От известно време лостът започна да ми прави номера. При накланяне на ляво за включване на първа скорост и връщане обратно, или минаване през втора, лостът си остава в ляво положение т.е. не се връща в средата. Трябва му малко сила за да може да си дойде в нормалната средна позиция и да включа трета например. В обратната посока на дясно, където за пета и задна проблеми няма. Колата е тази от подписа ми и връзката между скоростната кутия и лоста е с две жила. Въпросът ми е къде се намира механизъма, който кара реално лоста да застава в средата? В скоростната кутия, над нея, или в механизъма под лоста? Опитах да смажа жилата, които са със скъсани маншончета, но особена разлика няма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хайде и аз с питанка за скоростите... Лостът заяжда!?
Collapse
X
-
бравата ти е или с жила или с лостове. мисля, че дизелите бяха с жила, но не съм сигурен. ако си с лостове лестно ще видиш къде е проблема, или в лостовете закачени на рейката и оттам към кутията, или в пласмасата отдолу. С жилата не съм запознат.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Taя жилна система я бърниках преди време! Беше се износила една ябълковидна втулка (съответно има ябълка отстрани на самия лост) която отговаря за движение ляво-дясно! Обаче случая бе че направо беше изпаднала и лоста не можеше да мърда изобщо на дясно! Махни машона и разгледай какво е положението при теб!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:ми смажи ги или ги смени ако са ръждясали вътреFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар