Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съединителя на темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    съединителя на темпра

    здравейте, скоро смених съединителя комплект-лагер, феродов и огледален диск. обаче проблема е, че хваща много нагоре, в последния 1 см на хода на педала. пробвах да го регулирам от жилото, но оттам се променя само дължината на хода на педала, независимо колко е голям хода му /или малък/ пак си зацепва 1 см преди края на хода на педала. някой да има идея какъв може да е проблема, откъде се регулира самото зацепване да е малко по-долу?Пратих останалата част от темата в коша,където и е мястото...vesko.t
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    ок нямам против. вчера минах през специалиста дето ми смени съединителя. опитва се да ме агитира, че на всички италианки там им бил хващал съединителя, все горе. моля колегите с темпра типо да споделят къде горе-долу им зацепва техния, след средата на хода на педала, съвсем на тенекията долу???
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      ок нямам против. вчера минах през специалиста дето ми смени сеъдинителя. опитва се да ме агитира, че на всички италианки там им бил хващал съединителя, все горе. моля колегите с темпра типо да споделят къде горе-долу им зацепва техния, след средата на хода на педала, съвсем на тенекията долу???
      На мен е горе.Гледай просто като тръгваш да не ти буксува при по рязко пускане на педала,а да ти дръпне рязко.
      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

      Коментар


        #4
        колега, има нещо нередно - на мен си ми отделя в долната половина на на хода на педала - демек абсолютно нормално !!!
        Peugeot 406, 2000 HDi 90
        ex. Peugeot 106 1,5 D
        ex. Ritmo 70 138B2.000
        ex. Tempra 2.0 159A6.046
        Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

        Коментар


          #5
          на мен ми отделя малко над средата
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            stef написа:
            на мен ми отделя малко над средата
            И аз съм така
            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
            Совалката средно на LPG
            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              ок нямам против. вчера минах през специалиста дето ми смени сеъдинителя. опитва се да ме агитира, че на всички италианки там им бил хващал съединителя, все горе. моля колегите с темпра типо да споделят къде горе-долу им зацепва техния, след средата на хода на педала, съвсем на тенекията долу???
              малко над тенекията и много под средата.
              UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

              Коментар


                #8
                аз смятам, че в най-лошия случай някъде около средата трябва да хваща, освен ако не е конструктивен дефект. като гледам и на други колеги с темпра е така. добре де каква може да е причината. сменено е всичко комплект?
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Не е нормално горе да хваща, а това твърдение че на всички там хващало е просто майсторска простотия.

                  Коментар


                    #10
                    Като сподели този момен ,ходих и отвих малко гайките на жилото и сега ми включва по-долу съединитела.
                    Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                    Коментар


                      #11
                      а самия ход на педала промени ли се- визирам самата дължина на хода на съединителя дали се промени, или само мястото на зацепването се промени
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        а самия ход на педала промени ли се- визирам самата дължина на хода на съединителя дали се промени, или само мястото на зацепването се промени
                        Ми изглежда да.Но аз много не отвих все пак.
                        Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                        Коментар


                          #13
                          ще дадеш да пробвам на следващата среща и ще рабера
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            kолега, съединителя трябва да отделя долу или поне под средата, на моята темпра същи и смених комплект всичко, и всичко от там е до регулировка, все пак и на мен ми отделя малко под средата, ама не е баж до ламарината, както е бил на другите ми коли., така че внимателно с регулиравката и споко все пак всичко е ново
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар


                              #15
                              смятам вее имам идея какъв е проблема със съединителя ми. че хваща много горе майната му. не може да се регулира по долу да е, но и това не ме притеснява ако не приплъзва. ама на високи обороти над 4000 си приплъзва и то много сериозно. вече 2 седмици се занимавам с този ********** съединител и мисля имам идея от какво е. преди няколко дена реших да проверя маслото в скоростната кутия. долях литър и искаше още малко, мисля още 200 тина грама, които обаче не долях. както и да е като бръкна в пробката стигам маслото с пръст. около сантим под нивото на пробката е. обаче на мен си ми прави една локвичка от масло под колата, особенно ако е на равно. ако е на някакъв страничен наклон не прави и така и не мога д арабера откъде идва това масло. стича по предпазителя /не съм сигурен че така се казва/ на маховика, който е между скоростната кутия и двигателя. бърша гледам ама все не мога да рабера. огледах и съединителя. целия феродов диск е поомазан с масло. не тече отгоре да му капе със сигурност /има дупка за охлаждане/ щото му сложих един парцал и карах няколко дена с него. и по ръба на тази охлаждаща дупка се появяват капки /изглежда от центробежната сила съединителя изхвърля масло/. таа дано някой е разбрал какво обяснявам, но съм почти 100% че някак си маслото от скоростната кутия минава при съединителя и затова ми приплъзва, пък и капе точно под него. не на последно място нивото на маслото в скор. кутия беше ниско. знае ли някой, има ли начин маслото от скор. кутия да мине при съединителя, какво ги дели?
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X