сложния двигател.Ако някои колега има или е имал 1.2 16v нека сподели някакви впечатления

                        Коментар


                          #13
                          Карам 1.2 8v 2001г. Днес става точно една година, откакто я имам колата и лоша дума наистина немога да кажа откъм проблеми - да, колата е дървеничка, Фиат е все пак, но е изключително проста, лесна за поддръжка и каране - с две думи - обикновенна, малка, проста кола. Като екстри нямам нищо, което дори смятам като плюс, защото съм имал допир със италиански коли с екстри и не останах доволен. Колкото за извънградското - въобще не съм съгласен, че е проблем. Аз лично успях да постигна 4 разход извънградско, което за мен е отлично, е - да, неможеш да изпреварваш всеки по всяко време необмислено, но с изпреварвания проблем не съм имал. За тази една година съм сменял само консумативи - ангр. ремък -33лв, ролка - 20лв, въздушен филтър - 8лв, маслен - 8лв, гумите са 13ки стандартно и също са евтини, така че откъм части проблем няма. Това са в общи линии моите наблюдения.

                          Коментар


                            #14
                            както и предполагах много ефтина поддръжка.Баща ми има една застава гт55 в прилично състояние и доколкото сам тои каза разликата не е голяма да не кажа че и по голямата част от частите за 1.2 8в са почти същите. За обслужването на 8в не го мисля вече ,интересно ми е при по сложния 16в как стоят нещата и освен заради по голямаа мощност заслъжава ли си инвестицията

                            Коментар


                              #15
                              Че какво толкова те плаши 16 клапановия, разликите няма да са големи но удоволствието от шофирането ще е по голямо със сигурност Предполагам само главата е различна, нали има още 8 клапана, от там вече и въздушния филтър е друг но е по скъп с 5лв. от на 8V, разликата е малка и не трябва да те притеснява, а от към ремъци и ролки като гледам само ролката е по скъпа Ето снимки на 8V и на 16V
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Working...
                              X