Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нещо присвирва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    нещо присвирва

    от няколко дена насам като запаля колата се чува леко присвирване не като от ремък по тихо е, като натисна съединителя спира а също така и като загрее колата пак не се чуваКолата е fiat palio 1,2

    #2
    На Аксиален лагир ми намирисва - след като натискаш съединителя изчезва. При мен преди да "умре" целия съединител, когато запаля се чуваше леко присвърване (стържене) и когато натисна докрай съединителя спира. След като сменя на следваща предавка и отпусна съединителя изсвирва сякаш имам турбина ..... След време, нямаше значение дали съм натиснал съединителя или не - все си свиреше (стържеше). Но това беше в моя случай, за при теб не е 100 % сигурно докато не се погледне.
    Skoda AMfabia 1.2 12v
    exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

    Коментар


      #3
      и аз така мисля че може да е лагера но защо като загре колата спира да свири

      Коментар


        #4
        Оправи го навреме, защото ако е само лагера да го смениш преди да са се износили пружините на притискателния диск.
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #5
          сега слизах до колата но свиренето е много тихо и идва от дясно

          Коментар


            #6
            Не е аксиален лагер. Когато съединителя не е натиснат, той не работи.Ето, за ориентация:
            Ogi28b написа:
            Ако при натиснат съединител и колата на място се чува виене - то проблемът е в лагер на съединителя. Ако при отпуснат се чува - има 2 положения - колата на място, и колата в движение. При колата на място - проблемът е в лагер на първичния вал. Ако е в движение - има 2 положения - или е включена предавка, или не е включена. Ако не е включена предавка и вие - или е лагер на вторичния вал, или е друг лагер по-натам в силовото предаване - диференциал, главина (лагер), и други. Ако е включена предавка и вие - може да е от вторичния вал, от диференциала, или отново от първичния вал, като ако е от първичния - прави се теста на място.Ако в движение, неутрална предавка, и отпуснат съединител не се чува нищо, а при опит за включване на предавка - започва да се чува - това е моментът в който двата вала се зацепват един спрямо друг, първичния започва да се върти - проблемът е в лагер на първичния.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              и на място и на скорост свири като загрее колата спира

              Коментар


                #8
                neronmiro написа:
                и на място и на скорост свири като загрее колата спира
                Колега, и при мене преди половин година, почна така отвреме на време да присвирва като запаля колата около 15-20 секунди и след това спираше. След това ми светна лампата за токовете- оказа се алтернатора, смених го, и оттогава това свирене изчезна.
                Фиат Пунто 1,2 HSD

                Коментар

                Working...
                X