колата беше в майка ходила до някъде паркирала я и след 10 мин се връща, уви колата не пали , с ГИ ако е от значение акумолатора като го замервам е около 12,26V(зареждах го и пак не ще) като завъртя ключа и се чува "чат" и всички индикатори на таблото изгасват , бутона под седалката го бутах и няма разлика ,пали от раз при бутане ...дали е акумолатора или нещо друго
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Марийка не пали
Collapse
X
-
Re: Марийка не пали
Zlatev написа:колата беше в майка ходила до някъде паркирала я и след 10 мин се връща, уви колата не пали , с ГИ ако е от значение акумолатора като го замервам е около 12,26V(зареждах го и пак не ще) като завъртя ключа и се чува "чат" и всички индикатори на таблото изгасват , бутона под седалката го бутах и няма разлика ,пали от раз при бутане ...дали е акумолатора или нещо другоRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Разкачи минуса и го закачи пак.Ако има нужда почисти клемите и стегни хубаво и после пише дали има ефект, ако няма ще дирим проблема!п.с. Пиша ти това, защото имах същия проблем с бившето си Типо!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
сега като замервах акумолатора след повече от 12 часа зареждане като подам на контакт и волтовете спадат до от ~12 на ~9.9V ще викна някой да ми даде неговия акумолатор да видя дали е само от него ... най-странното е , че никога не е падал и изведнъж се срина доколкото съм чувал като ти падне акумолатора за пръв път после като го заредиш поне може да запали ... странна работа , ако и с друг акумолатор не запали ще пиша отново .Мерси на всички отзовали се !
Коментар
-
кола
првери клемите -буксите от акумулатора към стартера и бушоните може да не пали от друго но поне трябва да свети таблото и като вртиш ключ пак да си свети махни радиото и всички ненужни консуматори като фарове парно -климатикпробайвй с друг акумолатор или с дебели жици да дадеш ток и гледай да не падне много акумолатора - да не се бъгне кода че по ниско от 9v може да направи проблеммери и след клеимите на акумулаторапосле провери и буксите на клеимореда на ключа
Коментар
-
Zlatev написа:сега като замервах акумолатора след повече от 12 часа зареждане като подам на контакт и волтовете спадат до от ~12 на ~9.9V ще викна някой да ми даде неговия акумолатор да видя дали е само от него ... най-странното е , че никога не е падал и изведнъж се срина доколкото съм чувал като ти падне акумолатора за пръв път после като го заредиш поне може да запали ... странна работа , ако и с друг акумолатор не запали ще пиша отново .Мерси на всички отзовали се !Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
На предишната ми кола монбата умря по същи начин. Мериш ...12.3...даваш на контакт и като искаш да завъртиш...9V. Майсторите казаха че е пробила клетка. Така че сложи друг и пробвайHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Shadowandust написа:Аз съм за нов акумолатор,имах същия проблем миналия месец искам да паля и хоп всичко изгасна по таблото.Пробвай с друг акумолатор и всичко ще се изясни. Стария направи точно четири години и умря!Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар