здравейте колеги,пускам темата със желание да чуя мнения от четвърти лица проблема:със запалването на колата уреда показва три бара или два, два и нещо и до няколко минутки удря тройката по челото. даване на газ - налягането пада до 2, при по-сериозно даване на газ - макс пад до 1бар решение:1. смяна на датчик за налягане на маслото - задачата няма решение;2. смяна на таблото /при проблем с уредчето/ - също няма решение;.колата е карана така около 900км. всичко е ок към момента.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто гт и проблем с налягането на маслото
Collapse
X
-
strip написа:чудесно!хайде още малко идейки дайте, моля!
Коментар
-
Предполагам че това ще ти помогне: Значи има два вида датчици за налягане на маслото - единия си изменя съпротивлението от 300 ома до 30 при покачване на налягането, а другия - от 30 до 300 (т.е. обратно) Аз в момента съм с такъв датчик, кото е обратен (300->30)-така взех двигателя от купето. А таблото ми е от типо седичи - в ляво е по малкото показание а в дясно - по голямото. Да, ама като дам на контакт (без да паля), уреда показва максимално малягане, а като запаля - пада в ляво. Е, аз си го знам и в средата където е 3 бара си е 3, нулата е 6 бара а 6-та е нула Обърни внимание дали като дадеш на контакт без да палиш, показва максимално налягане - ако е така значи датчика на налягането не съответства на уреда. Дано да си ме разбрал какво исках да кажа
Коментар
-
strip написа:ами да, на контакт отива на макс.обаче пък пробвах още един датчик и той отчита по същият начин.явно смяна на маслената помпа ще се прави, ама да видим кога ще е.Благодаря!
Коментар
-
Няма да ти помогне смяна на помпата. Най много да почне да ти показва под един бар . След като при подаване на контакт ти показва на макс - значи работата е ясна - несъответствие на уред и датчик. Явно някой преди теб го е сменил с другия чешит. Измери му съпротивлението и кажи колко е (на загасен двигател).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар