Здравейте, колеги!От много скоро съм собственик на Fiat Bravo 1.6 16V и за сега имам само положителни впечатления, като изключим следния проблем:При опит да включа на първа предавка от място, срещам затруднения - лоста просто не влиза до край и трябва да включа 3-та или 2-ра и пак да пробвам и тогава се получава Другия ми проблем е, че при опит да включа на задна предавка, почти винаги винаги "хърка" и отказва да включи или отново отказва да влезне до край, освен ако не я включвам изключително вавно или пък не опитам да включа пак на 1-ва, 2-ра и т.н. До сега съм карал автомобил с автоматична скоростна кутия, но мисля, че проблема не е в мен :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с превключване на скорости, Bravo 1.6 16V
Collapse
X
-
Здравей Колега,Може да пробваш да понатегнеш малко жилото на съединителя, ползвай търсачката на форума, има упътване в картинки.Иначе и при мен малко трудно влизат първа и задна, хем съм сменял съединител. Имам само една забележка - специално за задна - колата трябва да не е в движение докато се опитваш да включиш. Обикновено когато е на място не би трябвало да хърка, дори и да влиза трудно. Също и за първа в движение е по-трудно, но това според мен е нормално предвид набора на автомобила...Brava 1.6 EL, '98
182A4
-
Пробвах да попритегна съединителя, но продължва да си хърка. Забелязвам, че когато не натискам лоста до край надясно, влиза сравнително по-лесно и по-рядко прихърква, но проблема си го има. За момента смятам да го оставя така, защото мисля, че проблема е в скоростния лост или по-скоро лостовата система.
Коментар
-
По принцип 1ва и R не са синхринизирани и като се има в предвид че автомобила е на годинки вече мисля че нормално да има някакво затруднение при включване на скорост.Аз ако усетя че вкючва трудно връщам ск лост на свободна отпускам съединителя и след това всичко си е ОК (мисля че двойно амбреиране се казваше това нещо, прави се при камионите ГАЗ май)FIat brava 1.6 16V 1999г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар