:D Предимството е - колата ти, според всички е СТРАХОТНА, когато е с лети, особено по-различни джанти и - "само" КРАСИВА, когато е с железни, особено пък без тасове.Аз карам с два комплекта лети /продадох железните/ - нито возията е по-твърда , нито се кривят по-често. Но зависи и от стила на каране - един колега беше писал, че стила му е: "Голяма дупка - голяма скорост!" :DСпециално за Мареата предимството на железните 14-ки е, че гумите 185-65-14 са много по-евтини от препоръчаните 195-55-15 за 15-ките. Така е - красотата си има цена.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви са предимствата на летите джанти пред железните?
Collapse
X
-
lithrone
-
lithrone написа:И аз вече 60К карам с метални, втора употреба, без да са ръждясали .Взехте в големи филми да навлизате. :D Джанти от 800 лв, охлаждане на дисковете, ръжди, лятата била по-лека от металната, по-здрава била ?!:DКакви коли карате че говорите за такива неща?Повечето тук караме най- ниския клас на пътя.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
lithrone
Изтрих си постовете защото тук, както и в повечето теми виждам, че целта не е да се вникне и помисли в/у това, което казва отсрещния а просто да се джавкаме за нещо и спама да върви.Останете със здраве!
Коментар
-
lithrone написа:Напротив влизате защото да говориш за охлаждане и за килограми си е пълен филм като се има в предвид капацитета под капака....:Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
А пък аз съм със железни джанти и няма да слагам алуминиеви.Предпочитам да дам 200-800 лева за гориво и да си правя разходки отколкото за красоти. Средно 400 лева са си близо 200 литра бензин, грубо 2000 километра. Ами ако смятаме на газ или дизел, излиза още повече километри.Летите джанти охлаждат ефективно само ако са със дебели спици, тънките спици не охлаждат, и въобще не съм убеден че охлаждането е чувствително по-добро и си заслужава. Освен това малко използвам спирачки и охлаждането не ми е проблем.Летите джанти вярно че имат по-добра визия и това се оценява високо от апашите. Ако ударя една джанта ремонтът ми излиза по-скъпо, ако не може да се прави - трябва да си търся точно с такива спици.Не мисля че летите джанти возят по-меко, това зависи от окачването и от гумите.Не виждам защо да си слагам по-леки джанти след като окачването е проектирано да работи със железни джанти.Освен това застрахователите не застраховат лети джанти.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Всичките ми коли до сега са били все с метални джанти и чак сега като купих КИА Sportage е със лети алуминиеви джанти.Разлика никаква и в охлаждане и във возия. Така, че да се заменят железни с лети джанти е само излишен разход.Но по принцип който има излишни пари може всичко да си позволи . :D
Коментар
-
коцев написа:Всичките ми коли до сега са били все с метални джанти и чак сега като купих КИА Sportage е със лети алуминиеви джанти.Разлика никаква и в охлаждане и във возия. Така, че да се заменят железни с лети джанти е само излишен разход.Но по принцип който има излишни пари може всичко да си позволи . :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
petar55 написа:Алуминиевите джанти са много опасни ако колата попадне в дупка с голяма скорост.Следва отчупване на парче от нея и обръщане.Познавам доста хора патили,които карат вече само с железни джанти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар