Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.6 двувалка не пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За сега остава висящ проблема с паленето на бензин. Нямам манометър да замеря налягането на помпата. Откачих маркуча за обратното гориво и махнах релето за бензиновата помпа от конектора му, като директно с кламер дадох контакт за да заработи помпата - изтича гориво от щуцера за обратно гориво. Налягането от помпата се подава директно на дюзата. Ако се превиши - монтиран е един байпас (регулатор на налягането) с обикновена клапа притискана от пружина, която не виждам как може да се повреди. Но за утре ще ги разменя регулаторите.Проблема е, че в багажника има 60 или 80 литрова бутилка газ, която не ми дава достъп до помпата в резервоара.

    Коментар


      #17
      Joro написа:
      Mислех че знаеш че на този модел искрата няма нищо общо с инжекциона :P Иначе щях да те подсетя.
      Все си мислех, че комютъра определя аванса на искрата.

      Коментар


        #18
        Това е малко по глупав инжекцион . Пък за регулатора - ако хвърля бензин - смяната на регулатора с твоя е достатъчно за диагностика. Но най-вероятно няма да има проблем с налягането. Не си играй да вадиш бутилката. Между другото аз си използвам манометъра от крачната помпа за гуми (при това стар руски до 5 атм.) и някакъв тройник. Така че ако имаш някаква помпа - използвай нейния манометър
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #19
          Тогава в какво може да е проблема, като не е помпата? Да натегна пружината на регулатора? Иначе пали чакмак и веднага угасва.

          Коментар


            #20
            ///// написа:
            Тогава в какво може да е проблема, като не е помпата? Да натегна пружината на регулатора? Иначе пали чакмак и веднага угасва.
            не съм сигурен но продължавам да си мисля че някъде имаш пад на напрежението от компа до дюзата -спреи за контакти и замерване как прекъсваш дюзата като си на газ с реле или симулатор-разгледаи и там
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #21
              eh4ev07 написа:
              как прекъсваш дюзата като си на газ с реле или симулатор-разгледаи и там
              Само с реле е прекъсната веригата на дюзата, но аз описах по-горе, че съм елиминирал релето и жиците на газаджиите и свързах оригиналната схема. Тоя комп. не може да засече, че му я няма дюзата.

              Коментар


                #22
                Не се притеснявай, и марелито не засиче че му ги няма дюзите, а уж е по интелигентна система :P
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #23
                  Намерих някакъв манометър, който отчита нещо си... там - каквото и да е - не му вярвам на стойностите, но отчита де. Като го закачих на моето типо на шланга от бензиновата помпа и с кламер дирекно в клемите на релето за помпата ми отчете стойност и я държи така без да се променя. Обаче на татковото - при същата схема няма никой. Нищо не отчита. Да е...а маааму и кон да е...а! Но какво друго ми прави впечатление? При свободен шланг от бензиновата помпа и с пъхнат кламер в клемите на релето идва бензин, а като извадя кламера - се връща обратно. Което ме навежда на мисълта, че може би има пукнат маркуч отзад в стойката на бензиновата помпа. Ще се вади бутилката... господ да ми е на помощ

                  Коментар


                    #24
                    Та така! Преборих се с оня големио варел в багажника (газовата бутилка) и извадих кошницата с бензиновата помпа. Както и предполагах - маркуча е пукнат. До тук добре, обаче уплътнението, което е между кошницата и бензиновата помпа е станало на пластелин.

                    Коментар


                      #25
                      Нормално. За кола която се кара на газ. Мисля че се продава като рез. част
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #26
                        Уплътнението ли?

                        Коментар


                          #27
                          ///// написа:
                          Уплътнението ли?
                          Ако става дума за това уплътнение в axm-auto пише, че струва 19.80 лв
                          Прикачени файлове
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #28
                            Не това. Маншона м/у кошницата и помпата - ама и той е около 20-30 лв май. Ба.ти, тоя пръстен и той обади цена. М/у другото тея гумени пръстени като на горната снимка са същите като на бмв 3 и 5-та серия началото на 90-те. Аз съм с такъв ( втора употреба) барабар с помпата като разкарах заводската кошница с гумения маншон. На бмв-то няма такива гуми вътре - пластмасова мрежичка закрепена направо към металното тяло на помпата.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #29
                              Мноо съм загубен Другия маншон струва 15-тина лв!
                              Прикачени файлове
                              now. BMW E39 523i '98 170hp
                              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                              Коментар


                                #30
                                Ми те и двете уплътнения са за смяна. Ама по останките не личи да има такива чупчици, дето са като маргаритка на втората снимка. Пак е нещо такова, но без тях. Измих перфектно цедката и цялото тяло от останките от разложена гума с коресилин и моточистител. Смених маркуча (по съвет на Христо) с армиран наелонов. В понеделник чакам да дойде маншона от Ямбол.

                                Коментар

                                Working...
                                X