Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.6 двувалка не пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Пиша тоя пост, за да завърша темата и за инфо на колегите. Всъщност не точно последен пост, тъй като предстоят изпитанията и пак ще пиша.Значи, по магазините не предлагат тоя маншон, като резервна част (имат цялата кошница с помпата - 200 лв. - толкова... ако искаш! ) Обадих се на Христо в Ямбол по съвет на колегите, за което съм им много благодарен, че ми спестиха време. Обясних му, че става въпрос за този маншон и че е за двувалката и той вика имам го - на 15 лв. - ще ти го пратя веднага. Точно като на снимката на колегата по-горе като маргаритка - съвместим е със стария. Марката е Акрон. Като знам, че спирачните ми маркучи са от тази марка и за 3 години вече са за смяна... но пък какъв избор имам? Уплътнението на "бидонната" капачка не съм сменял - беше позаминала гумата само в долната си част, но аз изрязах "загнилото" с ножицата . Доволен от себе си - сглобявам цялата кошница в резервоара... изненадващ топовен шут по очертанията на вратата ииии... разтърсих гредата - сега пък помпата не се чува. ’бах тоз карък, нали работеше до сега? Айде пак наново разглобявай оная ужасия в багажника. Помпата - навънка и да й побаюваме малко. С два проводника давам напрежение директно на клемите й - чувай уйо. С тънка отверка я разкапсуловах откъм горната й страна и извадих внимателно горната пластмасова част. По този начин си осигурих достъп до четките и колектора. Направо изтръпнах - ококорих ей такива очи . Разложената гума се беше наслоила върху колектора (който е челен) и като е засъхнала е станала на изолатор между него четките. Без да вадя ротора с отверка изстъргах мръсотията от колектора и ударих една шкурка на четките. Сглобявам, давам напрежение и... само се врътна и спря. Пак разкапсуловам горната част за да търся причината. Издърпах четките, които са в едни канали в горната част на помпата и се оказва, че пружинките натискат калаени пъпки към клемите. Върху тях се е отложила същата смрад от гумата. Явно бензина е натровен. Зашкурих ги пъпките, монтирах четките по местата им и капсуловах помпата. Подавам напрежение - заработи. чудесно. Но ми направи впечатление, че колектора е вдлъбнат - има износване, но пък четките имат още много.

    Коментар


      #32
      Изрязах горницата една 4-литрова туба от антифриз, за да получа малка ваничка и в нея налях 1 литър бензин. Сглобих помпата към маншона и към цедката и така я потопих в бензина, като шланга, който излиза от помпата го извих, така че да връща бензина обратно във ваната. Подадох напрежение на клемите от акомулатора и я оставих да си работи така. 45 минути си работи без прекъсване и без проблеми, но нали помпата се охлажда от бензина - той пък се загря, защото е малко. Прекъснах захранването за 1 час, за да се охлади и после - още половин час работа. Сглобих останалите части от кошницата и монтирах ’сичкото в резервоара. Запали веднага гадината. Монтирахме вече и бутилката на мястото й. За утре - живот и здраве - остават изпитанията. Дано да няма проблеми повече. Но натровения от разложената гума бензин ме притеснява... Той е сигурно над 2 години там в резервоара. Дали стария бензин е станал агресивен към иначе устойчивата гума? Мойта кола и тя е на същата възраст, но нямам такива проблеми... Бях я изваждал моята помпа за инспекция и почистване на цедката. Но я карам само на бензин и той, нали, постоянно се рефрешва.И какво друго ми направи впечатление, което е много странно де. Значи през цедката минава бензин в едната посока, а в другата не. В смисъл нали потопих цедката с помпата във ваничката с бензин. Напълни се, но като я вадя от ваната, бензина не изтича обратно. Седи си в цедката, все едно е плътен съд. ’бах маа му и нападение!

      Коментар


        #33
        Днес поработи колата на място един час на бензин. Запали веднага. Много добре прехвърля от бензин на газ и обратното. Утре ще правим изпитания на ход. Май ще я бъде тая помпа.Благодаря на колегите, които ми обърнаха внимание!

        Коментар


          #34
          Днес навъртяхме тестовите километри - безотказна работа на помпата и на инжекцията като цяло.

          Коментар


            #35
            Браво. Обаче от време на време я карайте на бензин да го опреснявате, че като застои - става кофти.
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #36
              Без да искам да те разочаровам, колега, но аз преди 4 години също подмених гуменото уплътнение напомпата с ново - Акрон. След 2 години и каране основно на газ тази гума просто не я намерих на мястото и - беше се разложила из целия резервоар! На парцали! От тогава съм с една - втора употреба, но оригинална. Уж беше напукана и захабена, но още си е във нормален вид и не се е разложила! Имай едно на ум и я провери след време - за всеки случай!Поздрави!
              Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

              Коментар

              Working...
              X