Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък - че то е много просто.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dudulia написа:
    намерих инфо,че е със 158 зъба,но цената за оригинален гатес ремък е 35 евро,а в България е 15-25 лева,доколкото чета от хора във форума.Иначе ролките са по около 90 лева бройката и в крайна сметка трябва ли да се сменят със смяната на ремъка или може на 100 000км?
    хубаво е да сменяш и ролките заедно с ремъка, но повечето хора оставят на майстора да прецени дали ролките са за смяна по финансови причини ,а иначе ремък /ДАЙКО/+ ролки /ИНА/ струват 126лв комплекта за твоята кола
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #17
      Аз като смених ремъка и ролката се появи някакъв шум.Няколко минуто след първото палене за деня(студен ДВГ) започва да се чува.Мисля в събота да сменям втори път ролката но този път сам.Възможно ли е шума да идва от някаде другаде(вод. помпа и т.н.)?
      Punto ELX

      Коментар


        #18
        айде и от мен едно-за обтягането на ремъка-след като се смени,провери с няколко превъртания и се уверим че белезите са точни,тогава колата се включва на скорост,например 4 или 5 и се бута на заден ход,така че ремъка да направи поне 1/2 оборот в обратна посока на въртене. трябва да е оптегнат от зад и отпуснат от пред.тогава хващате отпуснатия край и се опитвате да го усучете,трябва да се завърти на 90 градуса,ако е пренатегнат,се ибава мамата на обтягащата ролкаважно!!!това е за бензинови мотори,за дизелите е малко по стегната(ама малко)повече проблеми се получават от пренатегнат ремък,от колкото от хлабав.това от мен.
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #19
          Re: Смяна на ангренажен ремък - че то е много просто.

          johnfound написа:
          - Ако не можете да намерите описанието на белезите за вашият двигател, или няма белези, или нещо такова, пак можете да си смените ремъка. Просто си нанесете свои белези на колелата и на корпуса с перманентен маркер. Когато слагате новият ремък трябва да гледате да съвпаднат всички белези. Ако старият ремък е бил много разтегнат е възможно да имате несъвпадение с новият до половин зъб, максимум. Това не е проблем. Пиша това за да се изфукам колко съм голям майстор но все пак се надявам и да съм полезен на някого.
          Благодаря ти за общественополезната тема ! Най-много ми допадна в цитираната част - без да му мислиш кой знае колко и да се образоваш като за изпит , си сменяш ремъка .
          Имам чаркове за "Полския брат" 125 P

          Коментар


            #20
            колеги някой може ли да каже колко пари са ангренажния ремък и ролките за фиат пунто 1.2 8V бензин :D
            2011 - 2016FIAT Punto mk2 1.2 8v
            2016- Fiat punto mk2 1.2 8v
            2017- Fiat Grande punto 1.2 8v

            Коментар


              #21
              Miroslav-punto написа:
              колеги някой може ли да каже колко пари са ангренажния ремък и ролките за фиат пунто 1.2 8V бензин :D
              10 лв лагерче и 20-30 лв ремък.

              Коментар


                #22
                Мен пък, най-много ме вълнува как смени ремъка, без да сваляш шайбата на кол.вал.Казвай какъв е фокуса , че и на мен ми предстои скоро смяна.
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар


                  #23
                  chokicha написа:
                  Мен пък, най-много ме вълнува как смени ремъка, без да сваляш шайбата на кол.вал.Казвай какъв е фокуса , че и на мен ми предстои скоро смяна.
                  Ами той от 2006 год. може да е забравил вече колегата
                  I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                  Коментар


                    #24
                    Re: Смяна на ангренажен ремък - че то е много просто.

                    Liminat написа:
                    johnfound написа:
                    - Ако не можете да намерите описанието на белезите за вашият двигател, или няма белези, или нещо такова, пак можете да си смените ремъка. Просто си нанесете свои белези на колелата и на корпуса с перманентен маркер. Когато слагате новият ремък трябва да гледате да съвпаднат всички белези. Ако старият ремък е бил много разтегнат е възможно да имате несъвпадение с новият до половин зъб, максимум. Това не е проблем. Пиша това за да се изфукам колко съм голям майстор но все пак се надявам и да съм полезен на някого.
                    Благодаря ти за общественополезната тема ! Най-много ми допадна в цитираната част - без да му мислиш кой знае колко и да се образоваш като за изпит , си сменяш ремъка .
                    То това е масова практика в повечето сервизи :D
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Sko написа:
                      ... ако обтягането на ремъка не е оптимално (разбирай по-голямо) животът му се скъсява в пъти и съвсем неочаквано двигателя ви си заминава ей така за спестените 20 лева. Ако е прекалено хлабав има шанс, при това голям, при високи обороти да прескочи зъб и двигателя ви отново ще си замине ей така за 20-те спестени лева. За определяне на обтегнатостта на ремъка си има специален инструмент (нещо като индикаторен часовник с 3 палчета)... естествено трябва да знаем и какво искаме да постигнем.Затова съветвам всички най-чистосърдечно към 200-та лева за части да прибавят още 20 и да отидат на сервиз, за да им е мирна главата после. Айде със здраве
                      Няма нищо сложно в обтягането - обтяжната ролка си има белег, който показва оптималното обтягане. След 1-2 оборота на ръка, обтяжната ролка не трябва да "бяга" от белега си.
                      Stop giving directions, just say "Follow me."
                      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                      Коментар

                      Working...
                      X