dudulia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък - че то е много просто.
Collapse
X
-
айде и от мен едно-за обтягането на ремъка-след като се смени,провери с няколко превъртания и се уверим че белезите са точни,тогава колата се включва на скорост,например 4 или 5 и се бута на заден ход,така че ремъка да направи поне 1/2 оборот в обратна посока на въртене. трябва да е оптегнат от зад и отпуснат от пред.тогава хващате отпуснатия край и се опитвате да го усучете,трябва да се завърти на 90 градуса,ако е пренатегнат,се ибава мамата на обтягащата ролкаважно!!!това е за бензинови мотори,за дизелите е малко по стегната(ама малко)повече проблеми се получават от пренатегнат ремък,от колкото от хлабав.това от мен.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Re: Смяна на ангренажен ремък - че то е много просто.
johnfound написа:- Ако не можете да намерите описанието на белезите за вашият двигател, или няма белези, или нещо такова, пак можете да си смените ремъка. Просто си нанесете свои белези на колелата и на корпуса с перманентен маркер. Когато слагате новият ремък трябва да гледате да съвпаднат всички белези. Ако старият ремък е бил много разтегнат е възможно да имате несъвпадение с новият до половин зъб, максимум. Това не е проблем. Пиша това за да се изфукам колко съм голям майстор но все пак се надявам и да съм полезен на някого.Имам чаркове за "Полския брат" 125 P
Коментар
-
chokicha написа:Мен пък, най-много ме вълнува как смени ремъка, без да сваляш шайбата на кол.вал.Казвай какъв е фокуса , че и на мен ми предстои скоро смяна.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Re: Смяна на ангренажен ремък - че то е много просто.
Liminat написа:johnfound написа:- Ако не можете да намерите описанието на белезите за вашият двигател, или няма белези, или нещо такова, пак можете да си смените ремъка. Просто си нанесете свои белези на колелата и на корпуса с перманентен маркер. Когато слагате новият ремък трябва да гледате да съвпаднат всички белези. Ако старият ремък е бил много разтегнат е възможно да имате несъвпадение с новият до половин зъб, максимум. Това не е проблем. Пиша това за да се изфукам колко съм голям майстор но все пак се надявам и да съм полезен на някого.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Sko написа:... ако обтягането на ремъка не е оптимално (разбирай по-голямо) животът му се скъсява в пъти и съвсем неочаквано двигателя ви си заминава ей така за спестените 20 лева. Ако е прекалено хлабав има шанс, при това голям, при високи обороти да прескочи зъб и двигателя ви отново ще си замине ей така за 20-те спестени лева. За определяне на обтегнатостта на ремъка си има специален инструмент (нещо като индикаторен часовник с 3 палчета)... естествено трябва да знаем и какво искаме да постигнем.Затова съветвам всички най-чистосърдечно към 200-та лева за части да прибавят още 20 и да отидат на сервиз, за да им е мирна главата после. Айде със здравеStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар