Здравейте колеги, имам един много странен проблем с дебитомера и немога да намеря решението му, затова се обръщам към Вас за помощ! Когато закупих колата дебитомера беше олепен с изолирбанд(тиксо), един майстор го отстрани и от тогава започнаха проблемите. Колата загуби мощност и при работа на място двигателя се форсира сам, когато разкачя буксата на дебитомера тези проблеми изчезват и всичко става нормално, но пък светва лампата на инжекциона.Днес минах на диагностика и тя показа че абсолютно всичко е здраво включително и дебитомера.И следователно си задавам въпроса, къде е проблема щом дебитомера според компютъра е здрав, а при откачането на буксата му колата се оправя !?Според мен трябва да сменя дебитомера, но мой приятел-майстор ме посъветва да карам така, защото е възможно да има някакви спукани тръбички които да бъркат дебитомера и да смучят въздух, а самия той да е здрав. Търся съвет какво да направя, защото ако купя нов дебитомер, а колата не се оправи ще съм вътре с 200 кинта.Ако някоий е имал такъв подобен или същия проблем моля да помогне! Поздрави от Севлиево !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дебитомер на Bravo 1.8 16V
Collapse
X
-
Колега, имаш няколко варианта за действие според мен:1. Най-лесно е проба с друг дебитомер (ако можеш да намериш такъв за проба).2. Да измериш вакуума след дросела и стойностите които ти дава дебитомера. Тук във форума имашо добра тема за дебитомери и техните показания.Между другото диагностика при сериозен човек може, да подскаже къде е проблема. Не знам защо, някои хора под диагностика в повечето сервизи разбират качване на кодочетец и изтриване на грешки.... При този мотор, ако не се лъжа, грешка за дебитомера се записва, само ако се прекъсне веригата. Т.е. ако дебитомера е повреден и не отчита вярно няма да има грешка! Ако имаш желание може би сам ще локалиираш и отсраниш проблема, в противен случай се ориентирай към сериозен диагностик.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Тоя ’’’’МАЙСТОР""" как си реши сам да го махне тиксото май е маистор само на жигула и колело балкан.Залепи го отново или отиди в някоя морга и си вземи на старо или от форума някои ако има мисля че има няколко такива фиатки и се продават на части.Явно като го е разлепил е почнал да влиза въздух от места на които не може да бъде определено от компа какъв дебит постъпва и колко гориво да вкара в сиситемата това обърква работата на двигателя.Взимаи мерки защото разхода и вървежа са пряко зависещи от дебитомера.Когато го откачиш и светне лампата за проблем в инжекциона колата влиза в сервизен режим на работа с цел да не те остави на пътя но да караш така е крайно безмисляно и вредно за колата.даи ако трябва 100 лева но я оправи това е много важно.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Значи немога да ти обясне точно но като развихме болтовете на черната пласмаса кадето се пъха буксата и отдолу кадето е квадратната дупка на издалжената част беше олепена с тиксо но сега не знам колко тиксо да сложя и не стига въздух за тва съм го разкачил .Икономията е майка на мизерията !
Коментар
-
Има газ колата да, но проблема се проявява главно на бензин при закачен дебитомер тя се форсира сама на свободна скорост или когато работи на място когато го откачя се оправя другия проблем който е при работа с дебитомера няма мощност все едно съм закачил друга кола зад мен и я дърпам при разкачане на буксата върви перфектно, като "стрела", това с липсата на тяга го прави и на газ и на бензин !Докато първия проблем е само на бензин.Икономията е майка на мизерията !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар