Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с лака на боята

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги,както каза колегата Vladim темата е разисквана, и решението е едно-пребоядисване на детаила. Стига с тия митове и легенди за надлакиране , шкурене на 2000 и др. Не става, или поне не ще се получи това което вие искате да стане. Тъжно но факт. И тия приказки ,че видите ли-всички бояджии са мърлячи и разни други епитети са меко казано смешни. Чешем си езиците само.
    Мареа 1999 1.8i HLX

    Коментар


      #17
      Моята кола е със същите проблеми,но най много е на тавана,вече почти не остана лак,дали ще мога сам да си я лакирам в домашни условия???

      Коментар


        #18
        Неможе просто да се плясне малко лак и да стане както е била от завода. Няма начин да се свали само лака без да се нарани базата отдолу, а там където е останало без лак вече си е променило цвета. Също така обелен или тръгнал да се рони лак хич не е здрава основа, трябва шлайфане до здраво ,след това шприцване ,база (металик/перла в случая) и чак накрая лак.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #19
          pi4_s_bravo написа:
          Неможе просто да се плясне малко лак и да стане както е била от завода. Няма начин да се свали само лака без да се нарани базата отдолу, а там където е останало без лак вече си е променило цвета. Също така обелен или тръгнал да се рони лак хич не е здрава основа, трябва шлайфане до здраво ,след това шприцване ,база (металик/перла в случая) и чак накрая лак.
          Toва е верният начин!Ако шкуриш базата, даже и с 2000 шкурка, после лака отгоре подчертава всички дефекти, да не говорим за променената структура. Става едно хубаво лайно!Много пъти съм казвал, бояджийската работа е най-трудна, иска най-много майсторство и опит. И затова най-малко се пише за нея по форумите, защото са по-малко клавиатурните разбирачи. Майсторите не си казват чалъмите...
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #20
            Правете си шпрейове със същия номер боя и си пръскайте на воля-по добре ще изглежда от преди.ПП Аз правих ремонт /шлайф на лака и безцветен лак/ стана мангалско но е по добре от преди.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #21
              Колега защо несложиш карбоново фолио на тавана направо хем ще ти излезе по евтино хем ще си промени малко визията колата
              Fiat Brava ELX 1.6 16V

              Коментар


                #22
                drnkk написа:
                Колега защо несложиш карбоново фолио на тавана направо хем ще ти излезе по евтино хем ще си промени малко визията колата
                Ако на колегата му допада този вариант, то това автоматически го води към КАТ за смяна на талон, защото колата вече ще се води два цвята.
                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                Коментар


                  #23
                  Слав написа:
                  drnkk написа:
                  Колега защо несложиш карбоново фолио на тавана направо хем ще ти излезе по евтино хем ще си промени малко визията колата
                  Ако на колегата му допада този вариант, то това автоматически го води към КАТ за смяна на талон, защото колата вече ще се води два цвята.
                  Не е така. Промениха закона и до 30% може да е друг цвят. Четох го, ама сега не мога да го намеря. В същата поправка се отменяше снимането и вадене на нов талон ако имаш реклами. По тази причина и аз съм решил като се прецака лака да слагам карбоново фолио.
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #24
                    И моята е на същото дередже, но хубавото й е, че е както казват турците, кармазъ червено, та няма метализе и подобни глупости. Едно време колите си ги боядисвахме с автоемайл лак и ставаше добре, затова се разтършувах и си намерих пак автоемайл лак номер 110 - 17 лв, кутията 800 млл. с втвърдителя и разредителя- 27 лв. и става един литър, в момента е при бояджията. За оригинална боя от рода базова ми искат 200 лв./л., за акрилна от 130 лв. нагоре, че то колата ми не струва колкото боядисването, така че в момента така решавам проблема. Бояджията ми е комшия и ще ме мине по бедност. Но пък Пунтото е син металик и там е същото положение, преди 2 или 3 г. му оправихме тавана излезе около 120 лв., но сега пак е тръгнал, така че въобще няма да се занимавам пак с него, някой ден ще му тегля еди син автоемайл и точка.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      Аз карам пунто 2001 година мк2.значи на предния капак имам 5 6 точки по боята,явно всички фиати става така от многото пекане на слънце,друго обяснение нямам.за сега имам само на предни капак другаде нямам

                      Коментар


                        #26
                        emo_pz написа:
                        Аз карам пунто 2001 година мк2.значи на предния капак имам 5 6 точки по боята,явно всички фиати става така от многото пекане на слънце,друго обяснение нямам.за сега имам само на предни капак другаде нямам
                        Не искам да те засягам колега, но както се казва във вица за меката и ла..та "ще има, ще има..." на всички фиати излизат пустите му язви, особенно тези от Италия.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар

                        Working...
                        X