sasho_izgrev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с потеглянето с климатик
Collapse
X
-
sasho_izgrev написа:neonglow написа:sasho_izgrev написа:pakumba написа:при дизела обаче, според мен изобщо не бива да се усеща
Коментар
-
mitkosoft написа:според мене тва са пълни глупости дето ги е извадил колегата. При обикновен климатик при пускането на климатика сигнала минава през пресостата който следи дали има нужното налягане в системата ако няма налягане тоест няма фреон и няма да тръгне климатика...ако има достатъчно налягане системата подава + на бобината на компресора и шайбата зацепва със съединителя на компресора....не виждам защо при 3800 оборота ще изключва компресора след като при тези обороти се вдига малко по високо налягане но когато се движи колата въздуха който се набива в радиатора го охлажда и се сваля налагането...ако продължи да е високо се включва втората степен на вентилатора..ако и така не пада вече налягането тогава пресостата след 25 бара трябва да изключи копмпресора...при обикновения климатик ЕКУ-то единствено вдига оборотите на двигателя нищо друго....останалото е паяжина от кабели няколко датчика и пресостат....Fiat Marea TD100
Коментар
-
то тогава се обезмисля климатика представи си че купето не е охладено още добре и като дадеш газ и климатика спира и пак става горещо а на извънградско трябва въобще да не работи щото при 130км/ч колата е над 3800 оборота...а и аз не съм виждал кола да изклщчва при високи обороти...нали знаеш че ако изключи и после като включи пак на високи обороти и компресора се скапва така....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
оф колега виж сега климатика е измислен много преди ние така че аз се позовавам от опита а не кво съм чул и видял аз лично съм виждал разглобени десетки компресори подари това че се включва климатика на високи обороти...в тоя ред на мисли ако изключи и включи за момент то включването ще е на високи обороти и от там счупен компресор...ела до сливен и ше те срещна с човека който ги ремонтира даже ще ти покажаFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:оф колега виж сега климатика е измислен много преди ние така че аз се позовавам от опита а не кво съм чул и видял аз лично съм виждал разглобени десетки компресори подари това че се включва климатика на високи обороти...в тоя ред на мисли ако изключи и включи за момент то включването ще е на високи обороти и от там счупен компресор...ела до сливен и ше те срещна с човека който ги ремонтира даже ще ти покажаFiat Marea TD100
Коментар
-
При мен на ТД 100 тръгването на климатик също е трудно. Налага се да форсирам до 2000 оборота преди да отпускам съединителя, за да се подегли бързо. Ако не го направя се влачи колата (все едно карам жигулата студена и съм я задавил примерно), но като мине 2000 оборота и изведнъж "излита".Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
Колеги айде да не спорите на колко се изключва, а да помислим от какво може да е проблема при мене и колегата от горното мнение, явно проблема е еднакъвhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Колеги айде да не спорите на колко се изключва, а да помислим от какво може да е проблема при мене и колегата от горното мнение, явно проблема е еднакъвRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар