Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да махна ли катализатора на Пунто '96 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да махна ли катализатора на Пунто '96 ?

    Здравейте колеги.... искам да питам някой махал ли е катализатора на Пунто-то си... има ли смисал да го махам защото на прегледа ми казаха че не работи вече... така да се каже ’запушва’ ли ми двигателя ? ...и гледам доста е малък ше дадът ли пари за него :P някой ако е правил подобно нещо нека сподели че се чудя какво да правя, само ме лъжат по тея сервизи. Благодарско на всички Грешен раздел -> Преместена. Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Kak го установиха това ? С газ анализатор ли ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ами да съдържанието на СО 3,5% нещо такова казаха т.е. работи като карбураторен двигател от преди 1986.... но казаха че е свършил колата е на 215 000км и едва ли е сменян... оригиналния ми се вижда на мен..../мерси че преместихте темата на правилното място/

      Коментар


        #4
        Ако е задръстен ти спъва колата- махаш го. Ами ако отчитанията са от прецакана ламбда ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          хм... незнам ламбда показва 1.1 т.е. за сместа знам ли и аз, ако го махна и поставя прсто една тръба на негово място после ще мога ли спокоино да си минавам пак годишните прегледи ? Колата се кара на GAS... казват че ако го нямало по бързо гниели гърнетата... баси дилемата коклко въпростителни само а откога се занимавам с коли и това работя но досега не съм се сблъсквал с това.

          Коментар


            #6
            Здравей колега,ако наистина не функционира катализатора той ще спъне мотора както казаха по-горе.при премахването му само можеш да отпушиш двигателя при това положение,а за прегледа минаваш без проблеми аз лично минах преглед без катализатор и без никакъв проблем.за парите горе долу около 50лв. можеш да вземеш от него то зависи и от двигателя понеже на по-малките двигатели имало по-малко благороден метал в катализатора до колкото знам.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              ivailo rachev написа:
              Здравей колега,ако наистина не функционира катализатора той ще спъне мотора както казаха по-горе.
              Ще спъне мотора ако е запушен, защото може да не работи и да не е запушен. Ако е така аз не бих го махнал, махам само ако е запушен.

              Коментар


                #8
                Колата си върви прилично и доволно, но това не означава че ако го махна няма да върви още по... как да установя запушен ли е или не ?

                Коментар


                  #9
                  Извода е, че отиваш пак на някой друг газ анализатор и ти гледат ламбдата, ако тя е наред и ти кажат, че каталиста е пътник - махай го.Те т’ва е.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Казваш, че колата върви. Разхода нормален ли е? Преди да го махаш провери задължително сондата.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      ivailo rachev написа:
                      Здравей колега,ако наистина не функционира катализатора той ще спъне мотора както казаха по-горе.
                      Ще спъне мотора ако е запушен, защото може да не работи и да не е запушен. Ако е така аз не бих го махнал, махам само ако е запушен.
                      да де моя е грешката просто обърках исках да кажа ако е запушен.извинете ме.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #12
                        аз го махах , и после го върнах! Колата работи много по добре със катализатор отколкото без!
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          Махни го и сложи едно резонаторно гърне и не се занимавай с глупости.Сигурно вубще не деиства по предназначение,ако е от завода.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #14
                            Днес го махнах и поставих права тръба и изненада след като го запалих ужасен звук като на ’тенджера’ гаден звук разбирате ли ме нищо общо с преди това.... След като смъкнах катализатора видях че не е запушен... колата ми се кара почти само на GAS.... и сега какво да правя ? Резонатор ли трябва да монтирам... че се виждам учудо вече чак се замислям дали да не го върна на мястото му тоя катализатор или ако има чалъм да го няма ама и звука да си остане същия като преди... ако някой се е сблъсквал с това нека каже как да процедирам сега ?

                            Коментар


                              #15
                              ако можеш сложи резонаторно гърне на мястото на катализатора.с тръба не знам как дрънчи,но моето браво преди да му сложа правите тръби беше с резонатор на мястото на катализатора и вадеше доста приятен звук.
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                              Коментар

                              Working...
                              X