от няколко дена насам като запаля колата се чува леко присвирване не като от ремък по тихо е, като натисна съединителя спира а също така и като загрее колата пак не се чуваКолата е fiat palio 1,2
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нещо присвирва
Collapse
X
-
На Аксиален лагир ми намирисва - след като натискаш съединителя изчезва. При мен преди да "умре" целия съединител, когато запаля се чуваше леко присвърване (стържене) и когато натисна докрай съединителя спира. След като сменя на следваща предавка и отпусна съединителя изсвирва сякаш имам турбина ..... След време, нямаше значение дали съм натиснал съединителя или не - все си свиреше (стържеше). Но това беше в моя случай, за при теб не е 100 % сигурно докато не се погледне.Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
-
Не е аксиален лагер. Когато съединителя не е натиснат, той не работи.Ето, за ориентация:Ogi28b написа:Ако при натиснат съединител и колата на място се чува виене - то проблемът е в лагер на съединителя. Ако при отпуснат се чува - има 2 положения - колата на място, и колата в движение. При колата на място - проблемът е в лагер на първичния вал. Ако е в движение - има 2 положения - или е включена предавка, или не е включена. Ако не е включена предавка и вие - или е лагер на вторичния вал, или е друг лагер по-натам в силовото предаване - диференциал, главина (лагер), и други. Ако е включена предавка и вие - може да е от вторичния вал, от диференциала, или отново от първичния вал, като ако е от първичния - прави се теста на място.Ако в движение, неутрална предавка, и отпуснат съединител не се чува нищо, а при опит за включване на предавка - започва да се чува - това е моментът в който двата вала се зацепват един спрямо друг, първичния започва да се върти - проблемът е в лагер на първичния.
Коментар
-
neronmiro написа:и на място и на скорост свири като загрее колата спираФиат Пунто 1,2 HSD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар