Колеги за един два месеца лака на тавана, капака, калниците и единия страничен панел почна да се скапва. В момента колата е в бели петна, след извесно време петното се разсейва( явно се получава така докато падне лака) и отдолу остава матова боята. Боядисването на всичките тези детайли няма да излезе много евтина и се разрових да видя дали има някакъв алтернативен начин за оправяне на проблема. Попаднах на доста теми, в които се пише, че лака се свалял с водна щурка и после се нанася пак лак. Някой правил ли го е да сподели впечатления, знам че е най-добре да се пребоядишат, но ...? Също ако може да ми предложите бояджия, който може да свърши работата добре и да не е някой кожодер ще съм ви благодарен. Ето и снимка за какво става дума, не си личи на нея много, но на живо положението е плачевно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с лака на боята
Collapse
X
-
Дам... вече започвам да си мисля, че или италианските бои са някакви предвидени за рисуване от деца в училище, или слънцето в Италия им е взело здравето. Моята Брава е абсолютно същият цвят, същата маска и въобще все едно гледам моята кола Явно са една и съща партида. Та и моята се обели по абсолютно същият начин. Както имаше супер лъскав лак изведнъж започна да става на бели малки точки преминаващи в бели люпещи се петна след които лъсваше боята. Това с водната шкурка е изпълнение за малък детайл, поне според мен. Темата сме я разисквали. Общо взето е почти невъзможно така да работиш с шкурката, че да не повредиш боята на някое място. Затова и никой бояджия не се наема на подобна дейност. Аз лично не мога да ти препоръчам читав такъв, защото от този, който ми прави колата и ми бе препоръчан съм недоволен! Та общо взето спасението е пребоядисване, колкото и сериозно да е финансово...Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Ясно, положението значи не е много обнадеждаващо... Все пак мисля да потърся някой бояджия, който да се навие да направи един детаил с шкурка или там както се прави (надеждата умира последна) ако стане добре и другите, ако не диагнозата е ясна. Лошото е, че дори и да ги боядиша детайлите сега, сигурно след няколко месеца ще почне същия процес и по другите панели и най-добре цялостно пробоядисване, което ще струва колкото колата. Я вярно, че колите са ни еднакви само халогени където имаш, явно не сме уцелили правилната партида На теб колко ти излезе ориентировъчно пребоядисването на детаил? Сега остава да намеря бояджия, който работи добре и не на много високи цени в София. Ще съм благодарен ако ми препоръчате някой ( вчера ходих при едни момчета на Цар Борис зад Балканкар, които ми обявиха 250лв на детайл..... )
Коментар
-
reter написа:Нека и аз да вляза в клуба. Тавана ми е абсолютно същия. Ефтино спасение няма, а немога да го гледамFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колкото и да не ми се иска май към боя отиват нещата. Говорих с един добър бояджия, каза че може и да го оправи по някакъв начин, но трябва да я огледа и ще е чак след 2-3 седмици. Лошото при мен е, че и единия страничен панел е за боя освен калниците, капака и тавана и май под 7-800лв няма как да стане.........
Коментар
-
Нашата мареа е на същото дередже с лака- по тавана,предния и задния капак почти не е останал. В момента е в подготовка за цялостно боядисване като дотука материалите струват около 150лв с известни отстъпки- 2 литра база металик и 2 литра безцветен лак. И може би точно защото ми омръзна от "майстори бояджии" си взех нужната техника да си я боядисвам сам поне да не ме е яд,че някой ми е взел маса пари и накрая ефекта е плачевен.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Нека и аз се включа момчета.Явно им е слабо покритието на жабарите ,но все пак и колите ни не са първа младост.Има три начина за справяне с проблема.1 най-сигурен e продажба докато не е станало плачевно.2 е бояджия и ненужно даване на много пари за нещо което не си заслужава.Все пак колите ни не струват повече от 2000, 2500.3 вариант който ще правя аз понеже харесвам колата и не ми се продава е да си я боядисам сам,понеже си имам хубав пистолет.Ще и пръсна само тавана защото само той е проблемен засега.Това е мойто мнениепо въпроса
Коментар
-
kenar11 написа:injekciona написа:А добре, можеш ли да ми препоръчаш някой, който не го мързи и ще свърши добре работата?akoto13 написа:Нека и аз се включа момчета.Явно им е слабо покритието на жабарите ,но все пак и колите ни не са първа младост.Има три начина за справяне с проблема.1 най-сигурен e продажба докато не е станало плачевно.2 е бояджия и ненужно даване на много пари за нещо което не си заслужава.Все пак колите ни не струват повече от 2000, 2500.3 вариант който ще правя аз понеже харесвам колата и не ми се продава е да си я боядисам сам,понеже си имам хубав пистолет.Ще и пръсна само тавана защото само той е проблемен засега.Това е мойто мнениепо въпроса
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар