Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След смяна на масло може ли да изтропа двигателя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След смяна на масло може ли да изтропа двигателя?

    Здравейте колеги, искам да ви попитам за съвет относно моят проблем възникнал днес. та значи вчера смених маслото и масленият филтър на колата понеже старото вече беше на около 9500км. при което след около 40км каране с новото масло вчера вечерта усетих леки вибрации и тресене на колата при празен ход и стабилни обороти около 850, при което днес сутринта паля и тръгвам и след около 10км. каране колата започна да тропа много страшно откъм лявата страна вътре в двигателя като все още си има мощност държи стабилни обороти не меша масло и вода и няма течове на масло но трака много силно и се чува нещо като сеене откъм двигателя. Според вас на какво се дължи това на повреден биелен лагер, на повредени повдигачи и вал, масло менте, или дефектен маслен филтър или незнам и аз , моля да ми помогнете че сега няма и работещи сервизи поне до вторник и сам в шаш и паника.Хмм интересен факт е че досега три пати съм сменял маслото и все слагам Селения Голд а сега ми сложиха Селения 20к.
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    #2
    Мен вибраците ме навежадат на скъсан тампон на двигателя. Какво масло сложи. Попринцип каквото и да е не може да изтропа двигателя. Може да има по-голямо износване при неподходящо масло, но да роди веднага след смяната...звучи нереално
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    Коментар


      #3
      Ми така да се каже преди си слагал пупер скапано масло , сега сли сложим малко по малко скапано има една тема с форума на алфа ( никога повече селения 20К ) тези малса нещо не ги бива за старите ни мотрчета
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Ми при мен прочети какво стана..... точно след като смених маслото http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=61487 Може и при теб да е така, гледам и двигателя е същия...Преди да смениш маслото имаше ли някакви шумове от мотора
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          PaUnOff написа:
          Ми при мен прочети какво стана..... точно след като смених маслото http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=61487 Може и при теб да е така, гледам и двигателя е същия...Преди да смениш маслото имаше ли някакви шумове от мотора
          Да историята е почти същата, а иначе да имаше почукване на повдигачи преди смяната на маслото и сега резултата е ясен. Колко горе долу ти излезе ремонта и какво освен вала ти смениха за да знам как да се настроя?
          Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

          Коментар


            #6
            Амиии на мен ми изтропа колянов вал, иначе повдигачите пак си тропкат...искат чистене, добавка или смяна.. незнам. По главата нищо не е пипано иначе и там може да има някой вал на път, незнам :D! Отворихме картера, беше замерен вала и майстора каза сваляме двигателя....изкараха го от коша, и го обърнаха да "полегне на гръб", свалиха вала и лагерите. Шлайф 2-ри ремонт и смяна на всички лагери. Вече не помня кое колко беше, но 638лв ми излезе ремонта.... 300лв труд и към частите имаше и лагер на съединителя гарнитура на клапаните иии за друго не се сещам. Зависи от майстора...колко взима и какво ще ти сменяПри мен звука идваше от долу.. чува се едно тракане и пльокане като от дизел.
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              Здравейте отново, така след 5 дни прекарани в сервиз открихме проблема и го отстранихме . Значи оказа се че съм имал три много ама много хлабави свещи на колата при което тази на първи цилиндър не издържа на усилието и изхвърча нагоре повличаики със себе си част от резбата си на главата при което чупи и бобината, а на бубините на 2 и 3 цилиндър ясно си личи леко бяло опушване което е признак за загуба на компресия от тях, което е довело до неравномерната работа на двигателя и тропането. Направихме нова сервизна резба на главата за свещ на първи цилиндър смених счупената бубина и останалите свещи с нови оригинални взети по каталог, натегнах ме ги със ония специален ключ дето му забравих името и нещата заспаха. :P . На какво според вас се дължи това разхлабване на свещите при условие че съм ги сменил преди 20000км и съм ги натегнал на ръка с обикновен ключ за свещи?
              Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

              Коментар

              Working...
              X