Колеги,както каза колегата Vladim темата е разисквана, и решението е едно-пребоядисване на детаила. Стига с тия митове и легенди за надлакиране , шкурене на 2000 и др. Не става, или поне не ще се получи това което вие искате да стане. Тъжно но факт. И тия приказки ,че видите ли-всички бояджии са мърлячи и разни други епитети са меко казано смешни. Чешем си езиците само.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с лака на боята
Collapse
X
-
Неможе просто да се плясне малко лак и да стане както е била от завода. Няма начин да се свали само лака без да се нарани базата отдолу, а там където е останало без лак вече си е променило цвета. Също така обелен или тръгнал да се рони лак хич не е здрава основа, трябва шлайфане до здраво ,след това шприцване ,база (металик/перла в случая) и чак накрая лак.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Неможе просто да се плясне малко лак и да стане както е била от завода. Няма начин да се свали само лака без да се нарани базата отдолу, а там където е останало без лак вече си е променило цвета. Също така обелен или тръгнал да се рони лак хич не е здрава основа, трябва шлайфане до здраво ,след това шприцване ,база (металик/перла в случая) и чак накрая лак.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Правете си шпрейове със същия номер боя и си пръскайте на воля-по добре ще изглежда от преди.ПП Аз правих ремонт /шлайф на лака и безцветен лак/ стана мангалско но е по добре от преди.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
drnkk написа:Колега защо несложиш карбоново фолио на тавана направо хем ще ти излезе по евтино хем ще си промени малко визията колата== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:drnkk написа:Колега защо несложиш карбоново фолио на тавана направо хем ще ти излезе по евтино хем ще си промени малко визията колатаNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
И моята е на същото дередже, но хубавото й е, че е както казват турците, кармазъ червено, та няма метализе и подобни глупости. Едно време колите си ги боядисвахме с автоемайл лак и ставаше добре, затова се разтършувах и си намерих пак автоемайл лак номер 110 - 17 лв, кутията 800 млл. с втвърдителя и разредителя- 27 лв. и става един литър, в момента е при бояджията. За оригинална боя от рода базова ми искат 200 лв./л., за акрилна от 130 лв. нагоре, че то колата ми не струва колкото боядисването, така че в момента така решавам проблема. Бояджията ми е комшия и ще ме мине по бедност. Но пък Пунтото е син металик и там е същото положение, преди 2 или 3 г. му оправихме тавана излезе около 120 лв., но сега пак е тръгнал, така че въобще няма да се занимавам пак с него, някой ден ще му тегля еди син автоемайл и точка.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
emo_pz написа:Аз карам пунто 2001 година мк2.значи на предния капак имам 5 6 точки по боята,явно всички фиати става така от многото пекане на слънце,друго обяснение нямам.за сега имам само на предни капак другаде нямамFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар