Както на всички ни е ясно колкото и добре да си поддържаш колата идват 100 000 км. и се налага да смениш гарнитура на главата. За Ровър това важи с пълна сила. Това по принцип мие резервната кола. Да, но аз реших, че няма да я сменям и колата смеси маслото и антифриза и си направи боза...направо си е майонеза, но с цвят на боза. Както и да е...смених гарнитурата, съединител, иглен лагер на 5-тата предавка, семеринга на колянов вал и вече доволен, че колата е наред налях вода, защото колкото и да се старах не можах да изчистя цялата гнус от охладителната система. Всичко беше добре, но радиатора не се затопли...термостата не отваря.Температурата на водата според датчика на таблото е ОК, но в казанчето ври ...думи нямам за тази недомислица...както и да е свалих термостата ( а къде е наврян и колко псувни отнесоха англичаните до девето коляно...само аз си знам ) и след два часа мъки сложих едно уплътнение на пластмасовото тяло, за да въртят едновременно и двата кръга без термостат. Сега като се замисля май не гарнитурата, а термостата е виновен за повредата... И така...сега проблемът е в това, че два пъти промих системата с обезмаслител Мелио и вода. Чакам да загреее и я източвам. Какви гадости падат не е за приказка, но проблема е, че колкото и да падат имам чувството, че нямат свършване. Парно няма колата, предполагам, че радиаторчето на парното е доволно натъпкано с мазната гадост от масло и антифриз. Въпросите са ми следните: 1. Има ли някой идея за по-ефективно средство за промивка на системата? Ако не ще си карам така с вода и Мелио и ще сменявам всеки ден докато се избистри, но този вариант не ме изпълва с възторг... 2. Взех си друг термостат, който смятам да монтирам едва тогава, когато видя чиста вода в казанчето. Засега ще карам без термостат. Въпросът е дали преди да го монтирам да му пробия един отвор, за да може да минава някакво количество вода и да затопля и големия кръг, за да не е толкова шоково затоплянето на системата...на оригиналния също нямаше дупка и затова питам и за вашето мнение И така...тези дни съм на ръба да я бракувам тая кола. Дано да ми размине навреме... _________________
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Промивка на охладителна система
Collapse
X
-
А ако увеличиш съотношението на Меглиото спрямо водата? Караш с този раствор една седмица и би трябвало да се махнат гнусотите"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Меглио не слагай, щото ще ти повреди уплътненията. силен разтворител е. Има едни прахчета за радиатори. Сипваш чиста водичка, и това прахче. Караш 50км. така и сменяш. Пробвай с него. Купувах го преди време от Лукойл (или петрол беше...), на STP."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Нищо им няма на уплътненията. Поне засега. Така или иначе Мелиото не свърши работа.Оправихме мазнята с 2% разтвор на сода каустик във вода. Така пишеше в дебелите книги, така и направихме и взе че стана== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Нищо им няма на уплътненията. Поне засега. Така или иначе Мелиото не свърши работа.Оправихме мазнята с 2% разтвор на сода каустик във вода. Така пишеше в дебелите книги, така и направихме и взе че стана
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар