Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто гт и проблем с налягането на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто гт и проблем с налягането на маслото

    здравейте колеги,пускам темата със желание да чуя мнения от четвърти лица проблема:със запалването на колата уреда показва три бара или два, два и нещо и до няколко минутки удря тройката по челото. даване на газ - налягането пада до 2, при по-сериозно даване на газ - макс пад до 1бар решение:1. смяна на датчик за налягане на маслото - задачата няма решение;2. смяна на таблото /при проблем с уредчето/ - също няма решение;.колата е карана така около 900км. всичко е ок към момента.

    #2
    Свързване на външен манометър в маслената магистрала, едно от решенията- на мястото на датчика, и проверка на налягането...
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      да, принципно това е следващата стъпка.но очаквам още интересни коментари и разсъждения по темата.

      Коментар


        #4
        и ако независим манометър покаже правилно налягане къде търсим грешката?

        Коментар


          #5
          strip написа:
          и ако независим манометър покаже правилно налягане къде търсим грешката?
          ако външния манометър покаже пак същото , имаш проблем с масленната помпа - може и да е счупен смукателя ако картера е удрян
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            картера да е удрян? ?та нали живеем в софия, ако не караш джип няма начин. ако караш ниска колица, колкото и да се съобразяваш с улиците по които минаваш те не се съобразяват с теб!

            Коментар


              #7
              ми то е ясно външно замерване и ако не се опрай картера долу
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                Проверете клапана на маслената помпа.Може да е заседнал или да има нещо под него.

                Коментар


                  #9
                  чудесно!хайде още малко идейки дайте, моля!

                  Коментар


                    #10
                    strip написа:
                    чудесно!хайде още малко идейки дайте, моля!
                    Мма колега, то най-смислената идейка и може би единствената правилна в случая ти, колегите ти я споменаха няколко пъти вече-провери си налягането с некъф свестен външен (механичен) манометър и после мое ни споделиш отново кво е положението Инак поне според мен с изсмукани от пръстите идейки мноо полза нема имаш :D

                    Коментар


                      #11
                      Предполагам че това ще ти помогне: Значи има два вида датчици за налягане на маслото - единия си изменя съпротивлението от 300 ома до 30 при покачване на налягането, а другия - от 30 до 300 (т.е. обратно) Аз в момента съм с такъв датчик, кото е обратен (300->30)-така взех двигателя от купето. А таблото ми е от типо седичи - в ляво е по малкото показание а в дясно - по голямото. Да, ама като дам на контакт (без да паля), уреда показва максимално малягане, а като запаля - пада в ляво. Е, аз си го знам и в средата където е 3 бара си е 3, нулата е 6 бара а 6-та е нула Обърни внимание дали като дадеш на контакт без да палиш, показва максимално налягане - ако е така значи датчика на налягането не съответства на уреда. Дано да си ме разбрал какво исках да кажа
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #12
                        ами да, на контакт отива на макс.обаче пък пробвах още един датчик и той отчита по същият начин.явно смяна на маслената помпа ще се прави, ама да видим кога ще е.Благодаря!

                        Коментар


                          #13
                          strip написа:
                          ами да, на контакт отива на макс.обаче пък пробвах още един датчик и той отчита по същият начин.явно смяна на маслената помпа ще се прави, ама да видим кога ще е.Благодаря!
                          Пич, ненам кви датчици си слагал и пробвал мма при пунто ГТ при даване на контакт (без да палиш) стрелката за налягане на маслото си стои на 0 бар-а :D Чак след като запалиш отива на 3 бар-а (при студено палене). А ти все пак замери ли с външен механичен манометър кво е наистина положението с налягането?

                          Коментар


                            #14
                            Няма да ти помогне смяна на помпата. Най много да почне да ти показва под един бар . След като при подаване на контакт ти показва на макс - значи работата е ясна - несъответствие на уред и датчик. Явно някой преди теб го е сменил с другия чешит. Измери му съпротивлението и кажи колко е (на загасен двигател).
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #15
                              оказва се сериозно предизвикателство да се измери налягането с независим манометър. все пак се надявам до края на тази седмица да го измерим.понеже не съм много на ясно мога само да дам данни от датчика за налягането.ето това е написано на него:280.0020 до 8 12-24Vmade in italy1B

                              Коментар

                              Working...
                              X