Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за фиат Брава - 1.9 JTD Заслужава ли си

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнение за фиат Брава - 1.9 JTD Заслужава ли си

    Днес разглждах в една автокъща един фиат брава на доста приемлива цена- 1990 лвКолата според джамбазина е 99 та, според стикера на еърбега е 12.98.По километраж колата е на 280 000 , при това скоростния лост е по малко изтъркан от мареата ми която е на доста по малко км.Колата е с 4 еърбега- 2 отпред, и 2 отстрани на облегалките на седалките, не изглежда да са отваряниМинусите:1. Паднал акумулатор (вероятно е за нов)2.Изгоряла подгревна свещ- след запалване мигаше реотанчето.3. Проблем в клемореда- бяха извели един червен бутон чрез който се задействаше стартера.4. Проблем в стартера- като завъртиш и понякога прави Хррр, но от 1-2 опита зацепва.5.От капачката на маслото духа значително и на тласъци с леко бял цвят, от щеката също но по малко.6. Проблем в климатика- след натискане на бутона не се случва нищо, май даже и вентилатора на парното не въртеше. Под жабката се виждаше някакъв разкачен конектор.7. Проблем в АБС-а след запалване продължи да свети лампата.8. Задното гърне е яко изгнило, буквално му стърчат ламаринките, среднот гърне в подобно състояние.Плюсове - кола запали веднага без да се мъчи със стартерно устройство и изгоряла свещ.Има MP3-ка, годишна винетка, Софийски номера, прилични зимни гуми.Двигателя леко тресеше като работеше, бяха ми свалили пластмасовия капак и го бяха мили.Явно е имало течове някъде.Задния капак има по голям луфт и около капачката за зареждане и бронята изглежда боядисвана.Струва ли си колата за тези пари и на кое да обърна внимание ?
    Прикачени файлове
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Ако искаш да оправиш всички минуси които си изброил си приготви минимум 1000лв,като са обслужване нищо не каза,та сигурно повече от 1000 ще ти стъпи отгоре.На мен лично неми вдъхв доверие,по това което си написал ми се струва,че само е карана докато не е грохнала.Пазари я за по малко пари!
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      Колега ами то минусите бая повече от плюсовете. Както каза колегата по-горе 1000лв че и нагоре ще ти трябват, и стискай палци да са само това нещата които си изброил, да няма изненади . Де да знам, ако си вкараш тези 1000 за нещо по-добро, поне да не е с толкова кусури като че ли ще е по-добре. Аз лично те съветвам да не инвестираш в тази кола, а пък крайното решение си е твое. Успех
      Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
      Fiat Marea 1.6 16v 99

      Коментар


        #4
        Е чак пък 1000 лв, гърнето да е макс 100 и ремонта на стартера още толкова. Другите неща по климатика и клемореда ще си ги оправя сам.Чудя се само как да разбера дали на мотора му остава още живот или е пред умирачка. Много ли е зле щом духа нещо като бяла пара от маслото?Притеснявам се дали няма нещо замаскирано по мотора,За какво да внимавам конктретно при JTD
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Колега, с няколко думи - абстрахирай се от тази кола. Потърси друга.Падналият акумулатор може да е следствие от повреден алтернатор.Изгоряла свещ, но може и да са 4 свещи плюс проблеми с релето. Стартерът и сам си забелязал че е зле.Проблемът в климатика може да е просто липса на фреон, а той липсва защото е изтекъл отнякъде. Може да има 1 или 2 спукани радиатора, може да има повредени датчици, може да не работи съединителя на компресора.АБС-а не работи, може да има 1, 2, 3, или дори 4 датчика извън строя, и това е малкия проблем. Може целия блок да е повреден.Потърси друга кола.

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            Колега, с няколко думи - абстрахирай се от тази кола. Потърси друга.Падналият акумулатор може да е следствие от повреден алтернатор.Изгоряла свещ, но може и да са 4 свещи плюс проблеми с релето. Стартерът и сам си забелязал че е зле.Проблемът в климатика може да е просто липса на фреон, а той липсва защото е изтекъл отнякъде. Може да има 1 или 2 спукани радиатора, може да има повредени датчици, може да не работи съединителя на компресора.АБС-а не работи, може да има 1, 2, 3, или дори 4 датчика извън строя, и това е малкия проблем. Може целия блок да е повреден.Потърси друга кола.
            Климатика проблема му е електрически защото при включване не се случва нищо.И все пак предпочитам да купя кола която е с такива електрически дефекти които ще ми е по лесно да отстраня отколкото някоя дето всичко и работи и накрая се окаже за основен ремонт.На какво да обърна внимание по двигателя? Ако е разбита демпферната шайба по какво се познава?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Колега, обърна ли внимание че моята е кола е съвсем същата? Не че и твоята текуща е много по-различна, те са еднотипни по отношение на цитираните проблеми. Помисли си обаче дали ти говоря, или просто си приказвам. Все пак успех, май си решил да я купиш. Пак ще се върна на климатика - може да имаш спукан радиатор, развален пресостат, развален датчик за външна темпераутра, развален електронен термостат, освен всичко това - проблем с копчето, а най-лошото - е че може изобщо централата на климатика да е изгоряла. За това става въпрос. Демпферната шайба ако е разбита - ще я чуеш. Трака, пращи, свири, тропа....Защо искаш да купиш евтина развалена кола, вместо малко по-скъпа но здрава? Ако купуваш развалена, с толкова проблеми - вземи си 2 седмици отпуск, ако имаш неизползвана, и отиди до Австрия, Италия, и прочее, и си купи развалена кола за още по-малко пари.

              Коментар


                #8
                Тази кола дори на вид на вдъхва доверие... А иначе оригиналните гърнета са с двойна обшивка и това, че стърчат ламарини от тях не означава нищо! Това просто е най-горният слой! Бягай от тази кочинка!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Повече от 5-600 лв не бих дал за този автомобил. Според мен с обслужването те чакат минимум 1500 лв ремонти, а външния вид никога няма да го докараш истински щом веднъж не е изправена добре. Освен това зарежи белезите по детайлите, а дай да видим ВИН-а, че ми стана интересно какво е това JTD с еърбъг от 98-а...А да и гърнетата са към 200 лв.

                  Коментар


                    #10
                    И моето мнение е подобно - не бих дал повече от 1200лв точно за този автомобил. Минусите, които си изредил са на прима виста, а колко ще се покажат в процес на експлоатация? Една турбина да е тръгнала, климатика, еърбега може да е с изгоряла или дори липсваща централа, консумативи, карана е в БГ, вероятно нещо по предницата за смяна, стартера може да е за бендикс, но може и маховика да е заминал, клемореда е евтин, а ако е повреден целия възел, цената му хич не е малка...ти си направи сметка, подобна кола си струва, само ако стъпи на до 2000лв, при тази цена, ще подминеш 3000, сигурен съм.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      Що бе ? Тръпка си е.Взима и я и после поне технически раздел, ще се напълни с питанки, кое, как се оправя.Иначе - бих бягал далече от тази "кола", като дявол от тамян.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        и е одрана отстрани ако не ме лъже снимката...1000 лв. са й много... ама ако имаш яки нерви и време да я оправяш - давай в дълбокото....
                        Fiat Punto 1.1-Синята птица
                        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                        Коментар


                          #13
                          Потърси друга кола колега.Първо че има много голяма дупка между задния капак и калника - или поне така се вижда на снимката.Другото е че по автоморгите много се радват като им кажеш че търсиш части за JTD - продават ги много по скъпо. Компресор за климатика втора употреба е 300 350 лв - на 4 места сигурно за ми дали такава цена. Проблеми по климатика може да има много за да не тръгне както каза Оги - допълнително разправии, разглобяване и парички.Другото което е неприятно за този двигател е трудното обслужване. Няма място за работа, ограничено пространство, труднодостъпни елементи.От към цена някоя част ако ти е изгодна, може да утрепеш много време за смяната и. Стартера е едно подобно място - 100 120 лв ремонт. За АБС положението е подобно според мен, доста завряна работа - блока който е отпред до помпата примерно.Другото за АБСа лагер на предна главина е 100 лв - датчика е в лагера. За задните лагери не знам. Може магнитният сепаратор да е развален. Може при ремонт да са ти сложили друго каре, което да ти чупи датчика на АБСа - други вероятни 100 лв за ново каре и търсене на датчик.Тази кола си е приключение от кадето и да я погледнеш. Предложи му 1500 лв и сигурно пак ще се навие да ти я продаде, за да се оттърве.Може проблемите да са малки, и да се решат лесно и без много пари, но ако бяха малки проблеми сигурно щяха да си ги отстранят и да я продадат с 1000 лв отгоре.Поздрави и късмет.
                          Bravo JTD 105 '98

                          Коментар


                            #14
                            mr. Nikoi написа:
                            Потърси друга кола колега.Първо че има много голяма дупка между задния капак и калника - или поне така се вижда на снимката.Другото е че по автоморгите много се радват като им кажеш че търсиш части за JTD - продават ги много по скъпо. Компресор за климатика втора употреба е 300 350 лв - на 4 места сигурно за ми дали такава цена. Проблеми по климатика може да има много за да не тръгне както каза Оги - допълнително разправии, разглобяване и парички.Другото което е неприятно за този двигател е трудното обслужване. Няма място за работа, ограничено пространство, труднодостъпни елементи.От към цена някоя част ако ти е изгодна, може да утрепеш много време за смяната и. Стартера е едно подобно място - 100 120 лв ремонт. За АБС положението е подобно според мен, доста завряна работа - блока който е отпред до помпата примерно.Другото за АБСа лагер на предна главина е 100 лв - датчика е в лагера. За задните лагери не знам. Може магнитният сепаратор да е развален. Може при ремонт да са ти сложили друго каре, което да ти чупи датчика на АБСа - други вероятни 100 лв за ново каре и търсене на датчик.Тази кола си е приключение от кадето и да я погледнеш. Предложи му 1500 лв и сигурно пак ще се навие да ти я продаде, за да се оттърве.Може проблемите да са малки, и да се решат лесно и без много пари, но ако бяха малки проблеми сигурно щяха да си ги отстранят и да я продадат с 1000 лв отгоре.Поздрави и късмет.
                            Задния лагер също е с намагнитена черупка и цените започват от 90 лв нагоре, тъй като е лагер-главина.

                            Коментар


                              #15
                              тази кола здрава би струвала 2500 макс 3000лв. Ако ти я даде за 800лв и имаш много св. време и нерви - взимай (ще ти се наложи да я разглобиш цялата за да не излезне нещо скрито с толкова много проблеми). Ама аз не бих се занимавал с този мъртвец. За мен няма смисъл просто, освен ако не съм тръгнал да се уча как се оправят такива коли.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X