Здравейте фенове на Фиат,От около 3 години имам Фиат Типо - 1600 см3 обикновен карбуратор. Но на последък започна да ми прави разни номера. Основния проблем е, че даже и на загряла кола, при движение започва да присецва (все едно се дави). Когато карам на смукач, нещата малко се оправят, но не за дълго.Във връзка с това започнах мероприятия.Първо смених всичките филтри - горивен и въздушен. Преди около седмица смених и маслото и масления филтър.После ми изчистиха карбуратора.Вчера ходих на реглаж и откриха едно малко скъсано маркуче, което влиза в карбуратора. И това смених с тайната надежда, че нещата ще се оправят. Но не се оправиха.Тази сутрин нещата се повториха с пълна сила, като забелязах и друго. На напълно дръпнат смукач, колата държи около 2500 оборота на място. Когато натисна съединителя оборотите започват да падат до около 1200. Много се съмнявам, че проблема идва от съединителя, но тъй като не съм особено голям специалист не мога да кажа със сигурност.Моля ви, дайте съвет какво да направя и в кой читав сервиз да отида.Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем... Моля ви за помощ
Collapse
X
-
Причините може да са много Ако е в карбуратора проблема, може да е замърсен главния жигльор, ама ти си го почистил. Трябва да провериш горивните тръбопроводи за неплътности, игления клапан може да заклинва, горивната помпа може да се е..ва, бутало на ускорителната помпа, а може и дроселната клапа да се заклинва и да не се отваря напълно. Не е от съединителя обаче. А разхода на гориво как е?
Коментар
-
Наистина на една диагностика е най-добре да се види, но не виждам как от неправилно работеща свещ ще се получава товаОсновния проблем е, че даже и на загряла кола, при движение започва да присецва (все едно се дави). Когато карам на смукач, нещата малко се оправят, но не за дълго.
Коментар
-
me_to_u написа:Причините може да са много Ако е в карбуратора проблема, може да е замърсен главния жигльор, ама ти си го почистил. Трябва да провериш горивните тръбопроводи за неплътности, игления клапан може да заклинва, горивната помпа може да се е..ва, бутало на ускорителната помпа, а може и дроселната клапа да се заклинва и да не се отваря напълно. Не е от съединителя обаче. А разхода на гориво как е?Fiat TIPO, 1.6 SX
Fiat BRAVO, 1.6 16V
Коментар
-
Bobo2 написа:Благодаря много за идеите, които споделихте с мен. Междудругото оказа се, че са свещите. Движил съм се на 3 цилиндъра. А идеята за читава диагностика много ми допада. Само кажете освен Вантотрейд къде мога да отида.
Коментар
-
Bobo2 написа:Благодаря много за идеите, които споделихте с мен. Междудругото оказа се, че са свещите. Движил съм се на 3 цилиндъра. А идеята за читава диагностика много ми допада. Само кажете освен Вантотрейд къде мога да отида.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар