Колко ви е температурата в града?При мен като спра на някой светофар за 2-3 минути и си минава среда и стои малко над неяАко има прав участък 2-3 километра успява да падне до малко под средата, но не винагиИ ако се заредят много сфетофари и съм редовен клиент на перкатаС две думи мине ли средата веднъж - после почти не влиза в нормален режимЗимата беше ок, но ми се струва че лятото перката ще бачка постоянно почтиТермостата си отваря, радиатора се загрява, но...Иначе извън града всичко е наредТа се чудя, тъй като колата е с клима и пред радиатора е кондензатора му - охлаждането е затрудненоКак е при вас?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температура в града - Браво/Брава?
Collapse
X
-
При мен в града стрелката се държи на първата бяла точка над сердната. Ако се завра в задръстване започва да се качва до към следващатата бяла точка, но не я достига, бъро започва да отива към долната. Явно тогава отваря вторият кръг, или пък се включват вентилаторите-не знамFrontera Sport, X20SE март 1998
-
мойто браво се държи по същия начин като колата на sev, даже ми прави впечатление когато сам карал из града в малко по горещо време , спра за малко и след това като дам на контакт докато изчаквам да ми изгастнат chek лампите ,стрелката на термостата ми се вдига почти до червеното ,но като запаля се нормализира.Fiat Stilo JTD ....sold
Volvo C 70 ....
Коментар
-
явно е нормалноно наистина като се замисли човек то няма как да се охлади водата в този притиснат от всякъде радиатормисля профилактично да сменя антифриза, че е кафяв на цвятприятели си го смениха, и казаха че вътре имало всякакви боклуцито има и червеникави, но Paraflu май си е сина има една лепенка, че уж е такъвето и снимки1 - нормално състояние2 - в града стои на тази позиция, даже малко по-надолу3 - на толкова се включва перката
Коментар
-
Mescalin написа:мойто браво се държи по същия начин като колата на sev, даже ми прави впечатление когато сам карал из града в малко по горещо време , спра за малко и след това като дам на контакт докато изчаквам да ми изгастнат chek лампите ,стрелката на термостата ми се вдига почти до червеното ,но като запаля се нормализира.
Коментар
-
хммм... доста нередно ми се струва това!Град, село няма значение...колата бързоо трябва да загрее, стрелката да се качи на средата и да не мърда от там каквото и да правиш! В редки случаи трябва да вдига няколко градуса + и перката трябва да се включи съвсеем малко след средата на скалата!Проверете си датчиците! Нещо не е наред... дано да не е и от термостатите! Но пак повтарям... не е нормално явление това...Мойта си стои като закована след като загрее... само когато паркирам някой път се случва да се задейства перката и това става на 90 градуса!FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
sev написа:датчика за показанието на таблото е чисто нови е веренперката мисля, че се включва навреметрябва да е в диапазона 90-94 градусаосвен да се включва направо втората степен 95-99 градусатова трябва да го проверяFIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
skier
sev написа:явно е нормалноно наистина като се замисли човек то няма как да се охлади водата в този притиснат от всякъде радиатормисля профилактично да сменя антифриза, че е кафяв на цвятприятели си го смениха, и казаха че вътре имало всякакви боклуцито има и червеникави, но Paraflu май си е сина има една лепенка, че уж е такъвето и снимки1 - нормално състояние2 - в града стои на тази позиция, даже малко по-надолу3 - на толкова се включва перката
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:Моята го прави в по малки граници,като подмине средата и се включва перката ако карам извън града обаче пада доста под средата.мисля си че термостата отваря по рано.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар