Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремъци на 20 000км Снимки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    то не е само оттам. аз предлагах да правим колективна поръчка от Англия, но никой не се нави.
    Няма гаранция. Виждал съм пистов ремък поръчан и доставен от Англия преди няколко месеца с дата на производство 1991 година !!!!От доставчик от който редовно се пазарува. Дори не си бяха направили труда да махнат етикета с датата на производство. Иначе - оригинален.
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #17
      ///// написа:
      Напълно е възможно и да не е сменян. Очевидец ли си на смяната. Аз също работя с такива ремъци и до сега е нямало нито едно оплакване.
      Пфф с тоя ремък стана една.....така да избистря ситуацията,одеве с помощ си припомних ситуацията,човека който го сменя имаше ремък и ролки пак закупени от стамболийски (пак ДАЙКО) с уговорката да ги сложи тях (за да станат по бързо нещата и аз да си взема колата) като аз после да ги "възстановя",така е и станало.При самата смяна не съм бил 100%.И аз съм сменял бая ремъци дайко и до сега съм нямал проблем,даже днес с интерес махнах капаците на една алфа 145 на около 30 000 и на 1 капа на 13 000 и на ремъците си седяха четливо надписите,за напукване и дума да не става.Вече 6-7 човека занимаващи се с това ме гледаха тъпо като им казах,че това е ремък на 20 000.Нямаше човек който да ми каже че този ремък е на по малко от 80 000 ,те зъбите му се ронат като ги натискам с пръст.Като ме и хокаха как така съм си оставил колата на някой да ми ги сменя при положение,че сам мога да го направя .На въпроса "защо не съм си ги сменил сам",отговора е,че човека ми предложи да ги смени безплатно,както и разните там гарнитури,каре,лагер на главина и маншони на каретата.

      Коментар


        #18
        pugsy написа:
        ///// написа:
        Напълно е възможно и да не е сменян. Очевидец ли си на смяната. Аз също работя с такива ремъци и до сега е нямало нито едно оплакване.
        Пфф с тоя ремък стана една.....така да избистря ситуацията,одеве с помощ си припомних ситуацията,човека който го сменя имаше ремък и ролки пак закупени от стамболийски (пак ДАЙКО) с уговорката да ги сложи тях (за да станат по бързо нещата и аз да си взема колата) като аз после да ги "възстановя",така е и станало.При самата смяна не съм бил 100%.И аз съм сменял бая ремъци дайко и до сега съм нямал проблем,даже днес с интерес махнах капаците на една алфа 145 на около 30 000 и на 1 капа на 13 000 и на ремъците си седяха четливо надписите,за напукване и дума да не става.Вече 6-7 човека занимаващи се с това ме гледаха тъпо като им казах,че това е ремък на 20 000.Нямаше човек който да ми каже че този ремък е на по малко от 80 000 ,те зъбите му се ронат като ги натискам с пръст.Като ме и хокаха как така съм си оставил колата на някой да ми ги сменя при положение,че сам мога да го направя .На въпроса "защо не съм си ги сменил сам",отговора е,че човека ми предложи да ги смени безплатно,както и разните там гарнитури,каре,лагер на главина и маншони на каретата.
        бива ли точно ти да си караш колата за смяна на ремък :D и кво стана, онзи не го е сменил, а ти си му купил един комплект? така ли е?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Ами ако ремъкът на мастора е стоял някъде на влага...1-2 месеца нищо чудно...Но мен повече ме съмнява, че просто си е спестил смяната
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #20
            Ти познаваш ли го? Сигурно не, за да ти направи такава мизерия.....ако си някоя лоша мутра вече щеше да е бая набит най малкото Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Ходи го питай какво е направил..... да си казва направо, не му е чиста работата
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #21
              Ето Ви ремък Dayco на поне 30 000км. Снимал съм и двете ролки. Аз също си мисля, че ремъка въобще не ти е бил сменен. В моя, според мен, има още живот. От едната страна е гладък, обаче. Казаха ми, че е хубаво да го сменя, и го смених да ми е мирна главата, отново с дайко.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #22
                PaUnOff написа:
                Ти познаваш ли го? Сигурно не, за да ти направи такава мизерия.....ако си някоя лоша мутра вече щеше да е бая набит най малкото Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Ходи го питай какво е направил..... да си казва направо, не му е чиста работата
                Познавам човека поне от година и половина преди да взема колата от него,не мога да кажа,че сме комуникирали преди това кой знае колко.Видимо разбира от тези неща,направил е бая мотори,получавал съм и много полезна информация от него (след като взех колата).По телефона го попитах дали ТОЙ или ДРУГ е сменил ремъка,а отговора беше да не се обаждам и да го питам дали ми е сменил ремъка (според мен го взе много на вътре),това ме клони да мисля,че ДРУГ е сменил ремъка и не се знае какво е станало.Но все пак колата е правена при него.Може и да бъркам с това мое мислене но........това не е ремък на 20 000км.Имал съм някакви случки (не по моя вина )от които аз съм си патил и не съм се разправял,а просто оправям поразиите,но сега ще се позанимавам да видя къде е проблема,защото това не е НОРМАЛНО.

