Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос : регулиране на съединител Fiat Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    lov написа:
    Направо не ми се говори на тема жила защото ми писна от ментета които не карат повече от 2-3 месеца......Направих си изцяло ново жило като ползвах само бронята...
    И аз така след шестото късане
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    Коментар


      #17
      Ха така,Значи да се запася с едно резервно в такъв случай. Това което имах уж беше "читаво" но ............ Интересно ми е каква е техниката на изработка в домашни условия в такъв случай.Дали е възможно да поясните или си е направо голяма "играчка"?
      Skoda AMfabia 1.2 12v
      exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

      Коментар


        #18
        Е не чак толкова домашни но един стругар че ти свърши работа за 10 минути като ти направи нова шпилка и нова контра. Може да се ползва и старата шпилка като се махне запресовката от старото и се разпробие по навътре отвора.Реже се точно до последната запресовка и понеже отвора е по дълбок със същия диаметър свредло разпробиваш да стане около 2см. Така стария отвор ти води и няма да се отклониш от съосието. После доразпробиваш на размера на сърцевината която си намерил. Това накъсяване на шпилката се помпенсира с увеличаане малко на самата сърцевина. При изтеглено до упор на всички елементи от страната на шпилката. От върха на пластмасовия детаил дето се нанизва гуменото гофрирано маншонче до края на шпилката или по точно дето стърчи извън заедно с нея трябва да бъде 30см. За другата страна където е на педала трябва да се изработи нещо подобно на това което е оригинално но при добро желания и малко старание едно парченце арматура с Ф10 мм и дъжина пак толкова можее да се разпробие. Надяваш нещата и с тъп секач запресоваш. Ако никога не си виждал как се прави и става най добре тичаш при енергаджиите и молиш да ти го стиснат с кербовачна преса. От дежурните екипи няма кола без такъв инструмент вътре. Всъщност и фабрично така се и запресова. Понеже бях изхвърлил оригиналната шпилка и правих нова няма да познаеш че е правено. Единствената разлика от оригиналната е че при мен се получи пак малко по къса че не намерих материал за нея и сърцевината ми е без пластмасата по нея и е с Ф 2,5мм. Такива сърцевини се продават по принцип където продават лагери и семеринги. Номера става и със стоманено въженце но поради по голямото усукване на нишките малко по тегаво се движи По тънки са самите нишки и като се протрие една бързо свършва. При мен при първия опит с някакво измислено въженце изкара почти 2 години. Така че пак е по добро от ментаците. Понеже имам под ръка необходимите инструменти цялата процедура ми отне около час за двете жила с направата на струг на изцяло нови елементи и запресоването не повече от час. Ако бях запазил старите шпилки сигуно и по бързо щях да се оправя.
        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


        http://vbox7.com/play:124bedab

        Коментар


          #19
          Благодаря ти за отговора,Вярно никога несъм правил нещо такова, но един приятел има опит в това и ще го направи със сигурност.Ще използваме твоето обяснение и неговия опит
          Skoda AMfabia 1.2 12v
          exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

          Коментар


            #20
            и тук
            Fiat Marea Weekend
            HLX 1,9 TD 100
            1999

            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

            Коментар

            Working...
            X