Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто гт и проблем с налягането на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    що не си купиш един външен маномерат , така и така твоя не работи , поне да си имаш за постоянно един датчиказ ще поръчам нови но след 1 седмица чак
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      някой с въжмосност да ми помогне?така и не се намери манометър или какъвто и да е уред за измерването на налягането на мслото.моля, ако някой има уред /прибор/ да ми услужи!

      Коментар


        #18
        WhitePower написа:
        що не си купиш един външен маномерат , така и така твоя не работи , поне да си имаш за постоянно един датчиказ ще поръчам нови но след 1 седмица чак
        Информативно - колко пари е един нов датчик, защото съм слагал 2-3 втора употреба, ама в очастъка където най-много седи стрелката - около 1-1,5 бара почти всички им прескачаха показанията, само този с обратните параметри работеше що-годе нормално.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #19
          на мен датчик ми продаваха за 30лв.чисто нов свален от работеща кола :P

          Коментар


            #20
            strip написа:
            някой с въжмосност да ми помогне?така и не се намери манометър или какъвто и да е уред за измерването на налягането на мслото.моля, ако някой има уред /прибор/ да ми услужи!
            Пич, мма ти верно ли в София неможа да намериш сервиз да ти замерят налягането? :D Ако е така, пиши ми на лично ти кажем къде на близо до Ляолин да ти го замерят и да установиш най-накрая къде ти е проблема Според мен при такива проблеми като твоя и то с кола като Пунто ГТ аз лично не бих се мотал толкоз за да открия ко се случва, за да не се окаже, че ще го разбереш по-скъпия начин

            Коментар


              #21
              @bissser: колега, аз колата не съм я карал, отвися си вече 8 месеца пред нас, а съм врътнал 900км. за мое щастие има на какво да се возя и не я карам.

              Коментар


                #22
                в края на краищата налягането е измерено!при запалване на почти студена кола си показва 3 бара. след съвсем малко (все пак колата не е 100% студена) пада на 2 бара. при подаване на газ налягането се покачва до 3,5 бара на около 5 000 или малко повече оборота (форсирах под капака и не знам колко са били точно оборотите).справка с каталожни данни показа, че на 4 000 об. трябва да дава 3,4 бара, тя показа 3,2 бара. мисля, че така е ок и мога да карам спокойно, вие как мислите?!?п.с. маслото е 5W 50 mobil 1, ако има значение.

                Коментар


                  #23
                  ми значи датчика ти няма маса , поне може да си спокоен и да си караш
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    @white power: аха, поне мога да съм спокоен и да давам газ.а принципно до колко бара трябва да качва? аз като гледах манометъра май нямаше шансове да качи до 4 бара.

                    Коментар

                    Working...
                    X