Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо - слагане на люк

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо - слагане на люк

    Здравейте!Много съм се навил ,да сложа люк на Типо-то ,но се чудя дали ще пасне ,както трябва и как стои въпросът с рязането на тавана?Тапицерията на тавана съм почти сигурен ,че няма да стане ,но ще си намеря една от някъде...Искам да помоля и някой колега с Типо с люк да го наснима едно хубаво ,за да добия ясна представа ,за вида му във вече сложено положение...Снимки в нета не можах да намеря ,само такива отвънка...На всеки отзовал се ,благодаря предварително...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    #2
    Аз имам ръчен люк, не бих ти препоръчал монтажа на такъв при него самия таван оплътнява с люка, ламарината е с Г профил по ръба и там контактува с оплътнителя
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      S.W.A.T. написа:
      Аз имам ръчен люк, не бих ти препоръчал монтажа на такъв при него самия таван оплътнява с люка, ламарината е с Г профил по ръба и там контактува с оплътнителя
      А има ли разлика между този с ръчно задвижване и този с електрическо?Този дето смятам да слагам е с електрическо...Може ли да го снимаш затворен и отворен ,за да добия някаква реална представа ,понеже досега не съм виждал люк на Типо...Ако не те затруднява де...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #4
        Оригинален люк от типо ли си взел или някакъв? Ще снимам моя, но засега нямам апарат - иначе вече да съм го нащракал. От сега ти казвам, че филма ще е голям де, но няма невъзможни неща!

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Оригинален люк от типо ли си взел или някакъв? Ще снимам моя, но засега нямам апарат - иначе вече да съм го нащракал. От сега ти казвам, че филма ще е голям де!
          Още не съм го взел ,но е оригинален от Типо с ел. задвижване...Не знам дали има разлика...Пределно ясно ми е ,че ще е голям филмът ,но мисля да го изгледам... Иначе се поразрових в нета и намерих няколко снимки ,които почти ме отказаха...Вижда се ,че има релса дето държи уплътнението около стъклото...Т.е. една ламарина с Г профил ,а това ме плаши ,защото на моята едва ли ще го има това на тавана ,вероятно ще е гладък...Притесняваме и как по дяволите ще успея да направя тези заоблени краища???Как ще направя и рамката? Изобщо въпросителните са много повече от отговорите...Аз все пак ще го взема този люк ,ще разглобя тавана ,и ако сметна ,че е голям рискът ,въобще няма да си режа тавана... Иначе много искам шЕбедах ,ама...
          Прикачени файлове
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #6
            И моя е с ел-задвижване! Наистина не знам - как ще режеш тавана и как ще го огъваш... Профилиран е тавана и обикаля целия люк. Другия вариант е да отрежеш с ъглошлайфа само дупката с профила от типото-донор и после да заваряваш на твоето. Освен това трябва да вземеш и тапицерията на тавана, защото на нея има допълнителен долен люк на релсички. А и плафона не е същия, като твоя. Дръжките за пътниците на тавана не уйдисват.

            Коментар


              #7
              Честно казано с всяка измината минута все повече се отказвам...
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #8
                И аз те съветвам да се откажеш да го присаждаш - наистина за единия люк не си струва да отрежеш от другото типо този профил и да го завариш на твоето. По-добре му сложи клима. :P
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #9
                  Освен всичко изброено от колегите има и две тръбички за оттичане,които минават през А-колоните.Като се запушат (а това задължително става) започват едни локви в краката....
                  I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                  Коментар


                    #10
                    и най-важното, за какво пък ти е този люк...имах на темпрата и съм го отварял 2 пъти,
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Колеги ,отказах се...Рисковете са много...Благодаря все пак на всички за отговорите
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #12
                        avvasilev написа:
                        Освен всичко изброено от колегите има и две тръбички за оттичане,които минават през А-колоните.Като се запушат (а това задължително става) започват едни локви в краката....
                        При мен са 4 дренажните маркучи - минават по четерите крайни колонки по един и още не са се запушили за толкова време, но това е най-малкия проблем де. Всъщност никога не съм виждал типо със силикониран люк, но почти всеки голф е така изолиран Да обобщим тогава за ентусиастите - Същността на въпроса е че канта на отвора на люка е профилиран и няма как да стане ако не се изреже от типото донор и да се завари на типото-приемник. Тавана на типотата без люк е гладък. Разглобявал съм такова - дибидюс - гладък. После са китвания, шкурения, боядисване на целия покрив. Дренажните тръби би трябвало да са окомплектовани към люка. Освен това, в окомплектовката е необходимо да са тапицерията на тавана с подвижния сенник, плафона с копчетата и на всичко отгоре дръжките на тавана за пътниците при тези с люка са сгъваеми и повечето начупени и не са съвместими като присъединителни размери с тези несгъваемите, т.е. без люк. (иначе най-голямата гъзария е навигаторската лампичка )

                        Коментар


                          #13
                          За да не отварям нова тема ,ще питам тук...Става ли тапицерията на тавана от Типо след Фейслифта ,на такова преди фейса?Като гледам няма дупки за щипките ,а моето е хванато с щипки...Като се замисля ,не е проблем да си дупня няколко дупки...Реших да я сменя тапицерията ,понеже е много покъсана ,а има едно Типо на части ,с запазена тапицерия...ПП:За претапициране ми искат 70 лв.
                          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                          Коментар


                            #14
                            Ще ползвам тази тема, за да не пускам нова, значи трябва ми някои колега с типо, на който му се занимава да ми премери размерите на шибедаха на типо(оригиналния) защото съм намислил да си слагам ел. люк, тавана си ми има дупка, но е с ръчен който се отваря нагоре и не знам дали размера е същия, по голям не е със сигурност, по вероятно да е по малък...
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              Добре де, а ако смениш целия таван?Режеш 4 те колонки и после ги заваряваш с другия таван.Проблема е май че ще трябва да разлепиш предното и задното стъкло.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X