Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

уплътнение на разпр. вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Обаче проблема на колегата вече май не е гарнитурата на капака,а разпределителния вал,че ако има заминала гърбица и то на този мотор работата ,отива на скъпо...
    FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

    Коментар


      #17
      ........ опаааааа! Хубаво ме нахапахте! Длъжен съм да призная че във всичи реплики има по малко истина, демек всички сте прави! Само не съм съгласен с идечта че в форума сме да пестим пари!!! Смятам че форума е да споделяме кой, какво,как, защо и тн.! Това спестява много неща, та дори и пари, но това да е самоцел означава да се лъжем! Добре направихте че поне му препоръчвате марка и вид силиконов каучук, а сега е време да му обясните ред на затягане и степен! И междодругото не го пращам на сервиз, а прпоръчвам да му съдеиства някой опитен! С удоволствие бих сменил тази гарнитура, бавно,методично и безвъзмездно! Благодаря! С най-добри пойелания, Никола!П.С. .... "ключаря" ми е давал ясни препоръки, лично на мен!
      fiat divak

      Коментар


        #18
        milcho_michev написа:
        Обаче проблема на колегата вече май не е гарнитурата на капака,а разпределителния вал,че ако има заминала гърбица и то на този мотор работата ,отива на скъпо...
        за проблема има доста изписано и мисля да го оставя засега така!а иначе за ъплътнението ще го сменя в събота и ще направя снимки! Мерси за мненията!

        Коментар

        Working...
        X