pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съединителя на темпра
Collapse
X
-
jamie написа:Хайде без рекламация а ?Човека му е сменял съединител, не му е правил диагностика и ремонт на скоростна кутия все пак. ПП: Не е зле да се следи и маслото на мотора - оттам също може да омазва съединителя (пак през семеринг).TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Ами stef, ако при мен дойде някой и ми даде да кажем 60-80 лв за труд да му сменя съединителя - аз не бих си дал труда и да му диагностицирам половината кола. Затова има практика да се ходи на едно място за тия неща - тогава наистина става както ти предлагаш - общ оглед, отстраняване на повече проблеми накуп (но и по-дебели сметки накуп). Майстора не е длъжен да му огледа течовете, човека е свършил това за което му плащат.
Коментар
-
честно казано първоначалния ми проблем беше, че отделя много високо. по-скоро не проблем, а притреснение за след 10 000 км какво би му се случило на този съединител. обаче в първата седмица след смяната на съединителя независимо че отделя много горе не приплъзваше. след това се появи този теч /локвичката, а и мирише/. така че колкото и да не ми се иска не мога да виня майстора/той не че ставаше ама ..../. я по-добре обяснете този семеринг къде се намира, т.е. 2 семеринга- този откъм скоростната кутия и този откъм двигателя? за двигателя е трудно да преценя дали спада нивото, количеството което изтича е минимално и не знам колко ще мога да разбера по щеката. докато липсата на масло в скоростната кутия ме навежда на мисълта да е оттам, а откакто долях не съм имал възможност да проверя как е там. все пак тя събира само 2 литра и по би й се отразилоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
jamie написа:Ами stef, ако при мен дойде някой и ми даде да кажем 60-80 лв за труд да му сменя съединителя - аз не бих си дал труда и да му диагностицирам половината кола. Затова има практика да се ходи на едно място за тия неща - тогава наистина става както ти предлагаш - общ оглед, отстраняване на повече проблеми накуп (но и по-дебели сметки накуп). Майстора не е длъжен да му огледа течовете, човека е свършил това за което му плащат.
Коментар
-
pakumba написа:честно казано първоначалния ми проблем беше, че отделя много високо. по-скоро не проблем, а притреснение за след 10 000 км какво би му се случило на този съединител. обаче в първата седмица след смяната на съединителя независимо че отделя много горе не приплъзваше. след това се появи този теч /локвичката, а и мирише/. така че колкото и да не ми се иска не мога да виня майстора/той не че ставаше ама ..../. я по-добре обяснете този семеринг къде се намира, т.е. 2 семеринга- този откъм скоростната кутия и този откъм двигателя? за двигателя е трудно да преценя дали спада нивото, количеството което изтича е минимално и не знам колко ще мога да разбера по щеката. докато липсата на масло в скоростната кутия ме навежда на мисълта да е оттам, а откакто долях не съм имал възможност да проверя как е там. все пак тя събира само 2 литра и по би й се отразилоTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
За Типо веднага ти казвам какво е :Първо за съединителя - на мен с нов феродов и лагер (не съм сменял огледален) ми зацепва доста долу а педала седи на нивото на спирачката като височина.Преди да го сменя зацепваше най-горе и превърташе....За скоростите - дели ги един семерниг,който може да ти е заминал.Забележи следното - дали тече между въпросния предпазител и скоростите иили се стича по самата ламарина.Ако се стича говорим за семеринг на двигателя и съответно свигателно масло.Ако тече между ламарината и корпуса на скоростите става дума за семеринг на скоростите.Ако ти омаслява съединителя е нормално да приплъзва ама не и да зацепва много горе макар че ако се замисля той може да зацепва нормално някъде по средата ама заради маслото да не може да тръгне....Пипни маслото дали е гъсто или е рядко.Ако е редичко е двигателно.Това на скоростите предполагам го знаеш че е по-гъсто такова едно.Иначе това че е намаляло да не те плаши - и на мен така ми намаля и после задържа едно ниво (явно напълни някоя вдлъбнатинка някъде из скоростите).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
