Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви са предимствата на летите джанти пред железните?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    :D Предимството е - колата ти, според всички е СТРАХОТНА, когато е с лети, особено по-различни джанти и - "само" КРАСИВА, когато е с железни, особено пък без тасове.Аз карам с два комплекта лети /продадох железните/ - нито возията е по-твърда , нито се кривят по-често. Но зависи и от стила на каране - един колега беше писал, че стила му е: "Голяма дупка - голяма скорост!" :DСпециално за Мареата предимството на железните 14-ки е, че гумите 185-65-14 са много по-евтини от препоръчаните 195-55-15 за 15-ките. Така е - красотата си има цена.

    Коментар


      #17
      Edited

      Коментар


        #18
        lithrone написа:
        И аз вече 60К карам с метални, втора употреба, без да са ръждясали .Взехте в големи филми да навлизате. :D Джанти от 800 лв, охлаждане на дисковете, ръжди, лятата била по-лека от металната, по-здрава била ?!:DКакви коли карате че говорите за такива неща?Повечето тук караме най- ниския клас на пътя.
        На моята кола в момента, когато я купих (бе на 6 години и половина) железните джанти имаха ръжди. Не говоря да са станали кафяви от ръжда, но имаха петна. А и не можеш да ме убедиш, че по твоите ръбове, или свивки няма ръжда!Не влизаме във филми, а изказваме мнения по въпроса, който е задал колегата. Моите ляти джанти ги купих чисто нови, 14 цола, нисък клас струваха към 500лв. В този ред на мисли не виждам, какво пречи джантите 15-16 цола на някой мераклия да струват 800лв? А иначе караме коли, които харесваме и държим да имат приличен външен вид.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          Изтрих си постовете защото тук, както и в повечето теми виждам, че целта не е да се вникне и помисли в/у това, което казва отсрещния а просто да се джавкаме за нещо и спама да върви.Останете със здраве!

          Коментар


            #20
            lithrone написа:
            Напротив влизате защото да говориш за охлаждане и за килограми си е пълен филм като се има в предвид капацитета под капака....:
            Първо не аз говоря за охлаждане, но няма значение... и аз съм на мнение, че лятите джанти спомагат за по-доброто охлаждане на спирачните апарати и диска. Не виждам никаква връзка между теглото на колата и спирачките говорейки принципно за по-доброто охлаждане с ляти джанти.И за последно наистина, защото оспамихме темата... За теб може да е приоритет да си вградиш TFT в таблото, а за мен да колата ми да има приятна визия, както каза "всеки луд с номера си" А иначе не смятам моята за най-нисък клас от сорта на Лада и Москвич, нито пък че струва 1500лв. А дори и Лада да имах, пак би ми радвала окото!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              ами ние лудите ще даваме по 800лв. за лети джанти и колите ни ще са по-красиви пък умните нека си карат с обикновените джанти а това за най-нисък клас автомобили извинявай много,първо въпрос на вкус,второ възможности.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #22
                А пък аз съм със железни джанти и няма да слагам алуминиеви.Предпочитам да дам 200-800 лева за гориво и да си правя разходки отколкото за красоти. Средно 400 лева са си близо 200 литра бензин, грубо 2000 километра. Ами ако смятаме на газ или дизел, излиза още повече километри.Летите джанти охлаждат ефективно само ако са със дебели спици, тънките спици не охлаждат, и въобще не съм убеден че охлаждането е чувствително по-добро и си заслужава. Освен това малко използвам спирачки и охлаждането не ми е проблем.Летите джанти вярно че имат по-добра визия и това се оценява високо от апашите. Ако ударя една джанта ремонтът ми излиза по-скъпо, ако не може да се прави - трябва да си търся точно с такива спици.Не мисля че летите джанти возят по-меко, това зависи от окачването и от гумите.Не виждам защо да си слагам по-леки джанти след като окачването е проектирано да работи със железни джанти.Освен това застрахователите не застраховат лети джанти.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #23
                  Всичките ми коли до сега са били все с метални джанти и чак сега като купих КИА Sportage е със лети алуминиеви джанти.Разлика никаква и в охлаждане и във возия. Така, че да се заменят железни с лети джанти е само излишен разход.Но по принцип който има излишни пари може всичко да си позволи . :D
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    #24
                    коцев написа:
                    Всичките ми коли до сега са били все с метални джанти и чак сега като купих КИА Sportage е със лети алуминиеви джанти.Разлика никаква и в охлаждане и във возия. Така, че да се заменят железни с лети джанти е само излишен разход.Но по принцип който има излишни пари може всичко да си позволи . :D
                    За возията съм съгласен, все пак това зависи от гумите. Но виж охлаждането... Съгласен съм с Riki888, че летите с по-големи спици охлаждат по-добре от тези със ситните. Освен това съм сигурен, че всяка лята джанта охлажда по-добре от желязна с таз на нея! Това разбира се доказва с монтиране на термометър на спирачният апарат. Всичко останало са само голи твърдения. Но пък радиаторите в компютрите вероятно щяха да се правят от стомана, ако тя бе по-добър топлопроводител!? Пак да спомена, че всеки има лично виждане за това, как да похарчи парите си. Така, че никого не убеждавам, какво и как да прави, просто обсъждаме темата!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #25
                      Алуминиевите джанти са много опасни ако колата попадне в дупка с голяма скорост.Следва отчупване на парче от нея и обръщане.Познавам доста хора патили,които карат вече само с железни джанти.
                      Petar

                      Коментар


                        #26
                        petar55 написа:
                        Алуминиевите джанти са много опасни ако колата попадне в дупка с голяма скорост.Следва отчупване на парче от нея и обръщане.Познавам доста хора патили,които карат вече само с железни джанти.
                        по принцип не е ли по добре в дълбока дупка да ти се строши джантата, особено ако си с по-голяма скорост

                        Коментар


                          #27
                          Още един глас ЗА алуминиевите - по-здрави са от железните, определено... и не ръждясват !!
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #28
                            Ако ви чуят производителите, веднага започват да правят колите с вериги.Късмет и на едните и на другите.И все пак гледайте дупките.
                            BRAVA TD100 ELX `98

                            Коментар

                            Working...
                            X