Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравлични повдигачи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с хидравлични повдигачи

    Здравейте колеги, искам да ви попитам какво ще ме посъветвате относно колата от подписа ми тъй като вече съвсем отчетливо почна да се чува на празен ход почукването на някой от повдигачите като искам да доуточна, че когато колата е в обороти различни от тези на празен ход то не се чува и засега нямам никакви проблеми относно работата на двигателя вървеж и разход, но все пак какви рискове крие карането с повреден повдигач и какво да направя в този момент защото засега нямам възможност да извадя 300-400лв за ремонт на двигателя.
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    #2
    Някакви прочистващи добавки и по-финно и качествено масълце могат да прочистят системата, но е много относително дали ще има ефект. С какво масло караш в момента?
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Ами в момента а и до сега карам само със селения голд и редовно го сменям на около 9000-10000км понеже карам предимно на газ
      Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

      Коментар


        #4
        Пробвай с Приста и виж какво ще се случи. Аз лично Селения в колата си не бих сложил.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          кола

          покарай е на бензин сложи по хубав
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            покарай е на бензин сложи по хубав
            Еми да ще те послушам колега и ще заредя до горе А98 и ще го издумкам целият да видя какво ще стане, а и без това след около 1500км трябва да сменям маслото и филтрите та такаче ще налея и някакво друго да видим какъв ще е резултата.
            Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

            Коментар


              #7
              кола

              Газ като заредя от Шел и няма проблеми не чука и карам поне 15 км повече .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Решението на проблема с блокирал повдигач за съжаление е само едно - смяна. И най-добре да се сменят всичките, защото в противен случай остава риска със съвесем скорошна смяна на следващия блокирал повдигач.
                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                Коментар


                  #9
                  Ама това само на газ ли го прави ? И как така, акто смениш газта се променя? Ако е така -значи има проблем с аванса ...И, наиситна , по-добре недей слага добавки, а просто смени маслото с по-тънко,и по-качествено. Макар, че шаносвете са малки...
                  FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    покарай е на бензин сложи по хубав
                    Колега имаш ли некво логично обяснение, как карането на бензин или на газ оказва влияние върху състоянието на повдигачите? :D На мен ще ми е мноо интересно да ми го обясниш ако може, ква точно взаимовръзка има?

                    Коментар


                      #11
                      YAROSHKH написа:
                      Ама това само на газ ли го прави ? И как така, акто смениш газта се променя? Ако е така -значи има проблем с аванса ...И, наиситна , по-добре недей слага добавки, а просто смени маслото с по-тънко,и по-качествено. Макар, че шаносвете са малки...
                      Ако има проблем с аванса и тропа от него на празен ход, не е ли логично, че ще тропа още повече под товар (а пък собственика на колата каза, че над обороти на ПХ няма тропане), щот тогава примерно аванса е по-голям с едни 15+ градуса да кажем? :D При тропащи повдигачи по-скоро има шанс да утихнат с някое по-гъсто и качествено синтетично масло, отколкото с тънко (с масло с по-нисък вискозитет е решение само ако има изтропване при студено палене, мма не е ясно тогаз кат загрее маслото дали нема се разтропа отново :D )

                      Коментар


                        #12
                        Спопред мен, колегата трябва да се убдеи напълно, че "диагнозата" е повдигач, преди да налива пари. Аз имах блокирал повдигач на старата брава и се чуваше съвсем ясно, но не само на празен ход. Чуваше се и при по-високи обороти, просто беше с по-висока честота на цъкането и донякъде се заглушаваше от шума на мотора.
                        Fiat Marea 1.8 16V ELX

                        Коментар


                          #13
                          tedynaidenov написа:
                          Спопред мен, колегата трябва да се убдеи напълно, че "диагнозата" е повдигач, преди да налива пари. Аз имах блокирал повдигач на старата брава и се чуваше съвсем ясно, но не само на празен ход. Чуваше се и при по-високи обороти, просто беше с по-висока честота на цъкането и донякъде се заглушаваше от шума на мотора.
                          Здравейте отново, ами не съм специлалист, но залагам на 90%, че това което чувам като цъкане на празен ход е някои повдигач, а това което казваш за заглушаването на цъкането може и да е така просто да не се чува толкова отчетливо защото аз на затворен преден капак не мога да чуя че има блокирал повдигач просто чука много тихо и трябва да отвориш капака и да слушаш внимателно. Засега винаги съм сипвал Selenia Gold която мисля че беше 10W40 освен сега да сложа 20W40 или 15W40 и да видя как ще се отрази това на колата.Искам и да ви попитам и трябва ли да се сменя разпределителният вал след като имам проблем с повдигачите защото един майстор от квартала като му казах, че ми чука повдигач и той вика момче трябва освен повдигачите и вала да си смениш и той ти е заминал?
                          Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

                          Коментар


                            #14
                            Вала се сменя единствено след замерване, ако има халабини тогава. Повдигачите до колкото знам могат да се свалят да се изпразнят, почистят и раздвижат, но нека да кажат хора които са правили процедурата дали е било ефикасно.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Harzulov написа:
                              Здравейте отново, ами не съм специлалист, но залагам на 90%, че това което чувам като цъкане на празен ход е някои повдигач, а това което казваш за заглушаването на цъкането може и да е така просто да не се чува толкова отчетливо защото аз на затворен преден капак не мога да чуя че има блокирал повдигач просто чука много тихо и трябва да отвориш капака и да слушаш внимателно. Засега винаги съм сипвал Selenia Gold която мисля че беше 10W40 освен сега да сложа 20W40 или 15W40 и да видя как ще се отрази това на колата.Искам и да ви попитам и трябва ли да се сменя разпределителният вал след като имам проблем с повдигачите защото един майстор от квартала като му казах, че ми чука повдигач и той вика момче трябва освен повдигачите и вала да си смениш и той ти е заминал?
                              Най-добре си смени маслото с някое по-свестно първо До колкото разбрах маслото ти е на 8500+км. и предполагам, че проблема с тропането на повдигачи ти се появява не когато запалиш колата студена и я караш, мми чак след като си я покарал доста в жегите и я оставиш да работи на празен ход?Такива масла 20В40 принципно, мисля че няма (има 20В50, мма тва е доста гъсто масло и не е особено подходящо в предвид идващите сезони :D ), а 15В40 в 99% от марките си е проста минералка и не е добър избор за колата ти Тва дет ти е казал майстора за задължителната смяна на вала, най-вероятно нема ти се наложи да го правиш, но ако разглабяш да сменяш повдигачи ще се види дали е необходимо и кво му е състоянието. Аз знам, че таз процедура разглабяне и чистене и т.н. както и проверка на повдигачите общо взето не върши работа и най-добре е смяна на всичките с нови (за съжаление си е и скъпичко малко ).

                              Коментар

                              Working...
                              X