Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата загрява на празен ход - Фиат типо 1.4 Карбуратор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата загрява на празен ход - Фиат типо 1.4 Карбуратор.

    Та както се подразбира от заглавието проблема е следния.На празен ход колата почва да загрява и то много ! Нещо не ме кефи тая работа.Може ли да е от термостата ? Също така,когато загрява на празен ход перката не съм забелязал да включи,а когато например карам по черен път на първа ксорост и колата почне да загрява,перката моментално на 93-94 градуса си включва !
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    #2
    кола

    има ли климатик щото тогава датчика е с 2 степени
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Не,няма климатик.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #4
        Re: Колата загрява на празен ход - Фиат типо 1.4 Карбуратор.

        Princo написа:
        Та както се подразбира от заглавието проблема е следния.На празен ход колата почва да загрява и то много ! Нещо не ме кефи тая работа.Може ли да е от термостата ? Също така,когато загрява на празен ход перката не съм забелязал да включи,а когато например карам по черен път на първа ксорост и колата почне да загрява,перката моментално на 93-94 градуса си включва !
        Най-вероятно е термостат.Сега,термостата и датчика за перката са две различни работи:термостата дава възможност в малкия кръг течността да загрее и при определена температур отваря и пуска и големия кръг през радиатора.А датчика е за отчитане на температурата на охлаждащата течност и е на радиатора.Той дава инфо за висока температура в него и включване на перката.Извинявай,ако знаеш тези неща,но разсъждавам на глас.Някак си не ми се връзват двете ти оплаквания-на 1-ва би трябвало да ти грее повече,отколкото на празен ход.Всъщност до колко загрява и за колко време?
        1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

        Коментар


          #5
          Загравя почти до червено,кажи - речи 100 градуса някъде.Но има и нещо друго важно,което забравих да спомена.Първо,че колата е на ГАЗ и второ,че на празен ход оборотите падат до към 600-700.Дали от това,че оборотите падат до толкова малко и двигателя почва да загрява ?
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #6
            Как е нивото на охлаждащата течност?
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              Наполовината на казанчето.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #8
                махни капачката на казанчето и виж как е. ако не загрява смени капачката.
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар


                  #9
                  Колегата Киро оф дъ дей ме пита за нивото.И му отговорих,но го гледах миналата седмица.Тази вечер го погледнах и беше под минимума ! След като долях,засега не е загряла.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                  Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                  Коментар


                    #10
                    Princo написа:
                    Колегата Киро оф дъ дей ме пита за нивото.И му отговорих,но го гледах миналата седмица.Тази вечер го погледнах и беше под минимума ! След като долях,засега не е загряла.
                    Дет се вика... Питай патилите.
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      Все ми е чудно - къде се е загубила водата? Аз никога не съм доливал, ’щото винаги си е била на нивото - бистър зелен антифриз. На колегата така му се губеше и се оказа от капачката на казанчето.

                      Коментар


                        #12
                        водата се губи през изпарителя

                        Коментар


                          #13
                          strajaro написа:
                          водата се губи през изпарителя
                          Колега,смятам,че няма как да стане това.Системата за охлаждане трябва да бъде затворена,а клапана против прегряване се отваря само при много висока температура.На моята кола дълго време не можехме да разберем защо губи антифриз,а маркучите са сухи.Оказаха се прогнили тапи на блока.Смениха ги и вече 4 мес.нивото е едно и също.Не че нямам навик,като преди да потегля,да огледам под двигателя,за видими течове и поне 2-3 седмично-проверка на ниво на масло и антифриз.
                          1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

                          Коментар


                            #14
                            Не е много по темата, но имам 1 старичък Форд 1.6 на газ, който като се кара на газ губи вода на 100-200 км поне по 2 литра. Като е на бензин като че ли няма проблем, но от много време тоя форд не се кара и вече нямам наблюдение.

                            Коментар

                            Working...
                            X