здравейте, скоро смених съединителя комплект-лагер, феродов и огледален диск. обаче проблема е, че хваща много нагоре, в последния 1 см на хода на педала. пробвах да го регулирам от жилото, но оттам се променя само дължината на хода на педала, независимо колко е голям хода му /или малък/ пак си зацепва 1 см преди края на хода на педала. някой да има идея какъв може да е проблема, откъде се регулира самото зацепване да е малко по-долу?Пратих останалата част от темата в коша,където и е мястото...vesko.t
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съединителя на темпра
Collapse
X
-
ок нямам против. вчера минах през специалиста дето ми смени съединителя. опитва се да ме агитира, че на всички италианки там им бил хващал съединителя, все горе. моля колегите с темпра типо да споделят къде горе-долу им зацепва техния, след средата на хода на педала, съвсем на тенекията долу???Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
pakumba написа:ок нямам против. вчера минах през специалиста дето ми смени сеъдинителя. опитва се да ме агитира, че на всички италианки там им бил хващал съединителя, все горе. моля колегите с темпра типо да споделят къде горе-долу им зацепва техния, след средата на хода на педала, съвсем на тенекията долу???Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
колега, има нещо нередно - на мен си ми отделя в долната половина на на хода на педала - демек абсолютно нормално !!!Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
pakumba написа:ок нямам против. вчера минах през специалиста дето ми смени сеъдинителя. опитва се да ме агитира, че на всички италианки там им бил хващал съединителя, все горе. моля колегите с темпра типо да споделят къде горе-долу им зацепва техния, след средата на хода на педала, съвсем на тенекията долу???
Коментар
-
аз смятам, че в най-лошия случай някъде около средата трябва да хваща, освен ако не е конструктивен дефект. като гледам и на други колеги с темпра е така. добре де каква може да е причината. сменено е всичко комплект?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
kолега, съединителя трябва да отделя долу или поне под средата, на моята темпра същи и смених комплект всичко, и всичко от там е до регулировка, все пак и на мен ми отделя малко под средата, ама не е баж до ламарината, както е бил на другите ми коли., така че внимателно с регулиравката и споко все пак всичко е новоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
смятам вее имам идея какъв е проблема със съединителя ми. че хваща много горе майната му. не може да се регулира по долу да е, но и това не ме притеснява ако не приплъзва. ама на високи обороти над 4000 си приплъзва и то много сериозно. вече 2 седмици се занимавам с този ********** съединител и мисля имам идея от какво е. преди няколко дена реших да проверя маслото в скоростната кутия. долях литър и искаше още малко, мисля още 200 тина грама, които обаче не долях. както и да е като бръкна в пробката стигам маслото с пръст. около сантим под нивото на пробката е. обаче на мен си ми прави една локвичка от масло под колата, особенно ако е на равно. ако е на някакъв страничен наклон не прави и така и не мога д арабера откъде идва това масло. стича по предпазителя /не съм сигурен че така се казва/ на маховика, който е между скоростната кутия и двигателя. бърша гледам ама все не мога да рабера. огледах и съединителя. целия феродов диск е поомазан с масло. не тече отгоре да му капе със сигурност /има дупка за охлаждане/ щото му сложих един парцал и карах няколко дена с него. и по ръба на тази охлаждаща дупка се появяват капки /изглежда от центробежната сила съединителя изхвърля масло/. таа дано някой е разбрал какво обяснявам, но съм почти 100% че някак си маслото от скоростната кутия минава при съединителя и затова ми приплъзва, пък и капе точно под него. не на последно място нивото на маслото в скор. кутия беше ниско. знае ли някой, има ли начин маслото от скор. кутия да мине при съединителя, какво ги дели?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар