Колата е Браво 1.6 16в . Проблема е следния,вървеше си ок и изведнъж започна да гасне в движение,след което пали много трудно и пак гасне.При запалване и поддържане на около 4000 оборота след време започва да се дави и оборотите падат независимо дали газта се натиска,пусната е или се помпа на педала. Като се запали след това (обикновено от поне 3-тия път) при натискане на газта пука в гърнетата. Всичко което ми идваше на ум го пробвах-чистих буксите на датчици,на бобината,пробвах с отвита капачка на резервоара-нищо не даде ефект. Интересното е и друго- в някой момент след като запали и се ускори до към 5000 оборота е наред,след което ако се покара с ниски обороти се усеща как гасне и после пак същата история с трудното палене. Ако някой има идеи ще се радвам да ги сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бравото гасне само и пали трудно след това
Collapse
X
-
Колега, част от проблемите ти ги имам и аз (Брава 1.6 16V), моята тема е малко по-надолу (Гаснене при настискане на съединителя, ако искаш я виж). Общо взето май стигнахме до извода, че е проблем със зареждането на акумулатора или нещо по токовете, но като я закарам да я проверят ще кажа със сигурност.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
-
pi4_s_bravo същото ми се случи като на тебе преди месец между едни селаналожи се да ме дърпат с въже до съседното село и там я оставих да нощувана другия ден студена си запали и се прибрах без проблем до града,но неработешекакто трябва бях побеснял защото 4 години я карам и не ми беше правила такива мизериина следващия ден смених кабели свещи горивен и въздушен филтар и поне засега всичко е перфектноFIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97
Коментар
-
Тя добре,че не ме остави някъде по-на изток при прибирането от морето а започна да ми прави номера в София. Проблема е ,че преди няма и 1500км съм сменил масло, въздушен и горивен филтър затова те отпадат като причина. Върти ми се из главата кофти бензин, ама пък ту да върви ту да забива нос, да пука и гасне много странна работа.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Такааа известно развитие по случая- след разглобяване на половината кола се установи ,че проблема е от вентилацията на резервоара,и по-точно от карбоновия филтър. С изваден от всмукателния колектор маркуч за вентилацията колата си работи на 6 и върви много по-добре отколкото когато си беше наред преди да се появи проблема. В момента маркуча си стои изваден,и се чудя как точно да се справя с тоя филтър- да го изтърбушвам ли (познавам хора,които така са направили като се е запушил) или някакъв вид чистене има ли?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Колега, верояно проблема ти със гасненето на двигателя идва не от запушен филтър, а точно обратното - някъде към резервоара имаш пропуска на въздух. Щом компютъра отвори електромагнитния клапан на EVAP системата, този въздух достига до входния колектор и рязко променя състава на горивната смес.PS Предполагам си запушил отверисето на входния колектор след като си махнал маркуча към филтъра?Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Странно наистина. Но съм почти убеден, че запушен филтър няма как да доведе до гаснене на автомобила. Резервоара ще се проветрява през клапана на капачката, а не през входния колектор. Не е супер "екологично", но не виждам друго лошо. Все пак смятам, че по някакъв начин при отворен клапан на EVAP засмуква въздух. Може би не от резервоара, а при маркучите след филтъра. Пиши щом откриеш нещо по върпоса. Успех!Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Днеска разкостих въпросния филтър и за по-сигурно продухах маркучите за вентилацията на резервоара,както и тези от и за филтъра. Самия филтър има няколко парчета дунапрен и някакъв филтриращ елемент и е пълен с малки частици подобни на въгленчета. Смених въпросните филтриращи елементи с нови чисти (разбира се предназначени за съвсем други неща), след което сглобих отново филтъра и го свързах както трябва да е. Колата си работи на 6 като е доста по-пъргава от преди да се появи проблема с гасненето,а и оборотите на празен ход са 850, а не като преди това 800. Трудното в цялата работа е рязането и лепенето на филтъра,защото явно не е предвидена поддръжката му.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар