Имам няколко въпроса относно цената и подмяната на ролки на Брава.Значи,при смяна на ангренажен ремък задължителна ли е смяната на ролките и каква е цената им?Доколкото знам цената на двете е 200лв.Наистина ли е така?Някой може ли да ми направи кратко сравнение (като разходи по техническа поддръжка и разход на гориво) между Ф.Поло 1.4 и Фиат Брава1.4(1.6) Баща ми е твърдо решен да купува Поло,но на мен ми се гади като го видя и държа на Брава.Как да го убедя за Брава?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цена на ролки за Фиат Брава
Collapse
X
-
Миналата година като питах в Александър ауто за ролките и ангренажния ремък ми обадиха общо 190 и няколко лева. Очевидно при това положение не може едната само ролка да е 100 лв (освен ако няма разлики при различните модели - това, което пиша се отнася за Бравата в подписа).ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Pecho написа:Миналата година като питах в Александър ауто за ролките и ангренажния ремък ми обадиха общо 190 и няколко лева. Очевидно при това положение не може едната само ролка да е 100 лв (освен ако няма разлики при различните модели - това, което пиша се отнася за Бравата в подписа).
Коментар
-
spalding написа:Pecho написа:Миналата година като питах в Александър ауто за ролките и ангренажния ремък ми обадиха общо 190 и няколко лева. Очевидно при това положение не може едната само ролка да е 100 лв (освен ако няма разлики при различните модели - това, което пиша се отнася за Бравата в подписа).Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
на 1,6мотора ролките за ангренажа + ремъка са 126 лв скоро купувах на приятел но не сравнявай разходите на двете коли коли само по смяната на ангренажния ремък най добре качете се на няколко поло да покарате после на няколко брави и ще направите сравнение но при всички случаи бравата ще има доста повече глезотийки от полото и все пак полото трябва да се сравнява с пунто те са в един класTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Баща ти са го "литнали" като стой та гледай за Брава 1.4 ремъка и ролката бяха към 115 лв (от hit-ko) а труда за смяна беше 25 лв в Рали Арт...Не забравяй още и факта че полото и сеата спадат към "великите, здрави немски коли" които освен че се трошат колкото наште ( а даже и повече) се славят с бая скъпите си части. Да не говорим за тесните им купета, дървения дизайн, апетитите на крадците към тях, по-високите цени... абе все хубави работи.Сега ще си позволя да ти разкажа една случка - есента колежка си взе поло, 2001 година, дизеляк някакъв. Ама те с мъжа и фенове голфаджий, друго неискат и да знаят. Изръсиха се 12000 лв за тоя "кенеф". Тя - доволна, купила си "нова" кола, това 5 години за немските коли било като 5 месеца за италианските и ред подобни глупости...След около 2 месеца и не повече от 2000 километра и светна лампичка "чек енджин" и след ден колата спря да пали... Айе в Юнитрейд и честито - нещо се пре..ало по някакви дюзи... Айде дай сега 2000 лв за тия дюзи кат ти е толкова акъла... Еми платиха ги и нещата се оправиха...засега... "Здрава немска кола" братко, какво да ти кажа... Сега я продаде преди месец и пак си търси голф III...Случки всякакви, тука за Фиат никой лошо няма да ти каже... Изводите баща ти да си ги прави...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
и аз исках фолксваген да си купувам, но си взех фиат, защото за същите пари има повече екстри, по-спортни настройки - заводски, ... и еднаква цена на частите (а дизайна и той е италиански) ... на болида на шумахер пише Фиат на носа ... не знам как да го убедиш, бравата има - 4 врати ... например (трябва с голф да се сравнява)
Коментар
-
pinko168 написа:Това е най-тъпия параметър по който човек би следвало да си избира кола
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар