Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Номерация на скоростна кутия????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Номерация на скоростна кутия????

    Колеги,помогнете .ТИПО-то ми е 1,4 i.e. с двигател 160а1.046-1994 год.Колата няма "хъс",трябва да я карам поне с 3000 оборота за да върви що-годе добре,а пак ми дава 13л.газ на градско и 10л. газ навън ,като не вдигам повече от 100-110.За да карам на 5-та по равно трябва да съм поне на 4000 оборота,иначе се мъчи колата.Изкормил съм катализатора,както ме посаветваха разни майстори,но промяна нямаше.Сега един друг ми пусна мухата да си видя скоростната кутия-да не е сменяна и да е от друг мотор -дизелов или друг.На кутията ми пише само-FIAT LANCIA B233.Някой може ли да ми каже каде да търся каква номерация кутия трябва да се монтира оригинално на тоя мотор?А пък ако някой даде и други съвети -благодаря му предварително.
    Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
    160A1.046 (160EA55A)

    #2
    Едва ли проблема е в скоростната кутия, според мен проблема ти е в самото газово (LOVATO ли е), проверявал ли си как върви на бензин

    Коментар


      #3
      Re: Номерация на скоростна кутия????

      Dido71 написа:
      Колеги,помогнете .ТИПО-то ми е 1,4 i.e. с двигател 160а1.046-1994 год.Колата няма "хъс",трябва да я карам поне с 3000 оборота за да върви що-годе добре,а пак ми дава 13л.газ на градско и 10л. газ навън ,като не вдигам повече от 100-110.За да карам на 5-та по равно трябва да съм поне на 4000 оборота,иначе се мъчи колата.Изкормил съм катализатора,както ме посаветваха разни майстори,но промяна нямаше.Сега един друг ми пусна мухата да си видя скоростната кутия-да не е сменяна и да е от друг мотор -дизелов или друг.На кутията ми пише само-FIAT LANCIA B233.Някой може ли да ми каже каде да търся каква номерация кутия трябва да се монтира оригинално на тоя мотор?А пък ако някой даде и други съвети -благодаря му предварително.
      Кутията не е от друг модел! Виж , както те съветва icecol как е динамиката на бензин, това е показателно!

      Коментар


        #4
        Ама колеги той човека казва че кара на високи обороти с ниска скорост а то няма значение тези 4000 оборота как си ги вдигнал на газ или на бензин защото единствено предавателното число (е и гумите ама +- 5-10км/ч) определя с каква скорост ще се движиш при дадени обороти пък ако ще и със стартера да ги развиваш .динамиката вече се определя от центровката на газовата ама от нея не зависи отношението скорост/обороти на двигателя. Ето тук мисля че показват и донякъде обесняват какво може да е.Става дума че явно има две версии на скоростите за 1.4 двигател според бог знае какво.Обаче ето едната е с по-малко предавателно число на 5-та което обеснява това че на високи обороти си с едва 110.Пробвал ли си колко вдрига - аз с 1.4 ама карбуратор съм двигал 172 при около 5000-5500 оборота.Отделно гледам че има и друга разлика ама не съм добре с тоя език и незнам какво значи "Final drive" по което се различават.Иначе отдолу има обяснено нещо как се познава едната и другата ама аз пак не разбирам...дано да съм бил полезен!
        Прикачени файлове
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          Re: Номерация на скоростна кутия????

          Dido71 написа:
          Колата няма "хъс",трябва да я карам поне с 3000 оборота за да върви що-годе добре,а пак ми дава 13л.газ на градско и 10л. газ навън ,като не вдигам повече от 100-110.За да карам на 5-та по равно трябва да съм поне на 4000 оборота,иначе се мъчи колата.
          Колегата казва цхе трябва да вдигне високи обороти за да може като включи на 5-та пак да има мощност колата и да може да ускорява, не че не му стигат оборотите ами просто няма мощност при по-ниските обороти и въобще като цяло.

          Коментар


            #6
            Е аз останах с впечатлението,че са му късички скоростите.На моето Типо 1.1 са късия вариант и не мога да се оплача за ускорението и мощността.Може да е с няколко коня по-малко от 1.4-то ама върви много....(вдигал съм и 120 на 3-та ама добре че няма оборотомер че щех да се уплаша от себе си).По принцип щом няма душа да върви прегледай центровката на газовата,въздушния филтър (много е важен),смени мястото откъдето зареждаш и пробвай на бензин как ще дърпа.
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              Колеги,благодаря на всички за мненията,но колата и на бензин е същата работа.Сменил съм свещите,въздушния филтър,горивен филтър,дистрибуторна капачка.Компресията и на 4-те цилиндъра е 13,обаче си хапва доста масло-за 4000км-1,5л. Това доколкото четох в форума е нещо нормално май за ФИАТ-ките,ама мен ме притеснява.Последния номер който ми прави откакто се стопли времето е ,че като загрее на 90 градуса и започва сама да си мени оборотите-от 1000-1100(което й са нормалните обороти при загряло положение) стрелката скача постоянно на 1500-1700-2000 ,обратно на 1000 и пак нагоре.При тези "подскоци" се чува нещо като лека детонация в двигателя.Това го прави и на бензин и на газ.Ходих на компютър и един майстор ми каза,че нещо компютъра ми не бил в ред-не показвал вярната температура на двигателя и той си мислел,че колата е студена и затова подавал допълнително гориво.Предложи ми да ми смени компютъра срещу скромната сума от 120лв. ама аз нещо не му хванах вяра и се отказах.От AUTODATA-та де що имаше тестове на датчици със замерване на съпротивление и напрежение съм ги направил-всичко е ОК.Е, няма и няма-и на бензин в града-11,извънградско-9 без да сам я натискал.Давайте съвети.
              Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
              160A1.046 (160EA55A)

              Коментар


                #8
                колега и аз имам същия проблем обаче с темпра. абсолютно като теб съм. колата ми никога не може даже съвсем малко да завърти гуми на 1, не че съм рейсър просто е показателно как няма мощност. дори ми е трудно на някой по-висок бордюр да я кача :D доста пенсионерската карам. иначер на високи над 3200-3300 оборота ми къса врата. за съжаление бензиновата ми помпа е изгоряла и засега само на газ я карам. доскоро си мислих че е от настройката, регулирах си я и няма никаква промяна. смених изпарителя с хубав и с нови мембрани и колата се пооправи доста, но пак върви зле. единственото, което ми идва наум вече е нещо аванса да не е както трябва, понеже и аз съм с нова капачка и кабели. обаче колегите ме убедиха, че аванса се настройвал от компа. дано не са прави ако е от компа аванса дали не може той да бърка нещо искрата? защото на теб добре майстора ти казал да смениш компютър ама на газ той няма никакво значение /освен ако не си с газов инжекцион, което не ми се вярва/. иначе и аз съм от дч като се прибирам някой път може да пием по бира хем да кажеш как си я оправил
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  майстора е искал да каже че датчика за температурата е заминал. премери го, мисля е възможно ако наистина лъже компа че е студена и да я дави. а като е студена върви ли по-добре? ако да значи това ти е проблема, ако не обаче търси другаде
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм виждал такива проблеми (ама на коли без компютър) от две неща - кофти гарнитури по колектора (входния) и другото е от кофти центровка на запалването.Понеже не съм никак запознат с компютърните друго не мога да ви кажа.Успех!
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар

                    Working...
                    X