Здравейте днес както си карах и прибора ми за гориво умря.. :D но стрелката не пада съвсем до долу а на няколко милиметра от колчето и лампата светна .. на някой случвало ли му се е такова нещо и изобщо как може да се оправи това.. извнявам се за глупавата тема но.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с прибор за гориво
Collapse
X
-
кола
е освен да отвориш задната седалка и да отвориш капака да извадиш кутията с помпата /ЛЕКО С ВАДЕНЕТО НА МАРКУЧИТЕ И ГРИВНАТА/ окисния слой на поплавака освен да е износен и за това да не показва точно това е най често срещания проблемили някъде да не прави контакт по таблото -буксатаето тук подобно http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=100295
-
Куплунга на кошницата често се гъбарка. Извади го, има 5 пинчета. Внимателно ги наклони с една идея в противоположни посоки. Първото напред, второто назад и т.н. Не трябва да прекаляваш, тъй като няма да успееш да свържеш куплунга. След което провери дали няма да се е оправило. Ако няма ефект откачаш двата бензинопровода (трябва да си изключително внимателен, тъй като имат навика да чупят щуцерите!!!), с тъп секач (голяма отверка) и малък чук развиваш гривната. Добре е да бележиш взаимоположението на гривната и кошницата в момента на крайно развиване. Ще ти е от полза при монтажа. Вадиш цялата кошница и ще видиш поплавъка и най-вече реостата. Проверяваш всички връзки, почистваш контактната повърхност и стискай палци, пистите да не са износени. Ако това е така, нямаш избор, освен да търсиш реостат или поплавък в комплект. Разглобява се и е отделна част. При обратния монтаж, първо нахлузваш гумения уплътнител на резервоара и после пъхаш кошницата. Повеждаш гривната на ръка, след което я дозатягаш с чука и секача. Постарай се да я навиеш до степен, на която е била преди развиването. Иначе ще ти мирише на бензин в купето. Това е. Успех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар