Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съединителя на темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    смятам вее имам идея какъв е проблема със съединителя ми. че хваща много горе майната му. не може да се регулира по долу да е, но и това не ме притеснява ако не приплъзва. ама на високи обороти над 4000 си приплъзва и то много сериозно. вече 2 седмици се занимавам с този ********** съединител и мисля имам идея от какво е. преди няколко дена реших да проверя маслото в скоростната кутия. долях литър и искаше още малко, мисля още 200 тина грама, които обаче не долях. както и да е като бръкна в пробката стигам маслото с пръст. около сантим под нивото на пробката е. обаче на мен си ми прави една локвичка от масло под колата, особенно ако е на равно. ако е на някакъв страничен наклон не прави и така и не мога д арабера откъде идва това масло. стича по предпазителя /не съм сигурен че така се казва/ на маховика, който е между скоростната кутия и двигателя. бърша гледам ама все не мога да рабера. огледах и съединителя. целия феродов диск е поомазан с масло. не тече отгоре да му капе със сигурност /има дупка за охлаждане/ щото му сложих един парцал и карах няколко дена с него. и по ръба на тази охлаждаща дупка се появяват капки /изглежда от центробежната сила съединителя изхвърля масло/. таа дано някой е разбрал какво обяснявам, но съм почти 100% че някак си маслото от скоростната кутия минава при съединителя и затова ми приплъзва, пък и капе точно под него. не на последно място нивото на маслото в скор. кутия беше ниско. знае ли някой, има ли начин маслото от скор. кутия да мине при съединителя, какво ги дели?
    ами дели ги един семеринг но майстора когато ти е сменял съединителя е трябвало да го погледне на какъв хал е и да го смени ако има нужда, ако не го е направил според мен е кофти пич нещо за рекламацийка може да му споменеш
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #17
      Хайде без рекламация а ?Човека му е сменял съединител, не му е правил диагностика и ремонт на скоростна кутия все пак. ПП: Не е зле да се следи и маслото на мотора - оттам също може да омазва съединителя (пак през семеринг).

      Коментар


        #18
        jamie написа:
        Хайде без рекламация а ?Човека му е сменял съединител, не му е правил диагностика и ремонт на скоростна кутия все пак. ПП: Не е зле да се следи и маслото на мотора - оттам също може да омазва съединителя (пак през семеринг).
        верно че не му е правил ремонт на скоростите ама според мен майстора е длъжен да огледа и това, все пак ако е било омаслено и го е качил така/за да може после пак при него да отиде/ какво ще кажеш правилно ли е ? на теб ако ти е правен такъв ремонт и вместо 10лв за семеринг тогава ,ти опънат още 60-70лв сега, няма да си очарован от сервиза предполагам ,това го казвам защото на колегата проблема му е още от смяната на съеденителя, а не ден два след това, а иначе според мен е от скоростите ,защото му намалява маслото в скоростите а не във ДВГ
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #19
          Ами stef, ако при мен дойде някой и ми даде да кажем 60-80 лв за труд да му сменя съединителя - аз не бих си дал труда и да му диагностицирам половината кола. Затова има практика да се ходи на едно място за тия неща - тогава наистина става както ти предлагаш - общ оглед, отстраняване на повече проблеми накуп (но и по-дебели сметки накуп). Майстора не е длъжен да му огледа течовете, човека е свършил това за което му плащат.

          Коментар


            #20
            Отделя ми малко над средата.

            Коментар


              #21
              честно казано първоначалния ми проблем беше, че отделя много високо. по-скоро не проблем, а притреснение за след 10 000 км какво би му се случило на този съединител. обаче в първата седмица след смяната на съединителя независимо че отделя много горе не приплъзваше. след това се появи този теч /локвичката, а и мирише/. така че колкото и да не ми се иска не мога да виня майстора/той не че ставаше ама ..../. я по-добре обяснете този семеринг къде се намира, т.е. 2 семеринга- този откъм скоростната кутия и този откъм двигателя? за двигателя е трудно да преценя дали спада нивото, количеството което изтича е минимално и не знам колко ще мога да разбера по щеката. докато липсата на масло в скоростната кутия ме навежда на мисълта да е оттам, а откакто долях не съм имал възможност да проверя как е там. все пак тя събира само 2 литра и по би й се отразило
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                jamie написа:
                Ами stef, ако при мен дойде някой и ми даде да кажем 60-80 лв за труд да му сменя съединителя - аз не бих си дал труда и да му диагностицирам половината кола. Затова има практика да се ходи на едно място за тия неща - тогава наистина става както ти предлагаш - общ оглед, отстраняване на повече проблеми накуп (но и по-дебели сметки накуп). Майстора не е длъжен да му огледа течовете, човека е свършил това за което му плащат.
                Затова такива като теб-"играчи", рано или късно си губят клиентите. Трябва да си пълен лаик да не видиш, че текат скоростите и ако човек не разбира ще си плати двойно след 1-2 месеца. Тогава по-добре клиента ти да беше отишъл в по-скъп и реномиран сервиз, вместо при теб-за по "евтино" .

                Коментар


                  #23
                  maх-2, по-кротко ако обичаш.Никой не работи без пари - и аз защитавам тезата че е по-добре човек да си избере сервиз и да си закара колата на цялостно обслужване там (т.е. мнението ми съвпада с твоето).

                  Коментар


                    #24
                    pakumba написа:
                    честно казано първоначалния ми проблем беше, че отделя много високо. по-скоро не проблем, а притреснение за след 10 000 км какво би му се случило на този съединител. обаче в първата седмица след смяната на съединителя независимо че отделя много горе не приплъзваше. след това се появи този теч /локвичката, а и мирише/. така че колкото и да не ми се иска не мога да виня майстора/той не че ставаше ама ..../. я по-добре обяснете този семеринг къде се намира, т.е. 2 семеринга- този откъм скоростната кутия и този откъм двигателя? за двигателя е трудно да преценя дали спада нивото, количеството което изтича е минимално и не знам колко ще мога да разбера по щеката. докато липсата на масло в скоростната кутия ме навежда на мисълта да е оттам, а откакто долях не съм имал възможност да проверя как е там. все пак тя събира само 2 литра и по би й се отразило
                    ами като се свалят скоростите се достига и да двата семеринга и тогаве ще се установи от кой е точно така че без сваляне няма да се размине за съжеление
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      еми ясно благодаря на всички за идеите. явно вече ще ходя в ямбол
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        За Типо веднага ти казвам какво е :Първо за съединителя - на мен с нов феродов и лагер (не съм сменял огледален) ми зацепва доста долу а педала седи на нивото на спирачката като височина.Преди да го сменя зацепваше най-горе и превърташе....За скоростите - дели ги един семерниг,който може да ти е заминал.Забележи следното - дали тече между въпросния предпазител и скоростите иили се стича по самата ламарина.Ако се стича говорим за семеринг на двигателя и съответно свигателно масло.Ако тече между ламарината и корпуса на скоростите става дума за семеринг на скоростите.Ако ти омаслява съединителя е нормално да приплъзва ама не и да зацепва много горе макар че ако се замисля той може да зацепва нормално някъде по средата ама заради маслото да не може да тръгне....Пипни маслото дали е гъсто или е рядко.Ако е редичко е двигателно.Това на скоростите предполагам го знаеш че е по-гъсто такова едно.Иначе това че е намаляло да не те плаши - и на мен така ми намаля и после задържа едно ниво (явно напълни някоя вдлъбнатинка някъде из скоростите).
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #27
                          БРАТО СМЕНЯЙ ТОЗИ СЕМЕРИНГ НА СКОРОСТИТЕ ПРЕДИ ДА ТИ Е СВЪРШИЛ СЪЕДИНИТЕЛЯ, МАКАР ЧЕ ТО АКО Е ДОСТА МАЗНО ФЕРОДОТО ЩЕ ТРЯБВА ПАК ДА ГО СМЕНИШ, НЕ ЗНАМ ДАЛИ СТАВА ДА СЕ ИЗМИЕ С КЕРОСИН ИЛИ НЕЩО ТАКОВА. И все пак нахокай онзи от сервиза, все пак то си се вижда ако има теч, и ако се е виждало тогава и не ти е казал си направи устата за рекламация, освен това ако е текло преди - стария ти диск би трябвало да е мазен също, а може и той да е повредил семеринга докато ти е слагал кутията, някак много изведнъж се разтече семеринга, след смяната. Освен това ако маслото мирише на чесън значи е от скоростите.
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #28
                            pakumba написа:
                            обаче в първата седмица след смяната на съединителя независимо че отделя много горе не приплъзваше. след това се появи този теч /локвичката, а и мирише/. така че колкото и да не ми се иска не мога да виня майстора/той не че ставаше ама ..../.
                            По тези думи и аз си мисля че не е виновен майстора за теча на масло.Едвали ако е повредил семеринга ще текне чак след седмица.Освен това и много хора си мислят че като някой им каже трябва да смениш това и това и това че искат да ги обуят и да им вземат пари за работи които не са за смяна или можели да карат още.Ако наистина мирише на чесън от скоростите е и е добре по принцип да се спре този теч щото с омазнен съединител е кофти.А това че отделя горе наистина не е от теча.П.С. А като си охлабиш жилото викаш няма никва промяна а?
                            125s/1600ccm/100ps

