Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

уплътнение на разпр. вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    уплътнение на разпр. вал

    Здравейте! Скъса ми се уплътнението на кутията, която покрива разпределителния вал и изхвърля по малко масло по колекторите. Дайте съвет откъде да си купя такова уплътнение, колко струва и с какво да го залепя. Двигателя е на Браво 1.4 ако съм забравил да спомена. Благодаря предварително

    #2
    Никой ли не го е сменял?

    Коментар


      #3
      До колкото разбирам говориш за капака над вала, отиваш в някой магазин за части и ще търсиш гарнитура за капака над разпределителния вал.Сменя се лесно, развиват се болтовете и почистваш хубаво от масло там кадето лежи гарнитурата,трябва да е сухо и после зглабяш.Цената е около 10лв.
      Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
      Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

      Коментар


        #4
        http://axm-auto.com/
        Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

        Коментар


          #5
          Благодаря, много! Трябва ли да се лепи с маслоустойчив силикон?

          Коментар


            #6
            на мен ми пускаше масло и сложих силикон
            Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

            Коментар


              #7
              Но иначе не е задължително. Внимавай със затягането на винтчетата, да нямаме спукан капак.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                Но иначе не е задължително. Внимавай със затягането на винтчетата, да нямаме спукан капак.
                По-скоро е препоръчително да се намаже със силикон и найстина много внимавай как стягаш винтчетата после,че да не ти се доплаче.
                FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                Коментар


                  #9
                  Ще внимавам! Мерси за съветите!

                  Коментар


                    #10
                    .... силикона сам по себе си е заместител на гарнитурите...... ако гарнитурата и труда от твоя страна са OK, няма нужда да се плеска с силикон, само защото така си чувал! По-добре си купи приличен обезмаслител и качествена гарнитура! А да попитам защо трябва ти да си я сменяш???
                    fiat divak

                    Коментар


                      #11
                      nikotipo написа:
                      .... силикона сам по себе си е заместител на гарнитурите...... ако гарнитурата и труда от твоя страна са OK, няма нужда да се плеска с силикон, само защото така си чувал! По-добре си купи приличен обезмаслител и качествена гарнитура! А да попитам защо трябва ти да си я сменяш???
                      Колега,ти в сервиз ли го пращаш?Нали форума е затова-да обменим опит и да спестим някой лев.Иначе,дай да постнем в една тема адресите на сервизите за Фиат и да затваряме форума.Аз,докато чаках да ми сменят лагера на главината,видях,как за 30 мин. смениха филтър и масло на едно Пунто срещу скромните 30лв. Аз го правя буквално за 15 мин.сам,значи спестявам около 100лв. на година само от тази дейност.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        е такива клиенти търсат в зервизите за най малкото нещо на сервиз ами ако там нещо развалят да не би да ти сменят двигателя ще си караш така та смяната на тази гарнитура нее чак толкова сложно и не вързан в ръцете човек би се справил
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          По-просто за смяна от нея няма,а колегата май и не е сменял до сега,че да пише,че няма нужда от силикон,аз съм посменил доста и само слагам или Елринг или Рейнц гарнитури и ако са коркови почти винаги прокапват пак ако не са стегнати здраво,ама на алуминиевите капаци не може да се стяга душмански,защото се цепят много хубаво.А за "плескането" със силикон е ясно,че не се маже с шепата,а съвсем малко,колкото да се каже,че го има.
                          FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                          Коментар


                            #14
                            аз съм го отварял този капак и не виждам нищо сложно при смяната освен да се напасне хубаво самото уплътнение. Маслоустойчив силикон мисля да използвам за фиксиране на уплътнението към капака за да не ми бяга, когато го обърна. (едната гърбица на вала ми е по-износена от останалите)

                            Коментар


                              #15
                              Слагам най-обикновен "Гаскет" (от червения) в тубички от 1.50 лв.,маслоустойчив е и не съм имал проблеми.Трябва да се маже тънък слой,за да не "изтече" при стягането на капака вътре при разпределителния вал и да стане беля.

                              Коментар

                              Working...
                              X