Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Марийка не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Марийка не пали

    колата беше в майка ходила до някъде паркирала я и след 10 мин се връща, уви колата не пали , с ГИ ако е от значение акумолатора като го замервам е около 12,26V(зареждах го и пак не ще) като завъртя ключа и се чува "чат" и всички индикатори на таблото изгасват , бутона под седалката го бутах и няма разлика ,пали от раз при бутане ...дали е акумолатора или нещо друго
    Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

    http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

    #2
    Re: Марийка не пали

    Zlatev написа:
    колата беше в майка ходила до някъде паркирала я и след 10 мин се връща, уви колата не пали , с ГИ ако е от значение акумолатора като го замервам е около 12,26V(зареждах го и пак не ще) като завъртя ключа и се чува "чат" и всички индикатори на таблото изгасват , бутона под седалката го бутах и няма разлика ,пали от раз при бутане ...дали е акумолатора или нещо друго
    мен ми се струва че е проблем с тоци. За да ти изгасва всичко като завъртиш?! Не е нормално...Това чат от стартера ли се чува или от някое реле?
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Разкачи минуса и го закачи пак.Ако има нужда почисти клемите и стегни хубаво и после пише дали има ефект, ако няма ще дирим проблема!п.с. Пиша ти това, защото имах същия проблем с бившето си Типо!
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        мисля, че е от стартера
        Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

        http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

        Коментар


          #5
          Ако имаш канал, влез отдоло под колата и чукни по стартера( чукче или нещо дървено) а друг да опита да запали!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            сега като замервах акумолатора след повече от 12 часа зареждане като подам на контакт и волтовете спадат до от ~12 на ~9.9V ще викна някой да ми даде неговия акумолатор да видя дали е само от него ... най-странното е , че никога не е падал и изведнъж се срина доколкото съм чувал като ти падне акумолатора за пръв път после като го заредиш поне може да запали ... странна работа , ако и с друг акумолатор не запали ще пиша отново .Мерси на всички отзовали се !
            Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

            http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

            Коментар


              #7
              Аз съм за нов акумолатор,имах същия проблем миналия месец искам да паля и хоп всичко изгасна по таблото.Пробвай с друг акумолатор и всичко ще се изясни. Стария направи точно четири години и умря!
              Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

              Коментар


                #8
                кола

                првери клемите -буксите от акумулатора към стартера и бушоните може да не пали от друго но поне трябва да свети таблото и като вртиш ключ пак да си свети махни радиото и всички ненужни консуматори като фарове парно -климатикпробайвй с друг акумолатор или с дебели жици да дадеш ток и гледай да не падне много акумолатора - да не се бъгне кода че по ниско от 9v може да направи проблеммери и след клеимите на акумулаторапосле провери и буксите на клеимореда на ключа
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  9.9V са недостатъчни. Или стартера ти залепва, или клемите на акумулатора са силно замърсени. Второто се локализира за секунди, за първото трябва сервиз.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Zlatev написа:
                    сега като замервах акумолатора след повече от 12 часа зареждане като подам на контакт и волтовете спадат до от ~12 на ~9.9V ще викна някой да ми даде неговия акумолатор да видя дали е само от него ... най-странното е , че никога не е падал и изведнъж се срина доколкото съм чувал като ти падне акумолатора за пръв път после като го заредиш поне може да запали ... странна работа , ако и с друг акумолатор не запали ще пиша отново .Мерси на всички отзовали се !
                    тези 9.9V до никъде няма да ти стигнат да завъртиш...както са ти казали колегите и ти самия си решил пробвай с друг акумолатор. А това че му е първо падане не означава, че неможе да е последно. На типото му умряха клетки на акумолатора и колкото и да го зареждахме полза никаква. Добре, че беше още в гаранция та ни го смениха с нов.
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      #11
                      На предишната ми кола монбата умря по същи начин. Мериш ...12.3...даваш на контакт и като искаш да завъртиш...9V. Майсторите казаха че е пробила клетка. Така че сложи друг и пробвай
                      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                      Powered by Total & Fobos LPG

                      Коментар


                        #12
                        Shadowandust написа:
                        Аз съм за нов акумолатор,имах същия проблем миналия месец искам да паля и хоп всичко изгасна по таблото.Пробвай с друг акумолатор и всичко ще се изясни. Стария направи точно четири години и умря!
                        И аз съм на същото мнение- пробвай с друг акумулатор.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          Оказа се първото и последно падане на тоя акумулатор ... сега ще преглеждам темите за нов или стар акумулатор
                          Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                          http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                          Коментар

                          Working...
                          X