колеги преди месеци ми беше черен много и с много сажди а сега след като смених ламбда стана нещо като кафяво,по лошо ли е от преди ,свещите ми са малкоо черни но са горели добре ,имат беличко там кадето горят,какво мислите защо е кафяв?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Kафяв на цвят ауспух?
Collapse
X
-
Мерси за отговорите, успокоихте ме.След като смених ламбда сондата се оправи, преди това ауспуха беше супер черен и пръскаше сажди отзад.Сега малко оборотите ми играят и незнам защо така, стъпковото моторче съм го изключил и без него поддържа горе долу 1000 оборота,иначе като го включа и ми задържа обороти, даже на изключено стъпково моторче пак малко задържа обороти, но не колкото на включено, някой знае ли защо така?Как може да се оправи това нещо и от какво се получава?
Коментар
-
hann написа:Ами най-вероятно стъпковото моторче е за смяна. По просто обяснение няма. При него не е само работи/не работи ами има и вариант да работи не както трябва. Можеш на първо време да опиташ с почистване на моторчето.
Коментар
-
Колеги имам пак проблеми с колата, след като сложих ламбда сонда на старо, известно време вървеше горе долу добре но полека полека започна да черни и черни и няма оправия, сложих старата сонда и с нея беше сякаш дърпам тир, върнах си другата и се оправи но не чак колкото трябва да е, има разлика с двете ламбди, значи трябва да си купя друга, но се чудя дали наистина е от сондата, да не би нещо двигателя ми да се е скапал?А върви количката обаче си личи разликата м/у двете ламбди, с едната е като тир а с другата горе долу.Как мислите, какво да правя?
Коментар
-
super_angel28 написа:Колеги имам пак проблеми с колата, след като сложих ламбда сонда на старо, известно време вървеше горе долу добре но полека полека започна да черни и черни и няма оправия, сложих старата сонда и с нея беше сякаш дърпам тир, върнах си другата и се оправи но не чак колкото трябва да е, има разлика с двете ламбди, значи трябва да си купя друга, но се чудя дали наистина е от сондата, да не би нещо двигателя ми да се е скапал?А върви количката обаче си личи разликата м/у двете ламбди, с едната е като тир а с другата горе долу.Как мислите, какво да правя?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колеги, мисля че не е ламбда сондата, защото тя доколкото разбрах работила когато загрее, по принцип работи по добре когато е студена, после започва да задържа оборотите, гледам си свещите и са доста черни, няма искра, малка е , едвам едвам, наскоро сложих 40 лв. бензин и направо се оплаших като ми светна резервата а бях минал едва 20 км. какво да правя? нямам си и идея от какво е, нещо по тия токища, имам някои лев и мога да я дам на диагностика, но ме страх че ще си дам парите на вятъра и като ми кажат примерно ламбда и тпс и ще ми падне чейнето, какво да правя според вас? моля посъветвайте ме нещо, колата ми е супер запазена със 10 към 1 компресия, но свещите са мн черни и много гори тъй като искрата е малка.Много ме е яд, защото тая кола съм я гледал като дете, насълзяват ми се очите направо за това че не върви както трябва.Какво мислите, какво може да се направи, ако е нещо по тоя диджиплекс не може ли да се сложи механично делко или нещо, или няма смисъл, незнам.Ако някой е имал сходен проблем и се е оправил по някъв начин да пиша, или ако някой се сети как може да се справя с тоя проблем, появил се след малка катастрофа, и от тогава няма оправия, мисля че е от това, но не съм сигурен.
Коментар
-
nedialk00
колега, викам аз ли съм в грешка, ама не съм минала почти 1 година от както си писал за последно; значи, препоръчвам ти да си смениш свещите, да си провериш запалителните кабели, да си провериш ламбда сондата, да си провериш стъпковия мотор, провери си и тези два датчика отговарящи за впръскването на гориво - темературен датчик за инжекциона, датчика за температурата на постъпващия въздух; пък преди да правиш диагностика, опитай следното - махни клемите на акумулатора за час-два и виж как ще е тогава и в крайна сметка, каква точно е колата и с кой двигател
Коментар
-
nedialk00 написа:колега, викам аз ли съм в грешка, ама не съм минала почти 1 година от както си писал за последно; значи, препоръчвам ти да си смениш свещите, да си провериш запалителните кабели, да си провериш ламбда сондата, да си провериш стъпковия мотор, провери си и тези два датчика отговарящи за впръскването на гориво - темературен датчик за инжекциона, датчика за температурата на постъпващия въздух; пък преди да правиш диагностика, опитай следното - махни клемите на акумулатора за час-два и виж как ще е тогава и в крайна сметка, каква точно е колата и с кой двигателivel написа:няма такава компресия 10 към1 а има степен на сгъстяване 10 към1 което отговаря на компресия -13,7 бара,това разбира се за нов двигател,така че с тези 10 си към края-на 75 процента
Коментар
-
super_angel28 написа:...Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар