Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съединител на пунто 2мк

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    съединител на пунто 2мк

    Колеги , до колкото успях да видя съединителя е с две помпи(1,2 60к.с. 2001г),но не мога да разбера от къде се обезвъздушават.Проблемът е че педалът понякога при натискане остава долу,не често,ако проблема е в помпите как да разбера в коя.Иначе колата си превключва нормално.

    #2
    Колега това е от помпата горната и при мен го има този момент само като е топло .Мушни се отдолу и огледа помпата
    Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

    Коментар


      #3
      Пробката за обезвъздушаване е отгоре на изпълнителния цилиндър на съединителя.
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        съединител на пунто 2мк

        Наистина това задържане го прави когато колата е топла и то от лятото.Предполагам , че горна помпа казваш на тази при вилката.Как се лекува тази болест , едно време на соц. колите сменяха гумички на помпите а тук ?

        Коментар


          #5
          намери ли някакво решение на проблема
          Фиат Пунто 2000 г 1,2

          Коментар


            #6
            bboyd написа:
            Колега това е от помпата горната и при мен го има този момент само като е топло .Мушни се отдолу и огледа помпата
            и какво трябва да се види... че сега е студено и не задържа,но като наближи лятото трябва да си оправя задържането на педала...
            Фиат Пунто 2000 г 1,2

            Коментар


              #7
              колега няма смисъл да пускаш еднакви (почти) постове в две почти единтични темипроблемат е от помпите и аз го имах този проблем и мисля че го излекувах при свалянето на скоростите аз си поиграх с помпата при скоростите пръсках я тук так с ВД и масло сега си скърца ама не ми е оставал така от много отдавна нз дали съм го оправил или си внушавам
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                todorshalev написа:
                колега няма смисъл да пускаш еднакви (почти) постове в две почти единтични темипроблемат е от помпите и аз го имах този проблем и мисля че го излекувах при свалянето на скоростите аз си поиграх с помпата при скоростите пръсках я тук так с ВД и масло сега си скърца ама не ми е оставал така от много отдавна нз дали съм го оправил или си внушавам
                Сега е ок, ама като се сетя какво беше през августовските жеги... Пръсках с ВД и със спрея дето си смазвам веригата на мотора... но не постигнах голям ефект. Факт е ,че сега си работи перфектно...
                Фиат Пунто 2000 г 1,2

                Коментар


                  #9
                  stavrev написа:
                  todorshalev написа:
                  колега няма смисъл да пускаш еднакви (почти) постове в две почти единтични темипроблемат е от помпите и аз го имах този проблем и мисля че го излекувах при свалянето на скоростите аз си поиграх с помпата при скоростите пръсках я тук так с ВД и масло сега си скърца ама не ми е оставал така от много отдавна нз дали съм го оправил или си внушавам
                  Сега е ок, ама като се сетя какво беше през августовските жеги... Пръсках с ВД и със спрея дето си смазвам веригата на мотора... но не постигнах голям ефект. Факт е ,че сега си работи перфектно...
                  явно жегата е проблама
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар

                  Working...
                  X