БРАТО СМЕНЯЙ ТОЗИ СЕМЕРИНГ НА СКОРОСТИТЕ ПРЕДИ ДА ТИ Е СВЪРШИЛ СЪЕДИНИТЕЛЯ, МАКАР ЧЕ ТО АКО Е ДОСТА МАЗНО ФЕРОДОТО ЩЕ ТРЯБВА ПАК ДА ГО СМЕНИШ, НЕ ЗНАМ ДАЛИ СТАВА ДА СЕ ИЗМИЕ С КЕРОСИН ИЛИ НЕЩО ТАКОВА. И все пак нахокай онзи от сервиза, все пак то си се вижда ако има теч, и ако се е виждало тогава и не ти е казал си направи устата за рекламация, освен това ако е текло преди - стария ти диск би трябвало да е мазен също, а може и той да е повредил семеринга докато ти е слагал кутията, някак много изведнъж се разтече семеринга, след смяната. Освен това ако маслото мирише на чесън значи е от скоростите.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
pakumba написа:обаче в първата седмица след смяната на съединителя независимо че отделя много горе не приплъзваше. след това се появи този теч /локвичката, а и мирише/. така че колкото и да не ми се иска не мога да виня майстора/той не че ставаше ама ..../.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
ами вече съм на 100% сигурен за всичките проблеми. значи съедините принципно въобще не си променя мястото на зацяпване колкото и да мърдам жилото. може да направя педала да има ход наполовина на спирачката, пак ще ис зацепи в последните 2 санта. може да го направя наравно със спирачката пак в последните 3 санта ще зацепва. както каза ZFA159 ще да е. маслото е трансмисионно, понеже то си тече както трябва пък вече 1 месец двигателното не е мръднало. хич и не искам да се занимавам с рекламации, кво ще му я дам и ще преебе друго, не мерси достатъчно бели направи. вече в софия аз колата си на сервиз няма да дам, в провинцията с 50% надолу от цената и с толкова % нагоре в качеството. все още не съм го оправил, но пък маслото в скоростите изглежда свърши и сега ми е доста по-малко омаслен съединителя та така внимавайте с тези пе...... аз си мислих да ходя да го бия не знам кво ама се отказахLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
е чак пък бой, ама като се замислиш....доста пари пак ще трябва да се вложат сваляне на скорости, смяна семеринги, може би нов съединител....и не се знае какво още, , но за съжаление е така във България все още няма много добри маистори и специалисти, щото има голяма разлика майстора да е инжинер по двигатели и просто некъф самоук майстор пишман..... затова по принцип си мисля че е добре да се ходи в големи фирмени сервизи кудето по-принцип могат да си позволят да наемат качествени кадри. Аз бях монтьор в ТОЙОТА Варна, и там имаше двама майстори дето бяха специалисти и знеха доста неща на високо ниво, и единия беше баща ми :D другия беше един негов колега от университета където са завършили ДВГ. А без истински познания по колите и техните части....извинявайте. Аз лично ако мога икога няма да си оставя колата при някой тъпак със една количка инструменти дето даже и не знае за какво служат половината специализиран инструмент, освен това си има литература и един куп неща които според "някой майстори" са "ти не гледай какво пише, аз така ша я направя че няма да я познеш"....Аман -Аман на далеч от такива псевдо майстори, трябва да ги съдят за материални щети ебаси Един клиент на нашата школа има Фиат Брава, и напараво не повярвах като ми разправя как един майстор му отворил мотора, щото нещо прекъсвал...... и след като го форсирал близо половин час не се оправило...............еми хвани един такъв и го застреляй, и после след 1000 км, пак го отворил щото не била дозатегната главата и издухал гарнитура.... и познайте дали не е плащал всеки път Еми така ще е....СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар