Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви са предимствата на летите джанти пред железните?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какви са предимствата на летите джанти пред железните?

    Какви са предимствата на летите джанти пред железните освен естетическия вид?Даже установих,че летите джанти са ми по тежки от железните Преместена. Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Ти какво направи за страната си,че искаш нещо от нея?!?!?

    #2
    Много по-здрави са. Аз ги смених заради това, писна ми да изправям железните. И тогава за пръв път видях какво е да не ти трепери волана при каквато и да е скорост.

    Коментар


      #3
      dc

      Ами не е точно така.Естествено е ,че алуминките се гънат по-лесно от металните.Демек не са по-здрави.Алуминките се слагат за визия и за олекотяване,но не говоря за какви да е джанти.Попринцип хората като си купуват алуминки , въобще не мислят колко тежат ,а това има голямо значение Колкото по-леки толкова по-добре.Пък и тежината на гумите е от значение,ама това е друг въпрос вечеХубавата алиминка е леката,но всъщност трябва да има и някаква здравина.Зависи кой е производителя .Тук дума неможе да става за турски и китайски джанти Когато си купувам джанти винаги ги тегля.Като пример мога да ти дам ,че за 15-ки повече от 7 до 7.5 кила на джанта е много
      Nissan Primera 1.6 16v P11
      ex.Fiat Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #4
        tomny написа:
        Много по-здрави са. Аз ги смених заради това, писна ми да изправям железните. И тогава за пръв път видях какво е да не ти трепери волана при каквато и да е скорост.
        Причината да не минавам на лети е точно тази, трябва да им треперя на всяка дупка.Освен визия няма какво друго да типредложат летите(говоря за тези които си струва да качваш на колата си)

        Коментар


          #5
          Освен, че са по-красиви, никакви други предимства нямат. И в добавка им трепериш да не ти ги откраднат.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            snake написа:
            Освен, че са по-красиви, никакви други предимства нямат. И в добавка им трепериш да не ти ги откраднат.
            A интересно дали ръждясват!? :P А относно кражбата... масовите ляти джанти монтирани с хубави секретни болтове рядко се пипат. Крадат се такива, които се свалят за секунди! Да дадеш 200-800лв. за джанти и да не ум купиш хубави секретни болтове за 25-35лв. за мен си е чиста доза глупост.Та в заключение да кажа, че лятите джанти са по-красиви и не се занимаваш с тасове... Теоретично трябва да са по-леки от железните и не ръждясват! Минусите са, че изправянето им е по-скъпо, балансите които се летят са малко-скъпи, а и защото са красиви хващат окото и на лоши хора. Но за това писах по-горе. Не мога да твърдя, че са по-здрави от железните, или обратното...
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              snake написа:
              Освен, че са по-красиви, никакви други предимства нямат. И в добавка им трепериш да не ти ги откраднат.
              A интересно дали ръждясват!? :P ...
              Това че обикновените джанти ръждясват, по никакъв начин не им пречи да изпълняват предназначението си . Така че пак опираме до външен вид и нищо друго. Но по-добрият външен вид на колата с лети джанти не е малко предимство в интерес на истината.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                Моят опит от половин година/15000 км. говори точно това, което съм написал горе - лятите джанти не са мръднали. За това време старите железни имаха очевидни подбивания. Всяка смяна летни-зимни ги изправяха горе-долу, за да влязат гумите, и всяка смяна зимни-летни - машинно. Смених оригинални фиатски железни с оригинални фиатски ляти, 14". Не ми пукаше за визията, исках да не се кривят толкова, така и стана. Не ми се вижда логично отливка от дуралуминий да е по-неустойчива от някаква ламарина 2-3мм.

                Коментар


                  #9
                  snake написа:
                  Това че обикновените джанти ръждясват, по никакъв начин не им пречи да изпълняват предназначението си . Така че пак опираме до външен вид и нищо друго...
                  Не си прав, ама хич! Въпросните джанти ръждясват освен външно и вътрешно. Ръждясват най-силно ръбовете, свивките. От там съприкосновението на безкамерната гума с метала се нарушава и често при преминаване през малък бордюр си намираш гумата мекица. Преди години на друга кола съм минал по този път и накрая стигнах до вкарване на вътрешни гуми в най-ръждясалите и проблемни джанти! :D
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    snake написа:
                    Това че обикновените джанти ръждясват, по никакъв начин не им пречи да изпълняват предназначението си . Така че пак опираме до външен вид и нищо друго...
                    Не си прав, ама хич! Въпросните джанти ръждясват освен външно и вътрешно. Ръждясват най-силно ръбовете, свивките. От там съприкосновението на безкамерната гума с метала се нарушава и често при преминаване през малък бордюр си намираш гумата мекица. Преди години на друга кола съм минал по този път и накрая стигнах до вкарване на вътрешни гуми в най-ръждясалите и проблемни джанти! :D
                    Егати, за 70000 км, нито са ми ръждясали джантите, нито някога са ги изправяли, само ги балансират, като сменям зимни - летни и обратно Като имаш гума ХХХ/65, представяш ли си как трябва да я удариш, че да изкривиш джантата. Алуминиевата ще е на две парчета тогава. На нископрофилна гума, квато и джанта да сложиш, все ще я кривиш

                    Коментар


                      #11
                      Още едно предимство на летите джанти - че по добре охлаждат спирачните дискове
                      Ти какво направи за страната си,че искаш нещо от нея?!?!?

                      Коментар


                        #12
                        Edited

                        Коментар


                          #13
                          Re: Какви са предимствата на летите джанти пред железните?

                          Колега не си слагай лети джанти,особенно ако караш много.Аз в момента търся една или две,много е трудно да ги опазиш кръгли! Не си слагай таралеж.....
                          FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
                          FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
                          LANCIA Ypsilon Elefantino blu
                          http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                          http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

                          Коментар


                            #14
                            всеки има различно виждане .. за мен е важно колата ми да изглжда добре, а определено летите джанти и отварят голяма визия Гледам все пак и качеството .. никога няма да убуя Китайки каквато и фаца да вадят слагането на такива джанти си е отговорно, но ако попринцип си човек който си пази колата, няма да имаш никави проблеми . Не си внушавай, че на всяка копка ще се кривят Нашия град е осеян с дупки навсякъде, след една година каране с такива джанти при смяна на гуми им беше нужен само баланс
                            Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                            Коментар


                              #15
                              neonglow написа:
                              Vladim написа:
                              snake написа:
                              Това че обикновените джанти ръждясват, по никакъв начин не им пречи да изпълняват предназначението си . Така че пак опираме до външен вид и нищо друго...
                              Не си прав, ама хич! Въпросните джанти ръждясват освен външно и вътрешно. Ръждясват най-силно ръбовете, свивките. От там съприкосновението на безкамерната гума с метала се нарушава и често при преминаване през малък бордюр си намираш гумата мекица. Преди години на друга кола съм минал по този път и накрая стигнах до вкарване на вътрешни гуми в най-ръждясалите и проблемни джанти! :D
                              Егати, за 70000 км, нито са ми ръждясали джантите, нито някога са ги изправяли, само ги балансират, като сменям зимни - летни и обратно Като имаш гума ХХХ/65, представяш ли си как трябва да я удариш, че да изкривиш джантата. Алуминиевата ще е на две парчета тогава. На нископрофилна гума, квато и джанта да сложиш, все ще я кривиш
                              Абе не знам как е при вас от страна на дупките,но аз съм със 155/65/13 и след едно влизане в дупка,се изкриви освен предната че и задната джанта.Ама нощем,дъжд,НОВА дупка,пълна с вода,50км/час и....
                              1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

                              Коментар

                              Working...
                              X