                Коментар


                  #23
                  Миналата седмица на един приятел му се изрони по същия начин малкия ремък с които са зацепени валовете (колата е сеат леон 2002г.) резултата е осем криви клапана. Ремъка е GATES и беше на 28 000км. До сега мислех че са най надеждните ремъци и винаги съм слагал такива, но вече не знам при следваща смяна какъв да взема

                  Коментар


                    #24
                    А въобще някой замислили се как и защо се е изронил този ремък. Ако проблема е от ремъка щеше да е изронен изцяло а не само една част от него. Истината е, че нещо е блокирало и от там е станало изронването.Преди 15г съм виждал същото нещо. Изронен ремък + изкривени клапани, скъсан вал + изкъртени петички който го държат. Заключението на майсторите беше, че ремъка не е бил сменен на време след вноса на автомобила и затова се е получило така. След една торба с пари всичко беше сменено, но не и ролките "били перфектни".Микробуса запали и точно след 30-40сек се усмихна, ролката отново беше блокирала.

                    Коментар


                      #25
                      Няма нищо блокирало,а зъбите на ремъка от до като ги напънеш се късат ,виждат се и конци отстрани.И още нещо,няма никакви остатъци от букви,цифри,символи и т.н.

                      Коментар


                        #26
                        .

                        Много неща си сменил на тая бангия. :D :D
                        2000 Fiat Brava
                        Да четеш написано на шльокавица е като да четеш надпис с говно върху стената - всичко се разбира, но въпреки това си е неприятно.

                        Коментар


                          #27
                          Я пак,че нещо не вдявам.

                          Коментар


                            #28
                            Защо се получават тези неща, незнам! Даваме си парите само за боклуци!
                            Fiat Tipo 1.4 Weber (на скрап), NEW! Opel Astra G 1.6mi
                            Fiat Tempra 1.6 i.e.cat + LPG

                            Добрата кола ще ви закара от точка А до точка Б, а мощната ще ви създаде само неприятности!

                            Коментар


                              #29
                              momchil_kk написа:
                              Защо се получават тези неща, незнам! Даваме си парите само за боклуци!
                              Здравейте. Прочетох темата и - много проблеми с тея ремъци. Аз скъсах бош пистов ремък в движение - поражения нямаше за радост. Обаче, ролки по на 30к км свириха та се късаха. Реших да смена всички ролки и всички ремъци по мареата. Отидох в сервиз, коакъвто не бях виждал то този момент - голям, просторен с доста техника вътре, машини и т.н. и най-важното истински майстори, та смених аз там всички ролки и ремъци - казах им само че искам най-доброто, че ми писна да се услушвам за гадни виещи шумове. Собственика е инжинер, определено кадърен и интелигентен човек, каза ми че заводските ролки които се слагат във фиат са SKF и ще ми ги подмени с такива. Ангренажа не разбрах какъв е, но ми даде 120 000км пробег за него автомобила наистина работи много добре сега, няма скърцания - виения и други подобни, защото ми се е случвало при предни подмяни с нови ремъци да има шумове... направо ужас. е та незнам дали това което ми казаха във въпросният сервиз е истина, но времето ще покаже. поздрави и безавариино шофиране
                              FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                              Коментар

                              Working...
                              X