                            Коментар


                              #29
                              ами вече съм на 100% сигурен за всичките проблеми. значи съедините принципно въобще не си променя мястото на зацяпване колкото и да мърдам жилото. може да направя педала да има ход наполовина на спирачката, пак ще ис зацепи в последните 2 санта. може да го направя наравно със спирачката пак в последните 3 санта ще зацепва. както каза ZFA159 ще да е. маслото е трансмисионно, понеже то си тече както трябва пък вече 1 месец двигателното не е мръднало. хич и не искам да се занимавам с рекламации, кво ще му я дам и ще преебе друго, не мерси достатъчно бели направи. вече в софия аз колата си на сервиз няма да дам, в провинцията с 50% надолу от цената и с толкова % нагоре в качеството. все още не съм го оправил, но пък маслото в скоростите изглежда свърши и сега ми е доста по-малко омаслен съединителя та така внимавайте с тези пе...... аз си мислих да ходя да го бия не знам кво ама се отказах
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                е чак пък бой, ама като се замислиш....доста пари пак ще трябва да се вложат сваляне на скорости, смяна семеринги, може би нов съединител....и не се знае какво още, , но за съжаление е така във България все още няма много добри маистори и специалисти, щото има голяма разлика майстора да е инжинер по двигатели и просто некъф самоук майстор пишман..... затова по принцип си мисля че е добре да се ходи в големи фирмени сервизи кудето по-принцип могат да си позволят да наемат качествени кадри. Аз бях монтьор в ТОЙОТА Варна, и там имаше двама майстори дето бяха специалисти и знеха доста неща на високо ниво, и единия беше баща ми :D другия беше един негов колега от университета където са завършили ДВГ. А без истински познания по колите и техните части....извинявайте. Аз лично ако мога икога няма да си оставя колата при някой тъпак със една количка инструменти дето даже и не знае за какво служат половината специализиран инструмент, освен това си има литература и един куп неща които според "някой майстори" са "ти не гледай какво пише, аз така ша я направя че няма да я познеш"....Аман -Аман на далеч от такива псевдо майстори, трябва да ги съдят за материални щети ебаси Един клиент на нашата школа има Фиат Брава, и напараво не повярвах като ми разправя как един майстор му отворил мотора, щото нещо прекъсвал...... и след като го форсирал близо половин час не се оправило...............еми хвани един такъв и го застреляй, и после след 1000 км, пак го отворил щото не била дозатегната главата и издухал гарнитура.... и познайте дали не е плащал всеки път Еми така ще е....
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X