За сега остава висящ проблема с паленето на бензин. Нямам манометър да замеря налягането на помпата. Откачих маркуча за обратното гориво и махнах релето за бензиновата помпа от конектора му, като директно с кламер дадох контакт за да заработи помпата - изтича гориво от щуцера за обратно гориво. Налягането от помпата се подава директно на дюзата. Ако се превиши - монтиран е един байпас (регулатор на налягането) с обикновена клапа притискана от пружина, която не виждам как може да се повреди. Но за утре ще ги разменя регулаторите.Проблема е, че в багажника има 60 или 80 литрова бутилка газ, която не ми дава достъп до помпата в резервоара.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.6 двувалка не пали на бензин
Collapse
X
-
Това е малко по глупав инжекцион . Пък за регулатора - ако хвърля бензин - смяната на регулатора с твоя е достатъчно за диагностика. Но най-вероятно няма да има проблем с налягането. Не си играй да вадиш бутилката. Между другото аз си използвам манометъра от крачната помпа за гуми (при това стар руски до 5 атм.) и някакъв тройник. Така че ако имаш някаква помпа - използвай нейния манометър
Коментар
-
///// написа:Тогава в какво може да е проблема, като не е помпата? Да натегна пружината на регулатора? Иначе пали чакмак и веднага угасва.
Коментар
-
Намерих някакъв манометър, който отчита нещо си... там - каквото и да е - не му вярвам на стойностите, но отчита де. Като го закачих на моето типо на шланга от бензиновата помпа и с кламер дирекно в клемите на релето за помпата ми отчете стойност и я държи така без да се променя. Обаче на татковото - при същата схема няма никой. Нищо не отчита. Да е...а маааму и кон да е...а! Но какво друго ми прави впечатление? При свободен шланг от бензиновата помпа и с пъхнат кламер в клемите на релето идва бензин, а като извадя кламера - се връща обратно. Което ме навежда на мисълта, че може би има пукнат маркуч отзад в стойката на бензиновата помпа. Ще се вади бутилката... господ да ми е на помощ
Коментар
-
Не това. Маншона м/у кошницата и помпата - ама и той е около 20-30 лв май. Ба.ти, тоя пръстен и той обади цена. М/у другото тея гумени пръстени като на горната снимка са същите като на бмв 3 и 5-та серия началото на 90-те. Аз съм с такъв ( втора употреба) барабар с помпата като разкарах заводската кошница с гумения маншон. На бмв-то няма такива гуми вътре - пластмасова мрежичка закрепена направо към металното тяло на помпата.
Коментар
-
Ми те и двете уплътнения са за смяна. Ама по останките не личи да има такива чупчици, дето са като маргаритка на втората снимка. Пак е нещо такова, но без тях. Измих перфектно цедката и цялото тяло от останките от разложена гума с коресилин и моточистител. Смених маркуча (по съвет на Христо) с армиран наелонов. В понеделник чакам да дойде маншона от Ямбол.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар