Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой да е имал проблем с врътката на вентилатора в купето!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой да е имал проблем с врътката на вентилатора в купето!!

    МИ не знам как стана ама ми духа само на 4-та степен на никоя друга не се включва..Та реших да проверя дали някой от вас не знае нещо че не ми се разглабя шак до моторчето само за да го изтествамАко някой има предложения нека казва аз утр ще проверя само ключа дали работи на всички степени и ако подава сигнал направо угасвам!!!

    #2
    днес правих това. при мен бачкат само 3 и 4 степен. оказа се че ключа ми е наред и дотам и спрях. за темпра става въпрос
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Вижте тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3432Успех !
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        копче

        Оправи ли си проблема. Ами обикновенно зад копчето има една платка и като въртиш има писти и се изменя съпротивлението и така се исбеня волтажа на моторчето и то почва та работи побавно или бързо.а може и на степени със интеграла и пак изменя оборотите.Явто пистите са прегорели и неправи контакт.Трябва да се отвори и разглоби да се направи, аколи не при италянеца за смяна.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Точно с врътката на вентилатора нямам проблем, но с останалите 2 - големи проблеми... И тази за топло/студено, и другата за посоката на духане (не каквото си мислите ) - и двете понякога (все по-често) тракат, а не задействат каквото трябва. Предполагам че превъртат напразно и не могат да задвижат съответното жило. Някой знае ли как се оправя това - или се сменя с ново? Проблема при мен е голям, защото от липса на време все още не съм си оправил газовата система и топлата вода за изпарителя минава и през парното. Ако спра парното - спира и топлото за изпарителя и след съвсем малко време той замръзва. Не го оправих през зимата защото и без това парното ми трябваше,. Сега сигурно ще го оправя вече, но засега ако някой завърти врътката на студено - после ми е много трудно да я върна обратно, а не мога и да се движа

          Коментар


            #6
            Re: копче

            kluchar написа:
            Оправи ли си проблема. Ами обикновенно зад копчето има една платка и като въртиш има писти и се изменя съпротивлението и така се исбеня волтажа на моторчето и то почва та работи побавно или бързо.а може и на степени със интеграла и пак изменя оборотите.Явто пистите са прегорели и неправи контакт.Трябва да се отвори и разглоби да се направи, аколи не при италянеца за смяна.
            На Пунто и Браво/а с обикновен климатик и без климатик не е така-врътката командва превключвател,който директно комутира гасящи резистори. При Темприте има въриант с електронен регулатор-обикновено тези,които са с климатроник-електронния блок се намира в кожуха на вентилатора.
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #7
              ми проблема се реши в благодарение на колегата FCUK много му благодаря за изчерпателното обяснение в темата.. Точно термопредпазителя беше изгорял свалих барчето сентралната конзола жабката всичко отдолу и си го махнах подмених го с такъв със стойност 172 градуса(с устерклеми) И реших все пак да профилактирам и моторчето когато се сетих да потърся барче което е съединено със конзолата на скоростния лост.. Взех от колегата PUGSY и той ме светна как се маха моторчето(че аз бях решил да сваля всичко що е по парното и вентилацията за да го сваля). В крайна сметка съм с оправено парно с нова конзола и малко позатегнах тракащите чаркове..

              Коментар


                #8
                Аз съм на ред...

                Хайде сега пък на мене не ми работи това вентилаторче.Проверих моторчето и реостата и се оказа ,че работят.Като включвам с ключа и вместо моторчето свържа волтмер ми показва някакви стойности около 11волта.Но парното в крайна сметка не работи!Трябва да проверя ключа,но не се сещам как да стигна до него.Някой да е минал по този трънлив път?
                Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                Коментар


                  #9
                  нямаш проблем сваляш 3-те врътки от парното-под 2 от тях има винт4ета, отваряш пепелника и отвиваш още 3. намират се в най-долната част на конзолката на парното-ще ги видиш като отвориш самия пепелник. махаш цялата конзола заедно с ключовете, които се държат за нея с 2 болта завити отзад. и тях ще ги видиш може да е малко клинч докато ги развиеш щото няма много място, но не е особенно голям проблем де. след това пада ключа, той е на 3 или 4 щипчици махат се елементарно с отверка и виждаш ключа. както можеш да се досетишима 5 писти- 4 за всяка степен и 1 от + . има пластинка която се врътка и свързва + със съответната писна. това е съвсем обикновено, но има и 1 пружинка, мъничка е внимавай като отваряш да не хвръкне. горе-долу това е
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Бах мама му пак изгоря предпазителя хем свалих моторчето почистих го и прегледах четките имаха към 1-1.5 см още вътеше се със съвсем алко затръднение не скърцаше

                    Коментар


                      #11
                      Capoeira написа:
                      Бах мама му пак изгоря предпазителя хем свалих моторчето почистих го и прегледах четките имаха към 1-1.5 см още вътеше се със съвсем алко затръднение не скърцаше
                      Ако става въпрос за термопредпазителя-купувах такъв и той е за ток до 10ампера.Това е достатъчно за такова малко моторче?!Всъщност как захвана новия термопредпазител?
                      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                      Коментар


                        #12
                        Захванах го с две от най малките устерклеми като им махнах пластмасовата обвивка и отряхах стария така че да останат възможно най дълги телчета от стария предпазител ама схванах защо гори, просто малко контактен спрей на буксата и се оправи..

                        Коментар

                        Working...
                        X